DPP spustil první průjezdný lakovací box pro dlouhé tramvaje. Je dvoupatrový a má tři kabiny

Nová lakovna v ústředních dílnách DPP v Hostivaři. Foto: Petr Hejna, DPPNová lakovna v ústředních dílnách DPP v Hostivaři. Foto: Petr Hejna, DPP

V Hostivaři bylo doposud 10 lakovacích boxů. Sloužily však jen pro lakování dílů nebo maximálně jednoho článku tramvaje.

Odebírat
Upozornit na
guest
31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
průměrný nevolič

„NÁM urychlí a zjednoduší práci“? Ach ta míra narcismu na tomto Hřibovi..

Jan T.

Zdeněk Hřib je předseda dozorčí rady DPP a zároveň radní pro dopravu. DPP je ve vlastnictví města, takže z obou pozic může použít nám. Upřímně řečeno, nové technologie ve firmě se pořízují pro efektivnější chod firmy, nikoliv pro snazší práci zaměstnanců.

Miloš

Lakovací box je fajn.
Bude zase třeba, až se objeví další super barevný návrh.
Mám, ale strach, že by mohl být dokonce duhový.

MP22

To je nápad! DPP by jednu dubovou tramvaj mohl vlastnit, v rámci podpory LGBT a rovných práv pro všechny.

MaT

Strach? Takže nějaká duhofobie?

Michal M

Spíš burešova trolí farma.

Radek S.

A provozovatelem je kdo? ČD?

Jan T.

DPP v titulku vám nic neříká?

Vojta Svobodný

Spis nez lakovaci box by to chtelo srotovaci box na ten šrot co po Praze jezdí. A to primarne bez klimatizace…at si nikdo pak nestezuje, ze je narvana magistrala autama, kdyz cloveku neni dopran zakladni komfort pri preprave MHD

Miloš

Nějaký citlivka.
Projeďte se tramvajemi různě po světě a Praha na tom není vůbec špatně…

MP22

Vždyť má pravdu, jestli chce město dostat z aut to MHD víc lidí, musí nabídnout víc než nabízí doteď. A nejsou to jen nové tratě a zastávky kolejové dopravy, je to také úroveň vozidel. A T3 prostě není tahoun do MHD pro lidi co jezdí svým autem a jsou s tím relativně ok.

Jan T.

Město musí především pro víc lidí nabídnout větší kapacitu dopravních prostředků a ty se průběžně nakupují v docela velkých seriích. Ovšem navrhovat rušení značné části vozové parku jen aby nám zbyly ty nejmodernější tramvaje s požadovaným stupněm komfortu (polovina 15T), které odvezou zhruba čtvtinu cestujících v režimu sardinky může navrhovat jen blázen. Ještě že takoví lidé město neřídí.

Jiří Kocurek

… aby to měl kdo řídit, když řidič je osoba nežádoucí.

MP22

Ale já nikde nenavrhnuji aby se teď odvezla do šrotu každá T3 bez náhrady. Dnes se sice tramvaje nakupují, ale po revoluci to dost vázlo a kačeny jsou i na svoji dobu šroty, natož v době dnešní. Takže ten skluz se přetavuje až do dnešních dob a prostě a jednoduše, v roce 2024 tu nemáme mít T3, kačeny a staré motoráky na příměstské železnici, pokud zároveň chceme přesvědčit část z 23 % Pražanů a většiny Středočechů kteří jezdí po Praze autem, k tomu, aby jezdili MHD. Tak je to jednoduché, nikdy Watsone. Zkuste někdy opustit svoji šotobublinu a běžte se… Číst vice »

Vojta Svobodný

Presne tak, jak to tu rikate. Mit v hlavnim meste 50+let stare tramvaje je zkratka spatne. Lidi vam tu sice budou nadavat, ze jste se uplne zblaznil, a ze to neni vubec pravda, ale lehce si to overite na prervanych silnicich Prahy. A ja ty lidi znam, co si radsi hodinu postoji na magistrale ve svem hezkem a komfortnim aute, nez aby jeli tramvaji napr. A otazka financovani je relativne jednoducha- jednak samozrejme mirne navysit cenu za MHD, ale predevsim zvysit to nesmyslne levne parkovani na ulicich pro rezidenty a dale zavest placene zony v historickem centru. A myslim, ze… Číst vice »

Vojta Svobodný

Prave, ze projel kvuli tomu to pisu…V Nemecku ve vetsich mestech vsude klimatizace ve vozech… napr pak v USA i Kanade take-a to tam MHD jezdi jen lower class).
Jen v Praze mame stale ohromne procento tramvaji jednak bezbarierovych, druhak v nich pres zimu profukuje z duvodu ruznych der kolem oken, dveri atd a konecne je i nesnesitelne vedro predevsim v hodinach spicky, kdy jsou navic vozy narvane.

Jirka

Dejte tomu čas. MHD má Praha kvalitní už teď díky trasování a intervalům. Brzo budou nové tramvaje 52T a T3 budou minulost a také budou nové vozy metra, takže ty staré sovětské krumply budou už jen na Áčku. Ta kvalita půjde hodně nahoru

P_V

Jaký sovětský krumpl? Na design to nejezdí. Jaké zásadní nedostatky to má, že by se to mělo vyřadit? I z ekonomického hlediska.

MP22

Hlučnost a je tam průvan, no vy jste možná ještě jezdil do školy na koňským povoze ale teď je rok 2024 a moderní MHD nejsou rozhodně tyto sovětské vozy.

P_V

Já bych tedy viděl jiné nedostatky, než že je méně rozumět hlasu z telefonu, ale ty mají i M1, které se tam přesunou. A možná je budou mít i ty čupr dupr nové vlaky.Třeba mezera mezi dveřmi a nástupištěm, neprůchozí vlak, kvílení trakčních měničů, muzeální informační systém (ten by šel vyměnit).

Michal M

Strašný kravál z pohledu cestujícího, vysoká hmotnost z pohledu provozovatele.

Vojta Svobodný

Pevne v to verim. A nasledne zdrazeni parkovani by tomu take mohlo pomoci (financovani novych vozu)…

Michal M

Ano, zrovna ty KT bylo šlápnutí do exkrementu.
Zavádět tady na dalších 20 roků hnusnou a zastaralou vysokopodlažní tramvaj v tak velkém počtu je fakt nesmysl.
Ano vím, že má jeden článek NP, nicméně to je řešení odpovídající tak přelomu století.
Ještě by šlo zachránit si tvář a celou flotilu věnovat do Charkova…

Tomáš

Teď ještě aby se uskutečnila nová návrhářská soutěž na vzhled vozů, které se budou účastnit profi návrháři a hlavně porota, která vybere něco hezkého, ne ten odporný šedý mor.

Jirka

Šedý mor to fakt není, i když to je dost subjektivní. Já jsem rád, že Praha se pomalu léčí z Kotase.

Jan T.

Tak jistě, nejelpší bude každých 5 let soutěžit nový vzhled vozidel, protože se to někomu nelíbí a výsledek bude ještě větší směsice nátěrů v provozu.

Leinad

Líbí – nelíbí je subjektivní hodnocení, ale Shejnerovině lze i objektivně vytk

Petr K.

Tak

Zlámalík

To vypadá pěkně a dost profi, gratuluju k investici!

kubiqcz

Vloudil se Vám tam nejspíš šotek a mezi fotkami jsou sedačky v novém railjetu.

Vlastimil Kocurek

Šotek je nutnou součástí zpráv, jinak by byla nuda. Gratuluji k pořízení takovému zařízení.