DPP si pospíšil s opravou, tramvaje pustí na Národní třídu už od úterý

Tramvaj na zastávce Moráň na Karlově náměstí. Foto: Praha.euTramvaj na zastávce Moráň na Karlově náměstí. Foto: Praha.eu

Výluka tramvajového provozu na páteřní trati mezi Lazarskou a Újezdem v Praze nebude tak dlouhá, jak se původně předpokládalo. Dopravní

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Fanda

Zajímavé, že výluka není zapracována do vyhledávání spojení na Idos, potažmo app Cg transit. Včera (ne, 9.9.) jsem hledal spojení a oběma směry se vyhledávač tvářil, že 9 jezdí přes Národní tříduy dnes to samé.

železničář v důchodu

Buď nestíhá „CHAPS“, nebo nedostal včas podklady – ono jejich zpracování také chvíli trvá, a když to začalo až koncem pracovního týdne, tak už to nikdo zapracovat do dat, s nimiž vyhledávače pracují, nestihl (a o víkendu „CHAPS“ nepracuje): možná to obsahuje zpětně aspoň pondělní aktualizace dat, ale nezkoumal jsem ji …

Michal

Nojo, to je ten CHAPS. Jízdní řády od Seznamu, který na to mají vlastní tým, který 1) funguje i o víkendech; 2) reaguje na podněty lidí; 3) sleduje změny sám; mají data v pořádku 🙂

Milan

Bohužel spojení ve vyloučeném úseku přes víkend nabízela i oficiální aplikace PID Info.

železničář v důchodu

Tu ovšem asi připravuje (včetně dat) také CHAPS …

Jan

Mě zase zaráží, že to musí spadnout takhle do havarijního stavu, a jakoby najednou se to začne rychle řešit. Výlukové jízdní řády přes víkend naprosto nepřipravené, jezdí se chaoticky, cestující neinformovaní, zmatení, turistí už jsou vůbec bez informací. Vždyť o stavu kolejového svršku se přece ví a snad ho i někdo pravidelně kontroluje, když už se aspoň nedbá na hlášení řidičů, kteří tam několikrát denně jezdí. Proč to nemůže být naplánováno předem jako řádná oprava s připravenou výlukou a informovanou veřejností dopředu? Nové koleje evidetně připravené byly, začaly být pokládány už během soboty, což je prakticky první den výluky. Totéž… Číst vice »

VRT

Nepřipomíná vám to situaci na železnici? Opravujeme až když se to celé sesype… Obecně údržba infrastruktury je u nás katastrofická. Jinde ty koleje nějak vydrží do doby než se celá trať z gruntu vymění. Tady ovšem nevydržely. V tom zatížení je zázrak, že vydržely tak dlouho.

železničář v důchodu

Já myslím, že v případě pražských (a možná nejen pražských) tramvajových tratí jsou ty opravy prohlášené (často spíše jen formálně) za „havarijní“ bohužel asi nutností: ti, kdo za stav tratí odpovídají, jej určitě dobře znají, ale provést opravu jako řádně předem naplánovanou v takovém termínu, aby mezitím skutečně havarijní stav nenastal, je kvůli nemožnosti dohody toho velkého množství účastníků řízení asi v praxi nemožné – podle mě to ostatně nenápadně naznačil i Mirek Penc (který v tom už dávno určitě dobře „umí chodit“), jen to vyjádřil tak obratně, že to připomíná spíše „řitilezecké“ poděkování těm, kdo by jinak předem řádně… Číst vice »

Martin

Tentokrat rekonstrukce Spalene byla planovana, ale planovana byla az po skonceni jinych uzavirek, jenze to nevydrzelo, takze si myslim, ze ted doslo k oprave te havarie, ale planovana rekonstrukce presto jeste jednou probehne…

železničář v důchodu

Pamatujeme sice provádění výměn celých komplikovaných konstrukcí tramvajových křižovatek během pouhých víkendových výluk, ale rekonstrukce celé trati v celé délce Spálené ulice za pouhý prodloužený víkend je nemyslitelná – to je práce na minimálně tak asi 2 – 3 týdny i v případě nasazení mimořádných kapacit a bez jakýchkoli nepředpokládaných komplikací, takže v praxi a při běžném režimu je to výluka minimálně na měsíc či ještě delší, protože v noci není po 22. hodině dovoleno rušit klid hlučnými pracemi. Je otázkou, jak nezbytné je provedení takové „komplexní rekonstrukce“ v „historicky krátké“ době a zda právě odstranění toho údajného havarijního stavu… Číst vice »

Marek Turnovec

Oprava byla plánovaná, akorát ji plánovali provést až později. Teď v létě se jim už nechtělo, protože shora asi dostali instrukce, že těch oprav je přes léto v Praze až moc a že by Pražáci z toho zase mohli být moc zpovykaní a to by před volbami nemuselo být optimální…

Martin Šubrt

Pokud jde o opravy v centru, byly naplánované už na loňský rok. Ale bohužel došlo k neplánovanému prodloužení opravy kanalizace v Malé Vodičkově, kde je jednosměrný provoz. V Lazarské se bohužel pohnulo i podloží pod kolejemi a je nutný větší zásah, který by od Myslíkovy dále omezil na nejméně 2×10 dní příjezd aut a obecně zásobování do oblasti centra. S opravou vrcholu Lazarské ve směru Národní se měl současně opravit vrchol křižovatky Národní divadlo do Národní a oblouk u Máje. To ale zase znemožňuje přístup přes Národní třídu do celého zbytku oblasti. Takže se předpokládalo, že oprava v Malé Vodičkově… Číst vice »

pavlos26

Hurá! Aspoň budu v práci dřív ( na Hradě v katedrále), ale turistů bude ale hodně ve 22, ale pojede linka 23, tou jezdím rád. Jo Kardaus byl genius.Turisté s tím nechtějí moc jezdit , aspoň tam není tolik lidí.
Jinak opravu to chtělo , a že to bylo tak rychle smekám.
Akorát mínus pro DPP, žádný informátor a informaci pouze v češtině, někde byla angličtina.
Vyzkoušel jsem taky nostalgickou linku 41, zážitek.