DPP rozjíždí úklid podle nových smluv, za šest let má ušetřit téměř čtvrt miliardy

Vozovna Kobylisy, jejíž střechu drží ocelová konstrukce. Autor: DPPVozovna Kobylisy, jejíž střechu drží ocelová konstrukce. Autor: DPP

Úklid autobusů, tramvají a areálů dep, garáží a vozoven Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) od dnešního dne zajišťuje celkem

Zpět na článek
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymas

Takže ve vozovnách a garážích budou uklízet ty samé firmy, uklízečky budou mít ty samé peníze, vozy budou umyté stejně, jen se vyhodilo x milionů na další velice potřebnou síťovou aplikaci od spřátelené firmy Uniprog, která akorát všem přidělá zbytečnou práci.

DonVinkrozzo

Musím souhlasit dnes jsme s aplikací bojovali. Jinak firma zůstala i u nás stejná…

Jan Pytela

Trochu vám v té rovnici chybí ty ušetřené peníze DPP…

Vladimir

Nechybi, asi pred 4, ci 5 lety se delala velka restrukturalizace. Zmensil se pocet namestku, zamestnancu, zmenilo se vedeni a primator prohlasil, ze usetrene penize ze soutezi se bude modernizovat dpo a deje se tak. Vzdyt tramvaje za 28 mil jsou nejlevnejsi v novodobe historii.

Anonymas

Ty nikdo nikdy neuvidí )

Vladimir

Dobra prace, kdyz pouze na uklidu se za 18 let, coz je standartni zivotnost tramaje, da usetrit suma ve vysi 750 mil, tak by me zajimaly i jake jine smlouvy, ktere zustaly jako dedictvi minuleho nevladnuti jsou v podobne nesmyslne vysi. Mimochodem stredne velka tramvaj v Ostrave od Stadlera stala pod 30mil, takze 24 novych tram (za onech 18 let) muze DPP mit jenom diky zameteni ve skrini. Neco podobneho se stalo v Ostrave a najednou behem 6 let ma nejmodernejsi dopravni podnik v CR.

Kubrt

Jakých 18 let? Ty smlouvy jsou na 6 let. Jak s tím souvisí životnost tramvaje? Kdo určil životnost tramvaje 18 let? RVHP?

Vladimir

Pokud vim, tak se s odpisy kolejovych vozidel pocita s zivotnosti na 20 let. Muze byt i kratsi, samozrejme i delsi.

Anonym03

Nejmodernější? To si fakt nemyslím.

Vladimir

S tramvajemi co prijedou na podzim z dilen Skody bude mit 80 novych kusu. Do toho CNG autobusy od Solarisu, elektrobus ekova, ci nove trolejbusy. Na kazdem rusnejsim miste jsou elektronicke tabule aktualnimi dojezdy, pres app dpo si vidite aktualni casy prijezdu, pripadne zpozdeni. V kazde tram kamery, v novych je standart klimatizace a wifi. Cistota na vysoke urocni. Zrychleni na 80kmh, prvni bezkolizni system, nove budou prednostne semafory poustet tram pro rychlejsi a plynulejsi provoz.

Jiří

Souhlas se vším, ale ještě přidat
Nejmodernější odbavení cestujících přes bankovní karty, zajímavý přínos asistentů přepravy, marketing kterým oslovují své zákazníky, brzy double deckery na MHD linkách a kdybych se zamyslel déle, tak ještě bych něco přišel.

Vladimir

Skoda ze nevysla ta mestska lanovka. Jinak kazdy rok ma mhd v Ostrave narust cca 6% cestujicich. Hlavne kdekoli kdyz chces zaplatit jizdenku kartou v tram. Vsude se vytiskne papirovy listek, coz je podle me ulet. Ova je kompletne bezpapirova, zase jedina v CR. V nekterych mestech maji integrovany papirovy jizdni rad s kosem a to v lete opravdu nevoni. MHD v Ove je opravdu na vysoke urovni. Prostor na vyrazne zlepseni bych videl v zahloubeni nejvetsich krizovatek, jinak za posledni 4 roky doslo na hlavni paterove trase k 15% zrychleni. A pristi rok se bude opet zrychkovat.

Y.K.

To jsem zvědavý na výsledek, jestli DPP také získá větší páku na dodavatele, protože čistota vozidel byla docela bída s nouzí.

Vladimir

Nejde jenom tram vevnitr, meli by se zanerit i zastavky. Taky nechapu jak je mozne ze ste
ale nemate eletronicke prijezdove tabule.