DPP přidá do dalších tramvají sčítače cestujících
Nová generace modernizovaných tramvají T3R.PLF. Foto: Daniel Šabík / DPP
Rámcová smlouva počítá s instalací do tří typů tramvají.
Rámcová smlouva počítá s instalací do tří typů tramvají.
Nebojte už se chystají zavádět hlouposti tipu sčítače cestujících ve vlacích a jízdenkové automaty viz Zlínský kraj.Kraje vymýšlí i vlaky bez průvodčích🤦Kdo pomůže,poradí cestujícím?Kdo bude udržovat pořádek, bezpečnost na vlacích?To už nikoho nezajímá hlavně že se „ušetří“,ale na nepravých místech
Jak sčítače v pražských tramvajích souvisí se Zlínským krajem? Máte pocit, že by v těch tramvajích měl jezdit nějaký průvodčí?
No, Vám asi nepomůže nikdo…
Ach, kdyby to tak bylo na lokálkách…
Maj popky :))
Tak to bude dvousečná zbraň.
a) nebude možnost napadnout sčítání, že se dělalo jen v den s minimem lidí – účelovka
b) nebude možné napadnout sčítajícího, že to je jeho osobní názor, co tam načároval
c) pokud je průvodčí výraznou statistickou odchylkou v počtu cestujících, tak …
d) pokud bude šotovýlet výraznou statistickou odchylkou, tak se do průměru nezapočítá. 1x do roka jelo +10 lidí a v každé stanici vystoupili a nastoupili?
A) stále ale bude možné tvrdit, že tím lidi nejeli kvůli blbému jízdnímu řádu, nenávaznostem.
B) Přesnost ručního vs strojového sčítání, kdo řekl že čidla jsou přesná? První takové systémy měly velkou chybovost.
C) a k čemu štíplístek v šukafonu, nestačí automat a občas revizor?
D) Do pruměru patří i extrémy. 364 dní jelo 10 lidí, 1 den jelo 100 lidí. Průměr vyjde daleko víc než 10. Otázkou je, co chceme za data a co z nich vyvodit – nebyla otázka na modus?
Ad D: Daleko víc než 10? Tak si to laskavě spočtěte: (364×10+100)/365. Mně tedy vychází 10,25, Vy „daleko víc“ matematiku… 🙂
Nebojte,už se to chystá, bohužel
Minimálně ve Zlínském kraji už tyhle hovadiny vymýšlí
Jak to funguje? Je to jen optozávora co sčítá hlavy? A když nastupují nebo vystupují dva lidi vedle sebe tak to sečte jako jednoho?
Analýza obrazu z kamery: https://www.youtube.com/watch?v=pJoIK5Tk9Z4
Díky, tak to je pokročilejší řešení než jsem si představoval 🙂 Je fakt, že dneska už tohle umí i Raspberry Pi.
Cestující zajímá klimatizace a ne sčítače 🙂
Klimatizace jsou výrazným navýšením nákladů a na furt.
Přitom T3 ukazují, že dostatečné větrání bylo nejekonomičtější a nezdravější.
Sčítače se instalují se záměrem ušetřit peníze, když se podle skutečné poptávky optimalizuje nasazení vozů.
Souhlasím, dokud budou vozidla MHD bez klimatizace, raději přes léto používám elektrokolobku, kolo nebo skútr, jako spousta lidí. V zimě některé odrazuje slabé topení, ale to je alespoň všude.
Mě v zimě odrazuje spíš silné topení. V některých vlacích je teď na chípnutí.