DPP přeloží tramvajovou trať u Výstaviště. Vybral projektanta
Zastávka Výstaviště Holešovice. Pramen: Praha 7
Dopravní podnik hl. m. Prahy se chystá na kultivaci prostoru takzvaného Letenského kříže, který tvoří ulice Veletržní a Dukelských hrdinů.
Vybrala Metroprojekt? Z kolika nabídek, prosím?
Spíše si Praha bude muset vyjasnit co vlastně s výstavišti. Jedno vyhořelé a památkově chráněné v Holešovicích a druhé v Letňanech, které je už dvacet roků provizóriem v polích. A podle toho i dlouhodobě přemýšlet jak upravovat, resp. trasovat veřejnou a individuální (kolo + auta) dopravu kolem těchto areálů.
Já mám dojem, že nejlepší výstaviště pro Prahu stojí v Brně. Pro malé akce pak stačí staré výstaviště, když se tedy dá trochu do pořádku. Provizorium v polích změnit na něco urbanisticky hodnotnějšího, když už je tam to nešťastné metro (které si to výstaviště tenkrát dokázalo různými cestičkami vynutit).
Pražáci do Brna? To nerozdýchají. 😀
Však přece letňanské výstaviště také už dávno minimálně administrativně „obhospodařují“ BVV – nebo to už zase není pravda?
To Praha dělá. Rozdíl je v tom, že výstaviště v Letňanech je soukromé, to v Holešovicích veřejné. Nové křídlo v Holešovicích se bude dostavovat, teď aktuálně to intenzivně řeší magistrát. Stejně jako probíhá revitalizace přilehlých objektů, parku atd. Myslím, že potenciál využití mají obě výstaviště. Viz http://www.iprpraha.cz/clanek/1809/holesovicke-vystaviste-co-se-jiz-zmenilo-a-co-je-v-planu-dal
Děkuji za odkaz. Prostudoval jsem si ty studie. Stav Holešovického výstaviště je ještě horší, než jsem si myslel. A to si dovolím tvrdit, že se zvedne vlna kritiky i proti navrženému bourání fontány a přilehlých pavilónů. O dostavbě vyhořelého Veletržního paláce v podobě moderní výstavní budovy ani nemluvě. Ale to jsme od dopravy odbočili už daleko.
To nové je pohrobkem číchsi vlhkých snů. Stojí na periferii bez pořádného spojení, od metra je tam stejně daleko jako na staré, ale i tím metrem je to z města podstatně dále. Vlečka tím směrem byla snesena, takže žádné napojení ani pro zásobování, ani pro lidi. Možná se tam akorát lépe naváží věci kamiony… Ale pokud by tady tu ulici upravili, vytvořili tam konečně jízdní pruh mimo koleje (místa je dost), rozšířili podjezd…
Cyklistka na obrázku jistě ocení kočičí hlavy, které jsou k cyklistům přeci mnohem vlídnější než rovný asfalt.
https://www.funny-memes.org/2018/12/ive-never-come-this-way-before-me.html
At si to cyklisti uzijou 😂 nevim, proc by se jim melo porad ustupovat a delat neco extra 😇 Cela Praha 7 je diky cyklistum znetvorena.
Jasně. Mají jezdit vlakem přece. Kuli vlakům je Praha 7 daleko krásnější. Třeba taková Bubeneč:-)))
Od kdy je Ovenec v Praze 7, vy excelentní geografe?
Spíš ty dlažky jsou něco extra, pokud uvážíme, kolik procent délky silnic je jimi pokryto v porovnání s asfaltem.
Hehe, nenadávají snad na drncání stejně tak automobilisté? By si mohli podat ruce. Pokud jde o znetvoření města, pak bych jménem aut raději mlčel úplně…
Proč jménem aut a ne lidí? Autům dlažba tolik nevadí – mnohem víc vadí lidem hluk, který jízda jakýchkoli dopravních prostředků po dlažbě vyvolává!
Nechtějí náhodou cykloaktivisté svět bez ropy? Já jen že asfalt je odpad ze zpracování ropy.
No, že je asfalt „odpad“ ze zpracování ropy bych úplně neříkal. Je to sice zbytek po zpracování ropy, nicméně kde bychom bez něj dnes byli.
To i v zásadě plasty.
Dá se vyrobit i přírodní cestou.
;
Ano, ropa je také přírodní produkt, kdyby někdo nevěděl.
Ty kočičí hlavy jsou jen v oblasti zastávky, což je dobře, alespoň si splašený cyklista uvědomí, že si má dávat pozor.
I automobilista.
Aby si čekající cestující díky hluku vznikajícímu jízdou po dlažbě řádně uvědomovali, že právě oni jsou ten póvl, kvůli kterému je třeba udělat u zastávky dlažbu …