DPP přeloží tramvajovou trať u Výstaviště. Vybral projektanta

Zastávka Výstaviště Holešovice. Pramen: Praha 7Zastávka Výstaviště Holešovice. Pramen: Praha 7

Dopravní podnik hl. m. Prahy se chystá na kultivaci prostoru takzvaného Letenského kříže, který tvoří ulice Veletržní a Dukelských hrdinů.

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ANO, zachováme monopoly

Vybrala Metroprojekt? Z kolika nabídek, prosím?

Pavel

Spíše si Praha bude muset vyjasnit co vlastně s výstavišti. Jedno vyhořelé a památkově chráněné v Holešovicích a druhé v Letňanech, které je už dvacet roků provizóriem v polích. A podle toho i dlouhodobě přemýšlet jak upravovat, resp. trasovat veřejnou a individuální (kolo + auta) dopravu kolem těchto areálů.

ene bene

Já mám dojem, že nejlepší výstaviště pro Prahu stojí v Brně. Pro malé akce pak stačí staré výstaviště, když se tedy dá trochu do pořádku. Provizorium v polích změnit na něco urbanisticky hodnotnějšího, když už je tam to nešťastné metro (které si to výstaviště tenkrát dokázalo různými cestičkami vynutit).

robert

Pražáci do Brna? To nerozdýchají. 😀

pozorovatel

Však přece letňanské výstaviště také už dávno minimálně administrativně „obhospodařují“ BVV – nebo to už zase není pravda?

Martin S.

To Praha dělá. Rozdíl je v tom, že výstaviště v Letňanech je soukromé, to v Holešovicích veřejné. Nové křídlo v Holešovicích se bude dostavovat, teď aktuálně to intenzivně řeší magistrát. Stejně jako probíhá revitalizace přilehlých objektů, parku atd. Myslím, že potenciál využití mají obě výstaviště. Viz http://www.iprpraha.cz/clanek/1809/holesovicke-vystaviste-co-se-jiz-zmenilo-a-co-je-v-planu-dal

Pavel

Děkuji za odkaz. Prostudoval jsem si ty studie. Stav Holešovického výstaviště je ještě horší, než jsem si myslel. A to si dovolím tvrdit, že se zvedne vlna kritiky i proti navrženému bourání fontány a přilehlých pavilónů. O dostavbě vyhořelého Veletržního paláce v podobě moderní výstavní budovy ani nemluvě. Ale to jsme od dopravy odbočili už daleko.

Frantisek

To nové je pohrobkem číchsi vlhkých snů. Stojí na periferii bez pořádného spojení, od metra je tam stejně daleko jako na staré, ale i tím metrem je to z města podstatně dále. Vlečka tím směrem byla snesena, takže žádné napojení ani pro zásobování, ani pro lidi. Možná se tam akorát lépe naváží věci kamiony… Ale pokud by tady tu ulici upravili, vytvořili tam konečně jízdní pruh mimo koleje (místa je dost), rozšířili podjezd…

Kuba

Cyklistka na obrázku jistě ocení kočičí hlavy, které jsou k cyklistům přeci mnohem vlídnější než rovný asfalt.

Erik

At si to cyklisti uzijou 😂 nevim, proc by se jim melo porad ustupovat a delat neco extra 😇 Cela Praha 7 je diky cyklistum znetvorena.

Nabrak

Jasně. Mají jezdit vlakem přece. Kuli vlakům je Praha 7 daleko krásnější. Třeba taková Bubeneč:-)))

pozorovatel

Od kdy je Ovenec v Praze 7, vy excelentní geografe?

Kuba

Spíš ty dlažky jsou něco extra, pokud uvážíme, kolik procent délky silnic je jimi pokryto v porovnání s asfaltem.

Frantisek

Hehe, nenadávají snad na drncání stejně tak automobilisté? By si mohli podat ruce. Pokud jde o znetvoření města, pak bych jménem aut raději mlčel úplně…

realista

Proč jménem aut a ne lidí? Autům dlažba tolik nevadí – mnohem víc vadí lidem hluk, který jízda jakýchkoli dopravních prostředků po dlažbě vyvolává!

Jiří Kocurek

Nechtějí náhodou cykloaktivisté svět bez ropy? Já jen že asfalt je odpad ze zpracování ropy.

XXXD

No, že je asfalt „odpad“ ze zpracování ropy bych úplně neříkal. Je to sice zbytek po zpracování ropy, nicméně kde bychom bez něj dnes byli.

Frantík

To i v zásadě plasty.

Radek

Dá se vyrobit i přírodní cestou.
;

ene bene

Ano, ropa je také přírodní produkt, kdyby někdo nevěděl.

Poudy

Ty kočičí hlavy jsou jen v oblasti zastávky, což je dobře, alespoň si splašený cyklista uvědomí, že si má dávat pozor.

Frantisek

I automobilista.

pozorovatel

Aby si čekající cestující díky hluku vznikajícímu jízdou po dlažbě řádně uvědomovali, že právě oni jsou ten póvl, kvůli kterému je třeba udělat u zastávky dlažbu …