DPP pošle na běžnou linku 67 let starou tramvaj T1, chce lákat do muzea
Tramvaj T1 v pražském muzeu MHD. Foto: DPP
Cestující na lince číslo 2 v Praze čeká o víkendu nečekaný zážitek. Namísto běžných nízkopodlažních souprav nasadí Dopravní podnik hl.
Mám tu smůlu, že jezdím z a do úseku, kde je linka 2 jednou ze dvou. Spoje s T1 jsou stále plné a nepobírají, takže efekt je stejný, jako by vynechaly.
Cestující není podstatný, hlavní je uspokojit šotouše.
tam je normální tarif nebo se jede zadarmo bez označovačů?
Označovač tam je.
Kdy bude mít Brno svoji T1?
Osobně tyhle počiny vítám, protože ukázat, že muzeální exponáty jsou schopné běžného provozu je více než profesionální ctí muzejníků, to je na metál.
běžný provoz by byl kdyby to jezdilo celej den s nějakou zběznou kontrolou přes noc a pak zas znova.
Teď už zbude jen pořádně ohlídat, aby nějaký magor nepoškodil interiér a muzejníci nesplakali nad výdělkem …
Pamatuji, jak právě za sněhu, břečky a kaluží u smíchovského nádraží bývala řada odstavených tramvají tohoto typu snad se spálenými motory.
Jo, není nad systémovou práci. Takže jako retrolinku propagujeme 23, znají ji tam už i turisté. Proto nasadíme T1 na linku č. 2, kde by ji nikdo nehledal. Jasně.
Tam, kde retrolinku znají, již nové návštěvníky muzea těžko hledat. Takže stačí trochu přemýšlet místo stereotypního bezvědomí.
Ačkoli se zmiňuje linka 23 jako „retro“, běžný cestující rozdíl od ostatních tramvají typu T3 ani nepozná. Tahle T1 to už je jiná. Ovšem bylo by lepší ji vypravovat pouze za suchého počasí, nikoli aby jezdil muzeální exponát ve sněhové brečce, která je venku teď.
v solné břečce….