DPP po pěti měsících otevírá Muzeum MHD, nabídne nové turistické vizitky

Tramvaje T2 ve střešovické vozovně. Foto: Daniel ŠabíkTramvaje T2 ve střešovické vozovně. Foto: Daniel Šabík

V jednu chvíli může být v muzeu maximálně 37 lidí.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Socha

Mě se expozice tedy líbila, až na to, že z ní prý v nedávné době odvezli skoro všechny autobusy a trolejbusy(?), které bych tam, jako v muzeu, které má prezentovat DPP, jako celek, čekal. Podle paní zaměstnankyně je většina autobusů rozpuštěná po soukromých spolcích, či lidech, kde zaparkované v garáži moc parády nepřinesou.

Řiditel

Autobusy jsou dočasně zaparkovány v garážích DPP-

Juraj

Teší ma ten audioguide, to je super vec. Určite by v tomto duchu šlo digitalizovať viac.

Mimochodom, mýlim sa, alebo je časť exponátov aktuálne zaparkovaná v hale na Pankráci, kým neskončí výluka Táborské? To je celkom podstatné info pre prípadnú návštevu. V poslednom čísle DP Kontakt bola fotka z presunu vozidiel.

Radek

To nejsou exponáty, ale vozy pro komerční jízdy. Lakovala se 4. loď, která není běžně přístupná.

V. K.

Muzeum je to krásné, ale potřebovalo by expozici trochu zmodernizovat směrem k moderním trendům v muzejnictví. Přeci jenom informace jdou prezentovat i lépe než papíry A4 popsanými psacím strojem. Také si myslím, že by se nic nestalo, kdyby aspoň část vozů byla přístupná i uvnitř.

Bmo

Vzhledem k všudypřítomnému vandalismu je možná lepší, že vozy zevnitř přístupné nejsou.

Kubrt

Jasně, někdo kdo si zaplatí vstupenku do vozovny to tam bude vandalizovat.

Jmeno

proc by nemohl ? Vandalismus jsou i skrabance, podpisy atp.

Kubrt

Eh, návštěvník muzea MHD má k MHD kladný vztah a nebude poškozovat exponáty. Kdo si chce někde zavandalovat, udělá to „zdarma“ někde na veřejném místě, nebude utrácet stovku za muzeum, které ho nezajímá.

Šejdr

Kdyby tomu tak bylo, tak by nebyly počmárané a poryté stěny na památkách, kde se platí vstupné. Jenže bohužel jsou. 🙁

V. K.

Když jsem tam byl naposled, tak tam bylo personálu docela dost, takže by neměl být problém to ohlídat. A kdyby ne, tak se pár důchodců se zájmem o přivýdělek vždycky najde.

robert

Potěším tě, spolupracuju na projektu rekonstrukce dolního dvora vozovny. Přibude i nová budova pro autobusy. Měly to být oddělené projekty, ale z technických důvodů, kdy nelze udělat provizorní trakční vedení, pojedou obě akce souběžně.