DPP opraví trať z Nuslí na Pankrác, vznikne nová zastávka Kotorská
Stanice metra Pražského povstání, kam se přesune tramvajová zastávka. Pramen: https://commons.wikimedia.org
V rámci oprav bude přesunuta stávající tramvajová zastávka Pražského povstání ke stejnojmenné stanici metra
Doufám, že po otevření v rámci ekonomicky úsporného provozu po nynějším propadu příjmů padnou nápady na zbytečnou linku 19 a jen se směrem na Budějovickou odkloní linka 18. Z Veselí je to pár kroků na všechny ostatní zastávky. Hlavně na 188 kam je to jedna ulice a na PP.
Opraví? Jako postaví?
Zrovna včera jsem k tomu projektu něco dodělával. DPP měl nějaké drobné připomínky, které jsme rychle vyřešili. Tak doufám, že se brzy dočkám pokračování za Kotorskou. 🙂 Ta lokalita si tramvaje zaslouží.
Jak to bude s napojením na vozovnu během výluky?
Vozovna bude mimo provoz.
A kam se to přesune? ÚD?
Minulý rok pri prvej fáze sa používal dočasný odstav u Nádraží Braník a každú druhú noc sa vozidlá dostali na údržbu do Motola.
úplně se nemůžu smířit s tím, že to má končit u pošty na pankráci a nedojede na budějovickou
To jste trochu vedle. Tohle je jiný úsek.
To s opravou nesouvisí ale je to škoda…parkovani plechovek je posvátné!!!
To vědí – každý radní má minimálně jednu takovou plechovku…
ano, dvě parkovací místa pro plechovky do každé rodiny….a máte 90% hlasů
Závist nebo nepřejícnost?
spíš povzdech…jak jsou lidé otroky aut…
to jsou kecy jak ze 7. generace tohle…
To máte už tolik generací pitomců ve vašem rodu? To vás tedy upřímně lituji.
a přizpůsobování všeho, aby projelo dost aut, aby mohly jet dost rychle a aby je bylo kde odkládat, to je co jiného než posedlost?
víte, Gwanne, to je mobilita, aneb svoboda pohybu. V minulém století byla cílem , na kterém mnoho států intenzivně pracovalo. Dnes je v podstastě dosažena. A je signifikantní, že pro mnohé je dnes populárním cílem ji zničit
Jinak stanovené priority.
Při stavbě tram trati by se měl řešit průjezd pro IZS, ne parkování v ulici. Kdo tam bydlí, ať si postaví vlastní garáž, třeba v podzemí.
(Jiná věc by byla stavět tram trať napříč přes plnohodnotné parkoviště, tam ať se domluví s majitelem. Ale v běžné ulici holt mista nejsou napořád. )
a krom toho právě ona dotčená parkovací místa jsou na místě zrušené tramvajové tretě….
V té části, kde postavili novou trať, je podélné parkování jen na jedné straně, která se bude primárně rekonstruovat a nikdo u ní přímo nebydlí. Kromě toho za posledních 20 let co tu bydlíme tu nikdy takový problematický zásah IZS neproběhl 🙂
A garáže si místní asi postaví dost těžko pod zemí, když pod ní už vede na té straně metro 😉
ano, tohle je blíž do Nuslí. ale navazuje na to právě ono prodloužení co skončí u pošty.
že se tenhle skanzen na panelech má opravit, o tom žádná.
asi jsem se nepřesně vyjádřil
Snad po dalších komunálních volbách dojde ke změně.
Ano, vidláka pošleme zpět do Slavičína, Scheinherr se vrátí k radioaktivním odpadům, kterým rozumí, a Praha se vrátí k normálnímu životu…..
Tím normálním životem myslíte magistrát řízenej Janouškem a Rittigem?
Možná bych jen podotkl, že příspěvek tohoto pána je že stejné IP adresy, jako zde přispívají zaměstnanci jisté kartelové projekční společnosti. Samozřejmě může jít o náhodu 😀
Až se změní vedení Prahy 4, tak se to dá prodloužit. I s koncem na Pankráci to ale bude zlepšení a dobrá náhrada za stanici metra po dobu výstavby Déčka.
Klidně bych to protáhl až na Kačák a udělal smyčku na střeše stanice metra. 🙂