DPP opraví trať v Černokostelecké ulici, tramvaje z vozovny bude přetahovat ráno a večer
Odstavné kolejiště DPP v Hostivaři. Autor: DPP/Petr Ludvíček
Na Černokostelecké bude výluka tramvají. Z vozovny se budou přesouvat jen ráno a večer.
Ty konstrukčně nepovedené železobetonové přejezdové panely jsou ty samé, které spolehlivě již hodně let slouží v Hloubětíně na křižovatce Poděbradská x Průmyslová?
Tady by mohl vést bus pruh po tramvajovém pásu místo po silnici.
Proč?
A proč ne? Cestující pak nemusí přebíhat silnici v případě, že z autobusu přestupuje na tramvaj a naopak. Kromě „§1 nikdy se to tak nedělalo“ nevidím problém.
Nepovídejte, on autobus na koleje v Praze nikde nevjíždí? V tomto úseku je počet cestujících přestupujících na bus tram naprosto minimální, zabetonovávat či nedejbože znovu pokládat BKV panely je naprostý nesmysl.
Vidím několik důvodů. Jezdí tam málo tramvají, trať není zatravněná, autobus by tam mohl z Úvalské rovnou najet z bus pruhu, tramvajová smyčka bude na depo hostivař takže by tam taky mohl rovnou sjet.
Rád bych se dozvěděl, používá DPP areál ústředních dílen také jako běžnou vozovnu, tj zajede tam tramvaj navečer, nic se s ní nedělá, a ráno zase vyjede? Myslel jsem si, že Ústřední dílny slouží jenom k opravám tramvají a běžná každodenní deponie je starostí ostatních vozoven, například blízkých Strašnic…
https://zdopravy.cz/dpp-zprovoznil-nove-odstavne-kolejiste-za-150-milionu-v-hostivari-vzniklo-na-hristi-26994/
Není dlouhodobě Hloubětín, v rekonstrukci jsou Strašnice, tak kam s těma tramvajema?