DPP objednal u SOR Libchavy dalších 190 autobusů za více než miliardu korun

Autobus SOR NB12. Foto: Šjů/Wikimedia CommonsAutobus SOR NB12. Foto: Šjů/Wikimedia Commons

Dopravní podnik hl. města Prahy (DPP) objednal u společnosti SOR Libchavy dalších 40 kloubových autobusů a 150 klasických dvanáctimetrových autobusů

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Juraj

Je prekvapivé, že keď už Praha odoberá krátke SORky, súťažili sa NB12 a nie NS12. Jasne, pod kapotou to asi bude veľmi podobné, ale človek by čakal, že aspoň bude snaha odoberať najnovší model.

Lukáš F.

Naopak dává logiku mít vozový park co nejjednotnější.

Tomáš

Má to i jinou stránku: při zahoření Kb Citybusů podnik všechny najednou odstavil a kontroloval. Nedávno byly dočasně odstaveny nové NB18 s klimou kvůli potížím s elektroinstalací. V obou případech šlo o několik desítek vozů.

Jednotný vozový park znamená stovky vozů z několika málo sérií. Už vidíte protilogiku? 🙂 Vše má pro a proti.

asdf

Tohle mě taky udivuje. Ty NB12 mají už zastaralý design. Nemluvě o nepohodlných sedačkách, na které permanentně nadávám.

Člověk

To, že nebudou NS12, mi ale vůbec nevadí. Vzhledově mi přijdou jako fakt nepovedená snaha vytvořit něco moderního. Čistě vzhledově preferuji Urbanway před jakýmkoliv modelem Sor a o to víc mi vadí, že bylo Iveco pro mě z nepochopitelného důvodu vyřazeno a že to už nikoho netrápí.. nějak to vyprchalo:/

Asdf

No vidíte, a pro mě Urbanway je jeden z nejošklivějších autobusů. Ten design vytvářel někdo bez smyslu pro estetiku.

Michal

Je to jednoduché, SORka, ačkoliv možná mohla nabídnout NS12 (přeci jen nabídky na rámcovou smlouvu se podávaly na jaře loňského roku či kdy), tak nabídla NB12. Teoreticky by SORka mohla teď nabídnout NS12, ale je otázkou, zda by se jí chtělo za stejnou cenu jako NB12 a zda NS12 splňují zadání.