DPP nechá u Škody Transportation opravit tři tramvaje po nehodách za 45 milionů korun
Srážka tramvají křižovatce ulic Bělehradská, Šafaříkova a Bruselská v Praze 2. Foto: Policie
Do opravy míří i tramvaj poškozená v roce 2017, která od té doby nevyjela
Nebyl čas řešit kdo je kdo, úkol zněl jasně, nesmí projet…………..
Nemáte někdo info nebo nějaký přehled, kolik z 250 tramvají 15T jich je v provozu, kolik odstavený a kolik dlouhodobě nepojízdných?
Ta třetí tramvaj má být podle smlouvy 9327, 9341 je tam podruhé.
To byl fofr 🙂
Trochu vyklepou plechy a je to ne? 😀
A to kolo správně hořet má. 😄
Nechat nízkopodlažní šalinu stát tři járy je víc než trestuhodné.Navíc podle čísla je zřejmě i s klimou. O to je to horší.
Navíc pokud to má platit pojišťovna, tak nechápu, na co čekali. To se snad nemohlo vyšetřovat tři roky, ne?
Nebyl čas, řešily se jiné a nutno podotknout důležitější věci, např. nákup a oprava pseudo T2, „retro“ linka a wanizace T3 (na T3 stojí údajně celý turistický ruch v Praze), což jak jistě uznáte jsou zcela zásadní projekty, které výrazně vylepší pražskou tramvajovou dopravu. A Vy tu teď vytáhnete nějaké nepojízdné, nizkopodlažní tramvaje s klimou, jste normální?😉
T2 se právě z důvodu kapacity dělaly v Ostravě. Ono dochází k tomu, že nové tramvaje jsou daleko náročnější a nákladnější na opravu než T3 a ještě se musí klidně i rok čekat až Škoda dodá náhradní díly. Pak se asi vyplatí to poslat celé výrobci. 3 roky je asi extrém, ale bylo to jedno z nejvážnějších poškození.
Myslím, že se nechápeme, mně je celkem jedno kde to nechali opravit, mně vadí, že s touhle šotoušovinou vůbec přišli.
Výrobci to mohli poslat hned, jakmile bylo jasné jak vážné to poškození je. Tedy max. do několika měsíců po nehodě samotné.
Ale jak říkám, na to nebyl čas, musí se řešit jiné a „důležitější“ věci.
Opravitelnost vozů ze Škodovky je mizerná.
Nejen ze Škodovky, ale všeho podle současných pevnostních a bezpečnostních norem. U T3 se promáčklo pár jeklů pod laminátem, řidič zařval, jekly se nakoupily v nejbližším železářství, laminát „vyžehlil“ a hurá zpět do ulic. Nyní se místo šrotu v místě nárazu energie přenáší dále do vozu, takže i vzhledově nic vážného může být kvůli poškození spojení článků totálka (jako u kterési 14T).
Čili totéž jako věci v domácnosti (vysavače…).
To s tím ustoupením od oprav si týká jen starších tramvají a nebo i 15T
jen 14T. U těch je to docela rozumné…
14 T prodat třeba do Severní Koreje. Neskutečnej krám.
Podle odkazu se to týká dvou 14T. Předpokládám, že různé varianty T3 se asi taky po těžkém poškození neopravují a poslouží maximálně jako základ pro wanizace.
Jen u těch 14T