DPP nakoupí 300 autobusů od SOR, levnější Iveco neuspělo s námitkami u ÚOHS
Autobus SOR NB12. Foto: Šjů/Wikimedia Commons
Tři stovky dvanáctimetrových autobusů dodá Dopravnímu podniku hlavního města Prahy společnost SOR Libchavy. Ta nakonec vyhrála všechny tři zakázky na
Neexistuje nic horšího než tyhle příšerný autobusy. Nulový komfort, naprosto příšerná konstrukce, která neumožňuje příjemné sezení, příjemou jízdu.
Dobrý den, nevíte někdo o jaký typ BUSu se jedná? Děkuji
Myslím že Sor city nb 12/18 EURO6
další cinklá zakázka…
Mno takže dle bodového hodnocení to ten výběr je skoro „šul-nul“, v celkové hodnotě je 18 míčů „skoro“ zanedbatelných, i když mít je a nebo ne … hmmmm … ale to se asi v DPP moc řešit nebude, zřejmě drobné, ale třeba to vyváží ty provozní náklady (budou-li opravdu nižší).
Pokud v dalších soutěžích ten „slepobazmek“ taky nebyl správně a tam to nevadilo (protože nabídka nebyla vítězná), tak to trochu zavání … spíš smrdí.
Slovy S.G.: „Je to tak křišťálově čisté, že už to ani křištálověji čistší být nemůže.“
Nepodat správnou nabídku, slovy A.B. fakt „Sorry jako.“ :o)
Tak toto je snad opravdu jen špatný vtip😕, protože ty příšerný Sory už v Praze dál potkávat nechci (SORry jako). Koukat se na to nedá, poslouchat se to nedá a o jízdě radši nemluvě (je to jak mít za krkem vysavač). Technický stav těchto popelnic starých ani ne 10 let je srovnatelný s autobusy starými 20+ let, tak to už je v dnešní době něco opravdu špatně nemyslíte?😉 A dále je tu krásně vidět jak dopadne značka, která v tomto ,,demokraticky“ zkorumpovaném státě nebude přistupovat na podplácení #RIPIvecoCZ 🤔😭. Doufám, že brzy už někdo linky DPP začne přebírat jako se… Číst vice »
A s čím to jako porovnáváte? V rámci vozového parku DPP jsou naopak SORy velmi příjemnou alternativou. Nějaká vyklepaná třicetiletá Karosa nebo Citelisy od Iveca z přelomu tisíciletí zrovna moc komfortu nenabízejí a rozpadají se téměř zaživa. Navíc chápu snahu DPP nakupovat co nejvíce vozidel stejného typu, protože to značně zjednodušuje údržbu a tím pádem i celkové provozní náklady. Kdyby nakoupili každý rok 100 autobusů jiného výrobce a typu, tak by jim v opravárenských dílnách asi moc nepoděkovali.
Panoramix: Porovnání: 1)Podle toho co každý den vidím. Nevím jak vy ale já s tim jezdim každý den. A k mému štěstí/neštěstí máme na trase typickou českou děrovanou silnici, na které se podle vás ty třicítky (B961/41) ani nehnou, ciťáci už občas poskočí, ale SORy ty házej , dolu, nahoru a klepou se mnohem víc než cokoliv jiného, občas natřásá tak moc že i kryty od dveří a reklamní panely mlátí do střechy, dále o počtu děr v karosérii a protrhaném kloubu ani nemluvě. Také jsem zjistil že je to z velké části způsobeno tím že inteligentní inženýři, přestože je… Číst vice »
že tady by to možná pomohlo
no tak určitě…. třeba Arriva, ne? To jsou občas chuťovky….
třeba se zneschopní celý typ autobusu
to si asi pletete s letadlem, ne 🙂
že nebudou náhradní díly? Jako co si myslíte pod tím pojmem? Vždyt to má stejný díly jak iveco, solaris, man,manas atd.
Kamarád kamarádovi…
Kamarád kamarádovi…
ano, když vyjde provoz a udržba levněji, tak kamarád pozve kamaráda na pivo, neboť jim levnějším provozem více zbyde na prémie.