DPP bude opravovat trať v Ječné a na I. P. Pavlova, zastaví magistrálu
Neprůjezdná (pro tramvaje) Ječná ulice v roce 2020. Pramen: ROPID
Se zásadní rekonstrukcí tratě v Ječné chce DPP počkat až na dostavbu alternativní spojky přes Václavské náměstí.
Stačilo napsat, že se bude opravovat nejvytíženější tramvajový úsek na planetě a většina by věděla, že je to ten mezi Karlákem a Ípákem.
Vodičkova je taky nejvytíženější, akorát tam nejsou semafory.
Ekologičtí aktivisté by se u stavby tak, aby stavbě nepřekáželi, mohli přilepit k magistrále, kde nic nebude jezdit. Třeba se toho chytí.
S trochou nadsázky, ono těch pár set metrů přestupu lidem jenom prospěje. Půlka lidí se sotva vejde na sedačku a za tramvají by měla maximálně běhat.
Trochu vtipné že tramvajové zastávky jsou Karlovo náměstí a Novoměstská radnice, ale u náhradky musí mít dvě Karlova náměstí po sobě 😀
Ono u té tram je to spíš něčí potřeba odlišit přímý přestup na metro a ne úplně. U té náhradky je spíš dobré říct, tady už můžete na tu tramvaj přestoupit. Ostatně, ten název tramvajové zastávky úplně neodpovídá.
Interval náhradky 4 minuty odpolední špička, víkend 6 minut je docela „odvaha“. Pokud zároveň poběží prosebná infokampaň, vyhněte se vyloučenému úseku, pak ano. Horší je, že tam je trať na velkou rekonstrukci, flikování podkladní vrstvy pomůže z nejhoršího.
Na velkou rekonstrukci bude potřeba mít objízdnou trasu kolem Muzea, takže si ještě pár let počkáme.
A hlaváku, jestli se nemýlím.
I ten náhradní autobus ve směru z Karlaku na I.P bude mít zajizdku kolem porodnice. Neboli trasa trvající 2 minuty tramvaji se Díky zájižďce prodloužíme na 10-15 minut. = většina lidi přestane používat targencialni linky cca Namesti Míru-I.P.Pavlova-Karlak-Nové Město x Anděl a pojede toto v metru. Kolik že denně projde lidi přes I.P.Pavlova ? 100 tis ? No jsou prázdniny, ale jestli neb polovina tohoto zůstane v metru navíc, tak se trosku zapotíme. A pro rypadly. Bydlím přímo v dotčené zóně a zaparkovat tady normálně na modré je téměř nemožné. A teď tu bude ještě zákaz zastavení kvůli objíždění trase…… Číst vice »
tak sockou by meli jezdit vsichni, kdo se rozhodli bydlet v metru, protoze 1 byt = 1 auto se do toho mesta opravdu nevejde.
*v centru
Po pražských silnicích moc Pražáků nejezdí
Jenom většina zbytečných aut.
Jo, jo – samí rumuni.
Ta auta mají českou značku a za volantem zbytečně jedou Češi. A někdy bohužel agresivní maniaci, kteří klidně auto použijí jako zbraň, když není po jejich.
Ta linka co popisujete je diametrální ne tangenciální.
Proč by X10 jezdila kolem porodnice? Pojede normálně Ječnou a na Pavláku zatočí k Lékařskému domu.
Jako je to nepříjemný zásah do života města a provozu MHD, ale udělat se to musí. Nebo máte jinou myšlenku jak na to?
Už aby byla ta trať na Václaváku, pak taková výluka nebude tolik bolet. BTW nevíte, jak to s tou stavbou vypadá?
precist si clanek je moc slozity?
Melo by se zacit jeste letos se stavbou…
A taky kolem hlaváku. To bude žůůůůžo.
Jestli ono by nebylo lepší zakopat tramvaj těsně pod zem a křížení s magistrálou udělat bezkolizně. Já vím, bordel při výstavbě, cena, etc …
Jako, že by tramvaj projižděla vestibulem metra C I. P. Pavlova? Kromě toho, že bude nízký, tak by ve vestibulu byly asi úrovňové přechody přes tramvajovou trať. Velmi netradiční řešení. A to nemluvím o všem dalším, co by se v tom podzemí našlo.
Dobrý nápad… přestup tram metro hrana-hrana -)
Krom výše uvedeného by také nastala kolize s metrem, ono zas tak hluboko není…
Jasně, tramvaj pod zem, cestující si ty schody mohou vyběhnout. Ale auta musí zůstat na povrchu, protože ta by se pod zemí bála a při výjezdu z podzemí by se moc nadřela.
Je pozoruhodné, jak si auta spoustu lidí zotročila, takže jakmile dojde ke střetu aut s něčím jiným, automaticky uvažují, jak by to něco mohlo ustoupit autům. Že by ustoupila auta, to je vůbec nenapadne.
(O tom, že by tramvaj v podzemí narazila na metro, už psali jiní.)
Já tedy nevím jak Vaše, ale moje auto se pod zemí nebojí a ani té námahy nemá příliš mnoho když se vrací zpět na povrch.
Vaše možná, ale micovo auto se bojí a nevyšplhá to. Nebo vás napadá jiný důvod, proč dát pod zem tramvaj a ne auta?
Spousta lidí je autovypatlanejch a nejsou schopní pochopit, že slušní lidé jezdí MHD. To móóóóóóžná dojde další generaci.
V duchu dokonalé bezkoliznosti bych pak zcela uzavřel pro automobilovou dopravu ulice Žitná, Ječná a Anglická 😊
Jojo, tak me tak napada, ze by mohla fungovat vymena vozu, proste dojedete k uzavirce, nechate auto tomu kdo dojel na opacne strane a opacne… Kdyz to funguje u MHD…
Aby byla bezkoliznost skutečně dokonalá, bylo by třeba zavřít všechno, všechny a napořád.
A nejlépe každého v jiné věznici, aby se nemohli domlouvat 😀
Jestli něco zakopat pod zem, tak autíčka.
A nejlépe je pak zasypat, aby od nich byl konečně pokoj.
Když neprojedou autíčka, to bude konec světa 🙂
Jestli tam má někdo naplánovanou opravu střechy, stavební povolení až po téhle rekonstrukci a z několika měsíců bude _navěky_ tak to problém bude. Například nádraží v Karlíně takovou dopravu negeneruje…
Hlavně rohlíky! Přivezte jim tam rohlíky!
Schéma vydá za tisíc slov a najdete ho (vedle té verbální záplavy, která byla narozdíl od něj převzata sem) na https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne-udalosti/detail/4157
A já už se po přečtení nadpisu lekl, že se aktivisté nebudou mít kde procházet nebo posedávat, budou bez „práce a zbyde jim čas na dělání něčeho užitečného :- )
Třeba tvorby návrhů opatření, jak automobilový provoz omezit bez nějakých velkých protestů automobilistů…
Jo, tohle jsem se tu nedávno u nějakého jiného omezení divil taky, spousta povídání, ve kterém se člověk trochu ztrácel, při tom DPP připravil pěknou přehlednou infografiku… Dát ji i ke článku děsný problém (ok, tak třeba má DPP autorská práva, která to neumožňují, ale divil bych se, v jejich zájmu je, aby informovanost lidí byla co největší). Ale že v článku nebyl ani odkaz? No a tentokrát zase… Copak je problém uvádět zdroje informací? Probuďte se v té redakci…
Mimochodem nocni schéma nemají?