DPP bude opravovat tramvajovou křižovatku Anděl
Pohled ke křižovatce Anděl. By User:Aktron - Self-photographed, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=725892
Tramvajový provoz se bude přerušovat podle toho, jak se budou práce přesouvat na jednotlivé větve křižovatky.
Tramvajová trať v ulici Za Ženskými domovy je hodně rozbitá. Snad ten provoz alespoň do konce oprav vydrží.
Ono jiná možnost…
A třeba pak bude naopak oprava Za ženskými domovy…
Tak to holt vezmou až další tangentou, no…
Trochu nevýhodou je, že je to levej břeh a ten si kolejový tangenty zřejmě nezaslouží, takže ta další je holt až semmering, takže to bude celkem zajímavý.
Bydlime pod Vyšehradem a s temi opravami si tedy uzivame, minuly rok jsme jezdili z Výtoně privozem, ted zas nelze projet Palacak a chystá se reko Andela, kam nastesti ‚musime‘ jen obcas na nakup.
Co se tyce silnic je to take konstantní rekonstrukce – ted zrovna je rozkopana cela krizovatka na Pristavisti,…
Takhle rozkopane je to vsude, nebo jen mame to stesti, ze tu budeme mit vse zrekonstruované?
Je fajn, ze se opravuje, i když občas je to náročné.
Chystá se rekontrukce Barrandovského mostu, takže se všechny další akce musely stihnout předem…
A chystá se asi jako metro E, nebo je opravdu všechno (včetně toho nejdůležitějšího, tj. peněz) připraveno?
Dvorecký most ještě ale postavený není, takže se všechno nestihlo 😀
Doufám, že budou nachystaný Nextbike a Rekola. V některých těch etapách, úsecích a směrech by se to mohlo docela hodit.
V době, kdy nebyla tato nabídka, si lidé vystačili s chůzí … Tak se budou muset k tomuto způsobu přesunu vrátit.
Chůze je fajn, ale na delší vzdálenosti je časově dost nekonkurenceschopná. Kdežto kolo může být snadno rychlejší než tramvaj jedoucí odklonem po Radlické (a to i normální městskou pohodlnou jízdou, nemluvím o sportovci na závodním kole). Rozhodně pro řadu lidí bude nahrazení kolem lákavější, než nahrazení chůzí. Což znamená víc místa pro ostatní v té MHD, která tam bude mít logicky omezenou kapacitu. A menší tlak na nahrazování auty, která to tam té náhradní nebo odklonové MHD mohou pěkně ucpávat. Jasně, že by to bez toho šlo. Ale je kravina to neudělat, když to s tím může fungovat o dost… Číst vice »
No jak kde…takových 1,3 km ušlých za 17 minut, které jsem chodíval na střední…
1,3 km za 17 minut není žádná velká sláva…1 km za 15 minut by měly ujít děti ze třetí třídy.
Ono zaleží na věku a taky okolnostech.
Když jsem v 90. letech začal obcházet hraniční přechody a sbírat hraniční štemply, tak jedna trasa byla z Nové Bystřice do Slavonic přes Rakousko … od prvního spojení z Prahy na „poslední spojení“ do Prahy jsem to měl cca 8 hodin a zhruba 36 km … k tomu čas na pokec s pasováky, chvíle na sváču …
Ten vlak se ve Slavonicích MUSEL stihnout …
Dneska bych už nestíhal ….
To je v pořádku – 17 minut to bylo volnou chůzí…
Teď na mapu, od mého bytu to mám 1 km přesně k Žabce na Pohořelci, Praha 6…ve 36 letech mi to svižnou chůzí trvá 9 – 10 minut podle toho, jak dlouho čekám na přechodu u hotelu Pyramida. Takže 1,3 km bych měl tedy ujít za cca 13 minut. To prostě musí průměrně zdatný středoškolák zvládnout rychleji…pokud to ovšem není dnešní středoškolák s cintlochem…:D Ten by ale vlastně tak daleko asi ani jít nesměl, dle toho, co slyším dnešní matky volat na své děti („Neběhej, mohlo by se ti něco stát!“ „Vem si čepici a šálu, venku je jenom 20… Číst vice »
…koukám na mapu…
No však jo…17 minut to bylo volnou procházkou, jinak 10…
To byste se divil…MHD Drinopol – Nádraží Veleslavín 25 minut. Chůze přes kopec – 25 – 30 minut dle rychlosti chůze a povětrnostních vlivů.
Jasně, ale to je daný tím, že celýmu levýmu břehu zoufale chybí tangenciální MHD. Takže dochází k absurditám typu, že od toho Drinopolu je +- vzdálenejch ty 3 km hned 5 stanic metra (a blíž není žádná).
A hlavně, srovnával jsem chůzi a kolo na placce u Anděla u řeky. Tam to kolo bude o poznání rychlejší než chůze a to i volným tempem. Navíc o dost snazší.
Pěšky z Drinopolu na Veleslavín za půl hodiny je věřím dosažitelný, ale je to už v podstatě sportovní výkon.
Pamatujete na „ledovku“ v Praze, kdy nejezdilo NIC, za jízdu z HLN na Smíchov M 814 byl cestující vděčný …
Pamatujete na stávku MHD – už si nepamatuji, zda se týkala jen TRAM, jimiž jsem jezdil do práce nebo i BUS & Metro …
Zu Fuss mi trvala cesta jednou tak dlouho jako TRAM – tou to trvalo 20 minut s jedním přestupem – a šel jsem po trase TRAM …. tudíž zase ne tak tragická časová ztráta …
Jasně, že se to dá. Když člověk musí (protože nějaká mimořádná událost, třeba ta ledovka), nebo když má chuť se projít a má čas. To je mi všechno jasný. Taky takhle občas pěšky pár km jdu, i když bych mohl použít MHD.
Ale pokud je na stejnou rasu možno použít kolo, bude to rychlejší a bude to stát méně energie, než chůze. Tedy bude to použitelnější i pro ty, kdo spěchají nebo kdo jsou na chůzi po takové trase příliš unaveni. Ty, kdo radši pěšky, to nijak neomezí, jen to vhodně rozšíří nabídku možností.
Aspoň nebudou doktoři tak nadávat, že se obyvatelstvo nehejbe… 😀
Škoda, že nebude kaliforňan také v Lidické od Palackého mostu (2. etapa), kde by bylo možno ukončit linky 5 a 7. Doprava přes Palackého most by tak nemusela být rušena. I vozy by měly být k dispozici: na 5 budou brzy tak jako tak, něco se ušetří ze zkrácené 19 a zbytek by se měl posbírat z linek 24, 26 nebo 22.
Nejspíš se bude měnit výhybka na Palačáku.
Křížení na Palackého nám. je celé vyměněné, něco se dělalo tuším loni, zbytek se dodělává teď.
Za větší? 😀
Takže na 22 a 26 bude méně 15T a víc retro T3M/T3M2DVC?
Hurá!
Někdy v roce 2010 to tak udělali, jezdilo se Lidickou až těsně před křižovatku Anděl a tam byl kaliforňan. Nemůžu tu fotoreportáž najít, ale jednou tam snad omylem poslali soupravu T3R.P a vznikla tím tramvaj jedoucí zadkem napřed 🙂
Tady ta pohádka o zlobivé tramvaji je: https://subrt.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=145407