DPO zmodernizuje za čtvrt miliardy vzdělávací centrum, ročně jím projde přes čtyři tisíce lidí

Vizualizace vzdělávacího centra DPO po modernizaci. Zdroj: DPOVizualizace vzdělávacího centra DPO po modernizaci. Zdroj: DPO

Investice si vyžádá necelých 250 milionů korun bez DPH.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
N n

Tak právě stavěný parkovací dům se sedmi podlažími stojí 388 a tady tato malá stavba.má stát 250? Tak hlavně že je dlouhodobě výrazný nadstav vozů, protože DPO nové tratě nestaví a řidiče adekvátně neplatí. A tak tu měsíce jezdíme s autobusy a omezenými JŘ.

Petr

Když si přečtu titulek, tak je to vyhazování peněz. Naštěstí článek už jasně říká, že vzdělávací centrum DPO zabere jen část objektu.

Jarek

Bude zase světoví, zdroje sů, a budeme mít tramvajový simulátor v trolejbusové vozovně 🙂

Kevis

Tak na tom nevidím nic špatného. Je to školící středisko a autoškola pro všechny řidiče. Tak proč by měl být simulátor v jedné tramvajové vozovně, když se výuka koná v trolejbusové vozovně?
Spíš se mi nezdá ta cena čtvrt miliardy za rekonstrukci.

graylag

Tramvajová vozovna je odtamtud 600m, respektive kilometr když budu počítat cestu po silnici a ne vzdušnou čáru, tak kde je problém? Dopoledne můžou být na učebně nebo simulátoru a hned po obědě klidně ve vozovně u tramvaje, když to bude zapotřebí.

Jiří Kocurek

zdroje sú … ale né na to aby bylo všecko 3x, tramvaje, trolejbusy a autobusy odděleně. Protože stejně tak může někomu vadit autobusový simulátor v trolejbusové vozovně a naopak.

PvvS

Tak v tramvajových dílnách to už jaxi nejde…