DPO zmodernizuje za čtvrt miliardy vzdělávací centrum, ročně jím projde přes čtyři tisíce lidí
Vizualizace vzdělávacího centra DPO po modernizaci. Zdroj: DPO
Investice si vyžádá necelých 250 milionů korun bez DPH.
Investice si vyžádá necelých 250 milionů korun bez DPH.
Tak právě stavěný parkovací dům se sedmi podlažími stojí 388 a tady tato malá stavba.má stát 250? Tak hlavně že je dlouhodobě výrazný nadstav vozů, protože DPO nové tratě nestaví a řidiče adekvátně neplatí. A tak tu měsíce jezdíme s autobusy a omezenými JŘ.
Když si přečtu titulek, tak je to vyhazování peněz. Naštěstí článek už jasně říká, že vzdělávací centrum DPO zabere jen část objektu.
Bude zase světoví, zdroje sů, a budeme mít tramvajový simulátor v trolejbusové vozovně 🙂
Tak na tom nevidím nic špatného. Je to školící středisko a autoškola pro všechny řidiče. Tak proč by měl být simulátor v jedné tramvajové vozovně, když se výuka koná v trolejbusové vozovně?
Spíš se mi nezdá ta cena čtvrt miliardy za rekonstrukci.
Tramvajová vozovna je odtamtud 600m, respektive kilometr když budu počítat cestu po silnici a ne vzdušnou čáru, tak kde je problém? Dopoledne můžou být na učebně nebo simulátoru a hned po obědě klidně ve vozovně u tramvaje, když to bude zapotřebí.
zdroje sú … ale né na to aby bylo všecko 3x, tramvaje, trolejbusy a autobusy odděleně. Protože stejně tak může někomu vadit autobusový simulátor v trolejbusové vozovně a naopak.
Tak v tramvajových dílnách to už jaxi nejde…