DPO rozjel týdenní zátah na pasažéry bez jízdenky. V akci jsou desítky kontrolorů

Asistenti přepravy v ostravské MHD. Pramen: DPOAsistenti přepravy v ostravské MHD. Pramen: DPO

Podobně rozsáhlou akci pořádali v Ostravě naposledy loni na podzim.

30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Hlavne by bylo fajn, aby revize v DPO probihala opravdu u vsech cestujicich ve voze. Kdyz uz se teda revizori vyhybaji linkam, kde jezdi vyhradne cerni pasazeri, tak tam kde nasednou a delaji kontrolu je zvlast nevhodne po nekom predlozeni jizdenky chtit a po nekom nechtit. Proc po jinych rasach a cizincich neni taky vzdy pozadovan doklad a jen se projde okolo? Pri oficialni stiznosti na toto chovani revizoru, ktere lze na vlastni oci videt velmi casto, se toto pry nedeje. Chtelo by to i kontrolu prace revizoru. Vsude jsou kamery a dokazat takove chovani revizoru je jednoduche, ale jednodussi… Číst vice »

Pavel P.

Já jim na to vždy odpovím: „Jízdenku mám, ale ukážu ji až po nich.“ Zatím vždycky šli dál.

Ondřej

Já vidím často i opačné chování, nejdřív jdou po romech a majorita je vůbec nezajímá. Je to asi parta od party.

Lxxxx

Mnohem užitečnější by bylo kdyby ti tzv asistenti dělali revizory protože ti „vyloučení“ cestující pokračují dále dalším spojem nebo si u tramvaje přelezou do druhého vozu bez jakéhokoli postihu. A plat asistenta a revizora se asi moc neliší takže za stejné peníze by byl mnohem výraznější efekt a více vybraných pokut a ve výsledku pak méně černých pasažérů.

Ondřej

Ve výsledku by bylo víc exekucí, a je otázka, jestli to stojí za ty vybrané pokuty a město na to nedoplatí někde jinde.

Lxxxx

Podle vašeho názoru jako aby nebylo víc exekucí a že to za ty vybrané pokuty nestojí, pak jsou nějaké kontroly úplně zbytečné a mohli bychom jezdit všichni zadarmo, že?

Petr

V Plzni revizori chodi tez pomerne dost. Kolikrat jsem kontrolovan nekolikrat za den.

slsp

Budu zase v televiznych novinach postihnuti pasazieri kricat do kamery: „Dyk dylyno dyskrymynacija“?

Radim

No, nevím jak v Ostravě, dlouho jsem tam nebyl. Ale v Praze by se vyplatilo jezdit (povrchově) celý rok na černo. Loni mne kontrolovali jednou v tramvaji. V metru jsou často, ale v povrchové skoro ne a když už, tak v nějaké „prdeli“ před konečnou (třeba Ve Žlíbku nebo tak). Letos mne kontroloval revizor zatím jenom ve vlaku (S7) z Hlaváku do Libně, ale v klasické MHD (DPP) ještě ne a to jezdím často, ne jen do/z práce.

Mysel

Takhle to ale v Praze funguje uz 20 let a nikomu to zjevne nevadi. Jednorazove jizdenky zase zdrazi, rocni zase zlevni a vsechno bude i nadale „fajn“.

Daniel

Já jezdim s MHD denně a v průměru mě v tramvaji kontrolují alespoň jednou za týden

Vectron

No dneska jsem je čekal a kluci nikde…aha jel jsem linkou,kde je víc „černo“,tak tam oni ani nepachnou…

Zbyněk

Nechám se poučit, ale revizoři fungují jen takto nárazově? V poslední době slýchám o takovýchto akcích často, to revizoři jindy nefungují, nebo má většina volno? Já měl za to, že revizoři jezdí pořád, ale tyhle akce mě nutí k zamyšlení, že tomu asi tak není

Zbyněk

Díky za mínuska 🙂 více bych ale ocenil informaci, jak teda revizoři fungují, když se zrovna nepořádají zátahové akce.

Jarda

šak asi si davají guleválož 😀 pokud není nějaka akce, tak je člověk skoro vůbec nevidí. A že by byli pravidelně potřeba.

Ares

Ona je to celkem hloupá otázka.

Zbyněk

Zas tak hloupá otázka to není. Revizor níže mi dal perfektní odpověď, která mi stačí.

Revizor

Speciální akce je to v tom, že se do těch nejproblémovějších lokalit nažene maximum lidí a v těch nejproblémovějších časech, tedy hlavně odpoledne, večer až do noci. Jinak jezdíme více plošně po celé síti MHD hlavně tam, kde jezdí nejvíce lidí. Kdežto ty problémové lokality se často nerovnají těm, kde jezdí nejvíce lidí.

Zbyněk

Díky za jasnou odpověď 🙂

Panakis

Byli vsude. Vcera. Chytli me. Od 6 rana jsem jel tramvaji do nemocnice a pak jeste nekolikrat rano presuny neb nevidim na oko. Akutni obrna tvare. partnerka mi delala doprovod. neni ceska. vsude prikladam kartu pipam atd. asi v 5tem spoji jsem nebyl tak pohotovy neb jsem se neumel zorientovat tak rychle a sup a ejhle kontrola. Mu rikam. pane nevidim na oko. a on ja taky nevidim na oko. tak mu ukazuju lejstra z nemocnice. 😀 Rikam hele vsude pipam a minimalne dneska mam uz zaplaceny celodeni listek tak si projed system. Jenze oni to neumi zjistit jestli jsem… Číst vice »

Jan T.

K těm pár zastávkám, pravidla musí platit stejně pro všechny, jinak budou černí pasažéři vždycky tvrdit že jedou jenom jednu nebo dvě zastávky. Ale nějak nechápu ten systém kdy při páté jízdě v jeden den mi neplatí jízdenka z těch 4 předchozích, to už musí vyjít když ne na celodenní tak na několikahodinovou variantu, ne?

babilon

Systém ve finále odečte cenu celodenní jízdenky, ale pípnout se musí pokaždé.

Panakis

Diky za radu. Nevedel jsem. Neziju tady.

Véčko

Hlavně, aby nevynechali linky 1 a 54, kde to vždy nejvíc smrdí a zároveň je tam nejvíc pochybných existencí

Kdo já

Přidejte 108..

Jarda

tak aŤ vyhodí nejen lidi bez lístků, ale také ožraly a bezdomovce. Dělají tam akorát bordel, lidi co neví co je to sprcha do přepravy nepatří, dokonce je to tam i napsané, že nadměrně znečištěného člověka může řidič vyrazit.

Honza11

Přesně tak. Já po aktualizaci telefonu neměl v pražské Lítačce platný zaplacený kupon a hned 50 Kč ověření, bez diskuze. Chlapci s vínečkem pohoda, klídek.

Frantík

To je, ptorože revizoři údajně dostávají odměny jenom za „zaplacené“. Kdyby dostávali odměny za bezdomovce, asi by se vedení nedoplatilo (resp. by se tím muselo víc zabývat).

Kebab

Jako všude – rychlá snadná čárka. Nějaký výsledek nikoho nezajímá.

Martin

Bohužel toto můžu potvrdit,včera v metru kontrolovali a když si všimli na konci vagónu dvou smažek se psem,přestali a hned vystoupily .Jo nechtěli mít problém.