DPMB otáčí princip značení nízkopodlažních spojů. Zvýrazní ty s vysokou podlahou
Nové autobusy SOR NS 12 pro Brno. Foto: DPMB
V jízdním řádu budou naopak zvýrazněny spoje, které nezajišťují nízkopodlažní vozidla
V jízdním řádu budou naopak zvýrazněny spoje, které nezajišťují nízkopodlažní vozidla
Dolar = přeškrtnuté esko -> škrtnutá osoba s křivicí.
A až budou intervaly hodně krátké, tak se místo časů, kdy jede spoj, budou v jízdních řádech uvádět jen časy, kdy žádný spoj nejede?
Že by se v Unicode nenašel znak pro schody nebo bariéry výstižnější? 🙂
⇵
⎇
⌆
▞
▲
◥
Nebývala pro jízdní řády nějaká speciální znaková sada?
Není Sena typ (řez) písma? Znakové sadu jsou něco jako ASCII, UTF-8, Windows-1250, ISO 8859-2 atp.
dollarem! v Krně jsme opět světoví! ne nějakou dementní čechistánskou korunou, nebo blbým protistátním eurem, ale rovnou dollarem!
$ jako pro šotouše?
Škrtnuté S, jako že vozíčkáři se sami neobslouží (S bývala kdysi značka pro samoobslužné odbavování). Nebo že by znázorňovalo osobu s křivicí?
Ještě se naučit kreslit oběhy.
Když je LF tramvají přes 50%, nemusel by mezi LF spoji stejné linky být víc než jeden vysoký.
Mohlo by to být na střídačku (LF – HF – LF – HF…), a později HF – LF – LF – HF – LF – LF…
To bych tak moc nevyžadoval. Proste uváděný podíl nízkopodlažek by měl odpovídat maximálnímu rozestupu.
(Při 11% čekat maximálně 10 intervalů, při 34% maximálně trojnásobek intervalu… Na 51% se skončí, maximalne jeden HF mezi dvěma následujícími LF)
🙂
Že to je přes 50 % celku ještě neznamená, že to je přes 50 % v jednotlivých velikostních kategoriích.
Kreslit oběhy není žádná sranda. Ty to umíš?
Po kouskách kupředu. V cílovém stavu takové značení už nebude potřeba.
Pro šotouše by bylo stejně užitečnější označení „garantovaně vysokopodlažních“ vozidel. 😀 Takto se jen dozví, že jejich oblíbená Karosa na lince jet může, ale nemusí (jako dnes). Jinak nápad otočit symboly chválím, ale bojím se srozumitelnosti symbolu $ (ne každý čte vysvětlivky).
To jo, aby si počkali na T6, protože Vario je hrozná prolézačka. 😀
Nešla by místo T3R.PLF udělat T6R.PLF?
Hranaté nízkopodlažní, oblé vysokopodlažní?
Vytvářet nízkopodlažní vozovou skříň ve vzhledu T6 nedává žádný smyl. Pokud by se chtělo „znízkopodlažnit“ T6, pravděpodobně by se vzalo VarioLF/T3R.PLF a schválilo se jako modernizace T6.
$ = pro šotouše garantované za poplatek v dolarech. 🙂
No tak je budou muset cist. Jednak neznalost neomlouva a jednak nemuzeme kastany porad vodit za rucicku jako nesvepravne retardy. At jsou trochu sobestacni.
Správný šotouš stejně neudělá ani krok bez iRisu!
Držím palce, aby takových linek začalo přibývat. A nejen v Brně.
V tomto je úsměvná Praha, kde třeba na lince 107 z Dejvické je 1 (slovy jeden) negarantovaný spoj denně v pracovních dnech a proto mají všechny zbylé spoje v počtu 229 (159+35+35) symbol vozíku.
Máte pravdu, že je to asi spíš otázka o přístupu. A v Praze, kde jezdí už druhá generace nízkopodl. busů, by to asi šlo přeznačit leckde.
Spíš už brzo u autobusů dojezdí vysokopodlahy úplně, zřejmě příští rok…
Pár jich má být na retrolinkách, stabilně je ve Středu a o víkendu vypravována jedna 961(E) na L180
Ještě pár vysokých Karos je, a stejně se plánují Karosy na retrolinky, a přeznačení bude vhodné, když v záplavě Tučného písma bude to jedno tence
Tady to vypadá na poslední dva retrobusy. 🙂 Nebo mají Řepy ještě něco utajeného?
http://www.citybus.cz/praha/aktevid_dp-a/b961.htm
Jedna je pro retrolinky, a druhá komerční, jestli si to vybavuji správně
Schválne som sa na to díval na pid.cz hneď po prečítaní článku.
Taká 133 má piktogramy úplne všade, pretože je tam negarantované poradie.
Oproti tomu 135 piktogramy nemá, len poznámku, že všetky spoje sú ♿. Zaujímavé.
Klasickej Ropidi bordel.
Ano, je to tak. Pokud jsou všechny spoje garantovaně nízkopodlažní, tak je jen poznámka a jednotlivé spoje nemají zvýraznění. Ale pokud je třeba jen jeden negarantovaný, jsou všechny ostatní spoje zvýrazněné.
Navíc je tam napsané, že „zvýrazněné spoje zajišťuje nízkopodlažní vozidlo“. Čili by stačilo vyznačit tučně, a ne ještě vozíček.