DPMB nabídne řidičům autobusů náborový příspěvek 150 tisíc korun
Nové uniformy pro zaměstnance Dopravního podniku města Brna. Foto: DPMB
DPMB chybí aktuálně čtyřicet řidičů autobusů, ubývají mu „přespolní“.
DPMB chybí aktuálně čtyřicet řidičů autobusů, ubývají mu „přespolní“.
Dříve ten „spásný“ vojenský řidičák: 300,- KČS což je na dnešní dobu cca 5 000,- ? Kč ze svého, součástí kurzu střelby, branná příprava atd…a to ve svém volnu(sám jsem tak ř.p. získal + odznak Vzorný branec 😉 ) Dnes: Přes ÚP nebo většinu zaměstnavatelů neplatíte nic, po celou dobu je to pro vás HPP a jde vám za navštěvování autoškoly mzda. Nemusíte u toho střílet a poslouchat bolševickou propagandu. Kde je prosím tedy ta výhoda armádní výroby řidičů? Je to jen hloupá výmluva. Dnešní hlavní příčina je systém školství. Maturitu dnes zvládne každý kdo není po lobotomii mozku. Potom… Číst vice »
Náborový příspěvek je defakto přiznámím, že si je podnik vědom, že blbě platí.
Takže cca 3000 hrubého měsíčně na 4 roky navíc, a pokud skončím dřív, vrátím víc, než jsem dostal. Protože odvody a daně.
Po 15 letech u firmy na autobuse 32000 čistého včetně odjetého svátku. Služby 4+2 (volný vikend 1x za 6 týdnů) Do práce vstáváte průměrně ve 3 ráno z odpolední se vracíte kolem půlnoci. Práce… Vozíte lidi z města v městském provozu,nehodnotím,každý si musí zkusit sám. Vedení na nižší urovni celkem super,snažíme se pomoci si navzájem. Vycházíme si vstříc aby to nějak fungovalo. Bohužel čím vyšší vedoucí tím horší jednání. „Vídenák“ je pak už jen třešnička na dortu. Končím. Začínám u nové firmy,práce pondělí až pátek s nástupem 32 čistého….
Z cego chcete ridice plarit,kdyz nesmi zdrazit jizdne?Prece cech musi jezdit az do sve smrti a rozpadu cr za 1kc/km,aby mel prave na cigara a piva.
Protože drahá hromadná doprava ztrácí svůj smysl. Pokud tě výjde levněji jet vlastním autem, je hromadná doprava na nic..
Takze asi tak , nabizi prumerny plat 33800. Jednak je to v hrubem a pokud nemate zadnou praxi , nebo jen minimalni tak ani na ten prumer nedosahnete. Ted si k tomu vezmete ranni zacatky sluzeb ve 4 hodiny , nekdy i ve 3:15 (takze vstavate ve 3 rano nebo i ve 2 ) a pak na odpoledni konce kolem pulnoci. Takze mate solidne rozhozeny bioritmus. Dale 10 hodinove sluzby ( jsou i kratsi , ale posledni dobou se delka sluzeb prodluzuje) kde se nekdy ani poradne nezastavite. O provozu a chovani ostatnich ucastniku provozu se radsi ani nebavim .… Číst vice »
Jo.
Pan: Já z toho udělám podnik, jen kdyby mě nebrzdily ty předpisy…
má vždy řešení.
150 000 za 4 roky?
Jestli dobře počítám, tak to jsou cca 3 000 měsíčně bonus.
Nebo 13. plat.
Ale to nemá v sobě spoustu nul, že jo?
„Soudruh geniální“ tvrdí, že na trhu práce nejsou řidiči. Jsou. Za tržní cenu cca 250,- na hodinu. Pokud DPMB nabízí 137,- (ano, základ je tam opravdu pod minimální zaručenou mzdou), tak to náborovým příspěvkem nezachrání. DPP platí nástupních 204,- a také nemá řidičů nadbytek.
Řidiči by se našli … ale když dojde hotový řidič s psychotestama a DP ho stejně na ně znova pošle jen protože je nemá přímo z DP ale od jiného psychologa, je také na hlavu.
A to je problém?
Musí se platit dvornímu psychologovi. Asi by to problém nebyl, kdyby na to dpmb měl.
Z vlastnej skusenosti z ineho mesta poviem, ze ked vam podnikovy cvokar da termin o pat tyzdnov, moze to problem byt.
To není ani potřeba, podle reportáže ze CNN Prima news, berou řidiči, čistá 70 000,- za měsíc.
Za dva měsíce nebo čtvrtletně ? 🙂
Nejen podle Primy a nejen řidiči.
Tak to rozhodne nemate ani za dva mesice .
To by skoro sedělo. Prostě vzali veškeré provozní náklady a podělili to počtem zaměstnanců.
Ano, a hned pod tym je v inzerate „Průměrná nástupní mzda řidiče 33 800,- Kč“ Asi uz vidim problem.
Kdyby byla nástupní mzda 35 000 Kč, po zkušební době 45 000 Kč, tak si zaměstnance udrží snadno a nemusí nabízet 150 000 Kč náborový příspěvek.
Pak ale budou chybět inženýři, neboť se jim vyplatí raději točit volantem než sedět u autocadu.
Zeby niekto vymenil pohodlnych osem hodin v kancli za desat hodin za volantom v mestskej premavke s mestskym substratom za par tisic cisteho navyse? Mam vazne pochybnosti.
Už se těším, jak na konečné v pauze uvidím chamtivého inženýra, který bude chtít zbohatnout řízením busu a o přestávce bude ještě něco šudlat na notebooku v auto(bus)cadu…
Ono to vůbec není o náborovém příspěvku, který je jednorázový, ale o tom pořádně ty řidiče zaplatit.
Přesně. Jak k tomu přijdou ti, kteří nastoupili před náborem a nedostanou nic.
A co třeba jenom zkusit více zpropagovat, že v rámci “standardního” přijímání řidičů nabízí získání ŘP “D”, profesního průkazu a zaučení na autobus? Pro spoustu zejména mladších řidičů by to mohlo být slušné lákadlo. Ale pochybuji, že se to takový člověk vůbec dozví. Všude je velkým písmem na náborových letácích pouze “hledáme nové řidiče”, nebo “pojďte jezdit k nám”, ale že vlastně nabízejí rekvalifikaci ze základního ŘP “B”, to aby člověk dohlédával schované v inzerátech na webu DP.
to o čem píšeš běží v Českých Budějovicích, přijďte k nás stačí „Béčko“ a kilo v závěsu s jistotou práce na dva roky, ale nevím jaký to má úspěch.
Tak to jsme v ČB asi každý viděli něco jiného… I tady je ten náborový příspěvek pro držitele Dčka