Dozvuky padlých drátů v Praze. SŽDC bude častěji kontrolovat troleje

Praha hlavní nádraží. Foto: Jan SůraPraha hlavní nádraží. Foto: Jan Sůra

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) se zaměří po nedávných poruchách trakčního vedení v Praze na jeho častější kontroly. Odmítá ale,

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Dráty jako „padly“ za vlast? 😉 Jinak pěkně napsáno.

železničář

Praha Vršovice neprošla rekonstrukcí TV tak se není divit že se to tam občas vyser.

Pavel Hromek

…aneb,nic není na „Věčné časy“.Elektrická trakce je sice dobrá,ale na druhou stranu velmi náchylná na poruchy různého druhu,-stržení TV mašinou,bouřky v letních měsících,námraza v zimě ,únava materiálu ap.A údržba a kontroly stojí velké peníze….No a co se týká těch Vršovic,zrovna bych je přefázoval na 25 kV,jak se v tom všichni po vzoru Slovenska shlédli…..

Dominik

Takže Vršovice střídavina a okolo stejnosměr, trošku blbost nemyslíte?

Jiří Kokrhel

Kontroly jsou prováděny, a to jak u SZDC na trakcnim vedeni, tak i na lokomotivach dopravcu. Bohužel vsechno je to pouze technika a někdy je porucha na trakcnim vedeni a nekdy zas na lokomotive. Co ale nikdo nezminuje je fakt, ze tak velke depo jakym je odstavne nadrazi jih a kam narodni dopravce soustředil 80 % všech svych vozidel v Praze, nemá druhý výjezd. Pak staci jedna porucha na trakcnim vedeni a nebo na kolejich a z ONJ se nedostane žádná souprava.

železničář v důchodu

„Druhý výjezd situaci.“ samotný ve skutečnosti problémem není, protože ten ONJ má (přes vjezdovou skupinu): problém tvoří skutečnost, že obojí je zapojeno do stejného zhlaví jedné stanice, takže jakákoli porucha v tomto obvodu stanice nebo v jeho přístupnosti „zvenčí“ znamená pro dopravu do / z ONJ fatální situaci.

železničář v důchodu

Oprava (= omlouvám svoji chybu při úpravě napsaného): „Druhý výjezd“ samotný ve skutečnosti problémem není, …

Dominik

A co MU, které způsobují dopravcu, zas z nich svatoušky nedělejte.

Dominik

Údržba a kontrola žádná? Nejdříve si jděte k trakčákům dělat a nebudete tu kydat takové lži. Je mnoho výluk, přesto žádná údržba se nedělá? Nejste náhodou povoláním komik?
Jinak kontrola je pravidelná. Jinak nějaké kompenzace pro dopravce existuje, akorát si nejsem úplně obeznámen s její cenou.

Pavel Hromek

Tak nevím…..ale z OTV např.v Blansku a jejich zaměstnanců udělali dřevorubce,kteří kácí přerostlé dřeviny.Dle mě by to kácení měl dělat někdo jiný.Je to ale holt těžké,když páni zrušili traťovky.

Dominik

OTV Pardubice taky jezdí kacet, ono pokud to ohrožuje TV, tak je to i věcí OTV. Sice v Blansku nepracuji, ale že by se kvůli tomu nedělala vůbec kontrola zase nevěřím.

LWQ

Jasne, mate pravdu. Investice a udrzba drahy se u nas deje jako zazrakem „sama“. Vas komentar je hodnotny asi jako uslyset v radiu Babise.