Dovozy ojetin klesly o více než pětinu, na trhu chybí dostatek ojetých vozů

Autobazar. Foto: AAA AutoAutobazar. Foto: AAA Auto

Pandemie koronaviru zamíchala výrazně i trhem s ojetými auty. Jejich dovoz do Česka výrazně propadl: za první pololetí se do

Zpět na článek
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karlos

já jsem už svou starou octavii vyměnil za novější model 😛

Greta

Nejčastější stáří ojetin 9,5 roku, nejčastější nájezd 150 tis. km. Tak to jo. Pokud autor chtěl slovem nejčastější vyjádřit průměr, tak ta data k sobě moc nesedí.

Dalibor

no trh s ojetinama je to poslední důležitý pro ekonomiku státu. Horší je že není zájem o nový auta.

Viki

Plný bazary aut a ojetin je prý nedostatek, hahaha

Jiří Kocurek

To se dalo čekat. Lidi přicházejí o práci, o příjem. Výměna staré ojetiny za mladší je to poslední, co je bezpodmínečně nutné zaplatit.

Jiří Kocurek

a nedokončil jsem myšlenku: Pro němce a nákup nového auta platí výše uvedená poučka o krizi taky. Jen doufám, že do toho zase někdo nezamontuje šrotovné.

None

Tak to je pro zemi, co ve dne v noci chrlí nová auta katastrofa. Snad aby si lidi začali kupovat nová?

Jiří Kocurek

Jde to na export. A buďte rád, že je mezinárodní obchod ČR v plusu. Takže si může koupit banány po celý rok. A topit dovozovým zemním plynem. (platí i pro dálkové vytápění)

Dalibor

Vy jste nějak zaujatej proti uhlí? Uhlí je na topení to nejlepší co znám. Super cena, a když máte automatickej kotel tak stačí o víkendu vyčistit odpopelit a tradá jede se dál. Topím černým uhlím občas koksem, když se sežene levně.

None

Jsem rád že vyvážíme. Nejsem rád, že jsme montovna. Dělá se mnoho tun za málo peněz. Upřednostňuju domácí práci hlavou. U těch montoven stačí aby si zahraniční majitel vyjednal lepší podmínky jinde a končíme.

Tomas

Tak zrovna co se auto průmyslu týká, tak jsme všechno možné, jenom ne montovna …

Dalibor

Jak v ketrý fabrice. U tý značky, co nebrzdí, jsme tupá montovna.