Doubledeckery vyjedou na vyhlídkovou linku v Ostravě letos naposled, vrátí se v červnu
Nové dvoupodlažní autobusy pro Ostravu. Foto: DPO
Dvoupodlažní autobusy budou v Ostravě i nadále k vidění v pracovní dny na linkách 20 a 78.
Nemůžu se ubránit dojmu, že double deckery byly pořízeny z důvodu jakési frajeřiny! Jednou jsem na lince do ZOO jel, a to téměř sám! Když už je DPO pořídil, měl by je využít na některých více frekventovaných linkách, protože mají vysokou obsaditelnost. Nechat draze pořízeny autobus stát někde v garáži je pěkně špatný počin!!!
A oni budou stát v garáži? Četl jste článek?
Jejich obsaditelnosti opravdu vysoká není a dvoje dveře a schody nepřispívají k rychlosti např. při výstupu a nástupu, takže vůz se na klasické linky MHD nehodí. No prostě vyhozené prachy.
Jaká statistika byla podkladem pro Vaše sdělení?
Přes prázdniny bylo horní patro pořád plné, turistů jezdilo hodně, i pořád dokola.
To jsem zřejmě viděl jinou 88. Ta moje jezdila prakticky prázdná.
No prostě OSTRAVA!!! (Na druhou stranu – nebyl by život nudný, kdyby všude bylo všechno stejné?)
Nákup těch dvou busů naprosto nevhodných pro MHD i linka 88 jsou jen drahé nepotřebné nesmysly, za tu cenu mohlo být asi šest normálních nízkopodlažních autobusů. A vedení DPO vymýšlí další drahé nesmysly. Magistrát by měl jednat a s péčí řádného hospodaře konečně vykopat celé vedení DPO!
Přece nejde vyhodit kamaráda/kamarádova kamaráda nebo člověka s rodokmenem…
Lidi, kteri se tam drzi zuby nehty po nekolik volebnich obdobi, se jen tak zbavit neda 🙂 Co ze kdekoli jinde by byli absolutne nepouzitelni a jsou nekompetentni delat cokoliv – tady jsou odbornici na dopravu a „nikdo jiny na svete by to nedelal lip“…
Pak se vsichni divi, ze je ostrava ucpana auty a verejne dopravy se lidi boji stejne jako sluzeb ceske posty.
Když už, tak normálních nenízkopodlažních autobusů by se třeba pořídilo za ty peníze ještě více.
Nízkopodlažní autobusy jsou nenormální?
To řekněte v Londýně, že doubledeckery jsou nesmysl. Jak není po sotoustvu tak je zle…
Tak to je dobré využití pro takovouto drahou investici 🙂
Můj odhad – v záruce budou jezdit oba jak mají. Pak ještě tak rok až dva. Poté se zjistí, že ND jsou špatně dostupné a začne se kanibalizovat první. Za rok bude vyrážet ten druhý sporadicky. A nakonec tato sranda skončí.
V sobotu jeden jezdil v Opavě v rámci dne otevřených dveří MPO.
MDPO
Takže linka 88 evidentně není žádný trhák, když se uvažuje o jejím prodloužení do nejlidnatějších obvodů… 🤔😁
Linka 88 je spíš jeden velký propadák. Stejně jako většina kroků tyrkysového vedení
Kdyby to mělo úspěch, tak to nasadí i mimo sezónu o víkendu. Alespoň jeden. Do zoo se jezdí celý rok.
Do ZOO ano, ale když to jezdí z Dolních Vítkovic, kde většinou nikdo nebývá.