Doubledeckery dorazily do Ostravy, do provozu se dostanou se zpožděním
Nové dvoupodlažní autobusy v Ostravě. Foto: Monika Křeménková / FB skupina Ostrava
Ostrava bude prvním městem v Česku, které nasadí dvoupodlažní autobusy na pravidelné spojení v městské hromadné dopravě.
Povedený snímek 2 symbolů Ostravy. Jeden je úplně nový – doubledeckery, ten druhý symbol už má za sebou přes 30 let – věžáky konstrukční soustavy VP – OS.
Víme, jestli, popřípadě jaká je na to dotace?
To se fakt musíte smát tomu, který blbec tohle vůbec chtěl, aby to tam jezdilo.
Ty lidi jsou fakt vylízaní…….
TAkové autobusy jezdí na mnoha mistech v Evropě. Všichni jsou vylízaní… Jenom vy ne.
Mne se ten napad moc libi. Opravdu si myslim, ze busy budou pro mnoho lidi atrakci a udelaji Ostrave reklamu. Jen ta cena je silena. Souhlasim s tim, ze meli radeji koupit pouzite vozy, pripadne se nejak domluvit na zakazce s Berlinem (tam maji take dvoupodlazni, pokud se nemylim).
Bohužel velmi drahá sranda, kterou zaplatíme všichni. Kdo jezdí v Ostravě do ZOO a koho chceme hlavně nalákat aby parkoval v Dolní oblast Vítkovice, odkud pojede k ZOO…. ??? Rodiny s dětmi, které přijíždějí do OV do ZOO. U přeplněných parkovištích v Michálkovicích jsou vidět hlavně vozidla s polskou RZ, které z auta vyndají kočárek, tašku s věcmi pro děti a jídlem a hurá do ZOO. Otázka zní, kolik kočárků pojme doubledecker? Dále je v článku 9 míst k stání. To je teda bída na to, že vozidlo budeme chtít používat i v běžném provozu. Poslední otázka, která se nabízí.… Číst vice »
No jestli si dobře pamatuji, tak úplně prvně to měla být lanovka z DOV do ZOO. To by byl ještě šílenější špás. A nyní probíhající zrychlení tramvajových tratí na 80 km/h (Zahrádky – Nová Ves, do centra o celých 5 minut rychleji:))) je taky taková podobná pijavička na penízky…Prostě když jsou zdroje, je nutné čerpat…Netřeba nad tím přemýšlet….Určitě by se za ty peníze dalo udělat spoustu smysluplnějších věcí pro Ostravu…
5 minut? nebylo to zrychlení spočítané teoreticky o 22 vteřin (prakticky nic, když v provozu zůstávají i pomalejší tramvaje)?
Pijavička na peníze? Ty tratě a trakční vedení by se opravovaly tak či tak…
Plně s Tebou souhlasím.Vedení DPO dělá jednu hloupost za druhou.Ty autobusy by si měli zaplatit ze svého.
A teď v rámci optimalizace bych seškrtal spoje na některých linkách, aby se „vydělalo“ na tuto úžasnost….ne???
Vítejte v roce 1990, Česká republika objevila patrový autobus….a teď všichni hrrrr do Ostravy
Metro není turistická atrakce. Jako místní bych si osobně tuto atrakci raději odpustil.
No.. Praha má metro… Ostrava bude mít doubledeckery. S čím vytasí Brno?
US tramvajema T6A5 koupenýma z Prahy.
Brno je prostě bída – co dodat….
Mohlo to jezdit v Charkově nrbo kdekoliv jinde na Ukrajině…
Tak lepší než donekonečna vydržovat rozpadající se T3
Brno není jen město. To je životní styl.
Kalanis: Sice nejsem z Brna, ale tyto řeči jsou už docela otravný. Poslední roky je slyším hlavně v Praze, jak je Brno, nebo všechno na východ od Českýho Brodu nezajímá, ale donekonečna o tom budou žvanit.
Taky bývají dobrý odborný přednášky na téma „život ve vinařských oblastech“ od lidí, co tam tráví cca 2 dny za 15 let….
EVO2 nic? Co 4MT na historické lince, taky nic? Pártyšalina taky nic? Že se to může někomu zdát příliš při zemi? To je podle mě dobře.