Dostavba středočeské D7: Silničáři chtějí za čtyři roky otevřít celých 17 kilometrů
D7, stavba obchvatu Loun. Pramen: ŘSD
Dokončením středočeské části D7 v roce 2025 by měla být celá chomutovská dálnice téměř hotova.
Dokončením středočeské části D7 v roce 2025 by měla být celá chomutovská dálnice téměř hotova.
Kéž by s avizovanou dostavbou bylo počítáno rovnou i s rozšířením MUK Aviatická – exit Kladno na avizovaný tripruh. Ty nájezdy bez připojovacích pruhů, se stopkou a intenzit dnešní dopravy je pro označení dálnice fakt mimo mísu.
Tak i středočeská část je fakticky rozšíření na čtyřpruh – vyjma pár set metrů u Lotouše.
a já to napadnu u soudu nebo jinde nebudou stavět nic muhehehehe
ano, D7 bude hotova, D52 nikoliv a D43 ani hrabnuto. D35 přinejlepším nekde u Svitav. a strašně potřebná D6 bude končit někde v zemi nikoho na okraji doupovskych hor
logika stavby čehokoliv v CR
Takže je lepší to zastavit a počkat až bude D6?
to byla ironie. D6 dle mého není potřeba vůbec, pokud bude D7.
Jezdíš tam Gwanne? Myslím, že intenzita dopravy je tam velmi velká. Obě jsou potřeba. Jak sůl.
znám víc než dobře D1. a poněkud nechápu…jak se řeší problémy 3.řádu a ignorují ty prvního řádu. dtto koleje na moravu.
ono to je složité, tak raději budeme řešit to jednoduché.
Nejezdí tam, nevedou tam koleje.
Tak jako dneska sem byl na klínovci a tam sme jeli po d7 a zpátky po d6, musim říct že ten souboj o to co je lepší cesta je v nízkých jednotkách minut. A jak tak koukám na plány, tak ten souboj bude pokračovat i v příštích letech.
Logika je taková, že staví to, na co je povolení. Někdy je to „povolené“ potřeba méně než to zatím „nepovolené“. Nehodnotím, konstatuji.
Krasným přikladem je D3, kde se dálnice celkem uspokojivě staví u ČB a projektuje až ke státní hranici, zatímco středočeská část, která je nejpotřebnějši, bude ještě dlouho utopie. Ale za současného stavu věcí je to vlastně správně, ať se staví, kde to jde. Jinak D7 je opravdu třeba, o tom snd není diskuze.
u cb se prave moc uspokojive nestavi, i tady byly driv relativne pohodove useky a obchvat budejovic je stale v nedohlednu (geotechnicke komplikace s tunelem)
Upřímně řečeno ta D-7 je potřeba taky.
Nojo, každému se se jeví to nepotřebnější, kam často jezdí. Mě by se hodila D9, protože na sever není nic, ani ve studiích.
Strašně moc je potřeba i D0 na severozápadě.
Obávám se, že piráti přijdou s názorem, že i tato stavba je zbytečná. 🙁
A na základě jakých informací si to myslíte?
Na základě výroků p. Šlégra o D1 u Přerova. Jestliže spekuluje o potřebě dálnice tam, nechci vědět co pak bude s D6/7
A jak s tím souvisí p. Šlégr?
Jako potenciální ministr dopravy?
To není pravda, neprošel primárkami, vyhrál to někdo jiný.
Vy to tady budete psát neustále do všech diskuzí? Máte nějaký mindrák? Nebo prostě potřebujete za každou cenu udávat? Pan Šlégr neprošel v primárkách, jak už tady bylo zmíněno. Tak proč to tu cpete?
Ani ne, spíš obavu o další vývoj budování dálniční sítě. A vy?
Jaké udávání? Tohle je snad policejní blog?
Neprošel zkrz primárky, tak se o něm nesmí nikde psát? Kde to jsme? Slyšel vtip o Stalinovi, nenahlásil to.
Jestli se to udávání nenaučil právě u Pirátů 🙄
To, že Piráti chtějí hodnotit potřebnost všech dálničních staveb je pravda. Například Richterová (a nejen ona) prosazuje zastavení příprav středočeské D3 a zkapacitnění stávající I/3.
„Odmítám zběsilé betonování, kterého jsme byli často svědky v minulých dekádách, chci chytré propojování, které zajistí rychlou a efektivní dostupnost pro všechny,“ uvádí stínový ministr Polanský v dokumentu, který představuje stínovou vládu PirStán.
(Pokud bylo do této doby tempo výstvby dálnic „zběsilé“, pak jsem zvědav, jak bude vypadat to „chytré“.)
No jednoduše, budete žádat o povolení k jízdě. S výjímkou IZS, to by ho hasiči hnali.
Ani jako fór!
Pak to bude chtít OT a neptat se.
Tak je pravda že na naše dálniční síť moc promyšleně nevypadá. Tempo výstavby zběsilé nebylo ale plánování určitě ano.
Hlavně česká část dálniční sítě navržená stylem „všechny dálnice musí vést do Prahy“ takže často vedou rovnoběžné dálnice několik desítek km od sebe a v Praze se mísí všechen tranzit, se snad slušně komentovat nedá.
Tvl to je pí..
To asi dost těžko. Nechat dva nepropojené celistvé úseky ladem může napadnout jenom někoho jako vy.
A že to u Přerova napadlo p. Šlégra…
Jen pro pořádek: https://forum.pirati.cz/viewtopic.php?p=762919#p762919
Ale tam nepíše, že by se neměla stavět D1 kolem Přerova. Jen, že by stálo za posouzení, zda by nestačil dvoupruh vzhledem k velkému podílu dopravy končící v Přerově.. Posuzování alternativ není nic špatného a naopak dogmatické lpění na starých plánech je hlavní příčinou rozporů (viz Libický Luh nebo D8 přes Středohoří abych jmenoval nejkřiklavější příklady).
Ještě doplněk: Zrovna D7 u Chomutova by vzhledem k intenzitám stačila také dvoupruová, i když chápu, že stát kdysi slíbil pro zónu Triangl dálniční spojení.
Jako laik v tom vidím podporu regionům s utlumenou těžbou uhlí. Osobně si myslím, že spekulace o intenzitách dopravy v Přerově jsou zcela zcestné. Stačí se podívat na poslední sčítání dopravy od ŘSD. A nebo Přerov navštívit.
Aha, takže kus D1 by byl jen 1+1, tak na tom už opravdu stát strašně ušetří, obzvlášť když už dnes žijeme v době kdy banky tisknou peníze z ničeho, opravdu netušil jsem, že je Šlégr až takto mimo…
Proč by ta doprava měla končit v Přerově? Vždyť tam se počítá s tím, že až bude D1 dokončena, tak tam přejde téměř veškerá doprava, která teď na Ostravsko jezdí přes D46. Naopak, toho co končí (resp. co bude končit) v Přerově je naprosté minimum
Jezdí to zkrz centum, tak to tam končí. Jinak by jeli přes Prusy, Čechy a Radslavice. Jednoduché, což?
Kolem Přerova jde o peáž D1 a D55, takže úvahy, že by tam stačil dvoupruh, jsou zjevný nesmysl.
Nechápu jak s tím souvisí p. Šlégr, do dopravy je zvolen Ondřej Polanský, viz. https://forum.pirati.cz/viewtopic.php?f=477&t=57351&start=70 .
Jeho názor se od kolegy celkem liší: https://forum.pirati.cz/viewtopic.php?p=761272#p761272
Zase krásné lži a dezinterpretace.
Když to někdo nechce podle vás, tak to nechce vůbec, protože jakákoli jiná varianta než ta vaše je nepřípustná.
S touhle argumentací si jděte oblbovat někam jinam, tady vám na to neskočíme.
to jsou nápady pirátů
Zato vy jste pořád jak malí kluci na písku.
Pamatuji si dobu, kdy to zde nebylo o politice, ale o dopravě. Ta nostalgie je jedním z důvodů, proč sem chodím, pořád doufám, že diskutující z Novinek odsud vymizí.
Politika totiž tu dopravu a infrastrukturu ovlivňuje zcela zásadně…
Normalne jsem take proti zatahovani politiky do vseho, ale sem to patri.
Hlavne at uz je D7 dostavena a muze se pozornost presunout na I/13 mezi Chomutovem a Ostrovem.
Je rozdíl zatahováním politiky do dopravy a plkáním Marcela zcela vyvrácenými názory. Navíc se jeho plky náhodou podobají těm Petrovým v jiné diskuzi…
Na ten Ostrov z Klášterce by to chtělo nějaký obchvat jako sůl. Ale nemám představu, kudy by to vedlo…a to tu bydlím.
Navrhuju všechny silnice I. tŕídy přestavět na dálnice. Budete pak spokojení?