Dostavba obchvatu Chrudimi může začít, ŘSD uzavřelo smlouvu se stavbaři
Silnice I/37, Trhová Kamenice, ilustrační foto. Pramen: Autor: Pavel Hrdlička, Wikipedia, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=39208561
Dostavbě 4,5 kilometru dlouhého úseku obchvatu Chrudimi na silnici I/37 už nic nebrání. Ředitelství silnic a dálnic uzavřelo smlouvu se
Tahle stavba je spíše a především obchvatem Slatiňan a Presů, protože vlastní Chrudim už převážnou část obchvatu má – ale budiž: hlavně aby už byla hotová!
Akorát že ta část je taková nepraktická. Občas jezdím od Hrošárny na Ždírec, a jezdím z Kočího na Orel a Kunčí. Je to kratší a vyhnu se zácpám v Chrudimi.
Jinak s váma souhlasím aby to už bylo hotovo.
Chvála bohu za tento obchvat. Ještě aby se co nejdříve postavil obchvat Pardubic jih a sever.
Chvála Bohu za mimoúrovňová křížení na obchvatech a spojnicích sousedních měst. A tady podle mapky většinou budou.
Kdo si projel rok starou spojnici I/14 Lb-Jb, ten by kreslíře z Vabeku nebo odkud byli, honil s klackem po návsi. A nejen za ty křižovatky.
To se dimenzuje podle provozu. MUK kvůli 10 autům jsou vyhozené peníze.
Po nové I/14 mezi Lbc a JN projede denně dost přes 20 tisíc aut. Nejde o nevýznamnou komunikaci.
Těch 10 asi bude z vedlejších komunikací.
Otázkou zůstává, co tam mělo stát 571 mil. Kč. Obdobné stavby stojí 300 mil.Kč
7 mostů? Mě nabídková cena přijde naopak až nebezpečně nízká…
5, asi počítáte i ty 2 prefabrikovné propustky 🙂 ale délku mostů je pouze 207m
Ty mosty můžou být max 120 mil.Kč, průzkum dělala EUROVIA, tak asi ví do čeho jde
Bez položkového výpisu bych se cenu hádat neodvážil. Hrozilo by, že zapomenu na přeložku plynovodu. To jsou ale „drobné“. Horší by bylo, kdybych zapomněl na přesuny zeminy.