Dopravu v Dejvicích ochromí opravy „kulaťáku”. Tramvaje najedou na ostrovní provoz
Tramvaje u Divoké Šárky. Foto: Daniel Šabík / DPP
Dva týdny budou tramvaje jezdit jen omezeně. Výluka se zkoordinuje s výstavbou trolejbusové tratě na letiště.
Mno s tim krizenim s trolejbusovou trati moc nepohnuly, prakticky stihly pouze vlozit krizeni u nadr. Veleslavin, ale zbyvaji ste dve krizeni, u vozovny a u smycky Divoka Sarka, kde jeste neni ani natazena trolej…
„Stavební práce ani v jedné z etap nebudou mít dopad na ostatní druhy dopravy“
A zrušení zastávky Prašný most pro autobusy je co? 😛
Ještě OMH asi zas bude naštvaný, že se pořád nezřídila zastávka Sídliště Červený vrch pro autobusy.
Určitě bude zase prudit, hlavně bude používat taktiku svést všechno na DPP, zatímco on sám si nedokáže uvědomit, že:
1) zastávka tam zřídit prakticky nelze (musely by se dělat rozsáhlé úpravy terénu, Arabská je kvuli parkování pro bus neprůjezdná)
2) v případě stavby zastávky pro NAD úpravou terénu by to stálo miliony a navíc kvuli relativně nedávné rekonstrukci tratě by se investice skoro nevyužila (takhle se naštěstí vyjádřil PID na FB k jednomu z komentářů s fňukáním že zastávka pořád nic).
Dovolím si nesouhlasit. Jedinou nevýhodou by bylo stavění v jízdním pruhu, ale stačilo by zrušit to červenobílé zábradlí (řídím se Mapy.CZ). Ok není to rovinka, ale během výluk se staví i na horších místech.
Úplně přinejhorším by autobus stavěl na přechodu a pouštěl cestující jenom předkem – to by už vyžadovalo trochu ohnout zákon, ale žádná katastrofa.
Nadávat by se mělo každopádně na ty, co tu Evropskou projektovali, pozdě bycha honit.
„to by už vyžadovalo trochu ohnout zákon“
Kvůli jedné výluce trvající 14 dnů dělat změnu zákona? Jste upad, ne?
Ne výluce, ale obecně stavu při mimořádnostech. Navíc by se blokoval jenom přechod sloužící pro přístup k nefungující tramvaji…
Můžete prosím uvést konkrétní příklad, kde se při výluce vystupuje z NAD v horším místě než je trávník ve svahu?
Když se bude křížit trolejbusová trať s tou tramvajovou, tak to jde, když tramvaje mají 600 V, zatímco trolejbusy už 750 V?
Na tom křížení je izolace, typicky je to tak, že trolejbusové dráty pokračují skrz a tramvaj musí jet kousek setrvačností. Takže je jedno, jestli je tam jiné napětí.
Takto napr.:
https://www.k-report.net/discus/obrazky/66/38/616638.jpg
A s tou proměnou celého náměstí se to koordinovat nebude? Nebo ji nemáme v nejbližších letech prostě čekat?
Řekl bych, že tohle je běžná a neodkladná údržba, na tom není moc co koordinovat.
Běžná neodkladná údržba, se kterou se mohlo a mělo už řadu let počítat a připravovat podle toho chystanou rekonstrukci náměstí. Bohužel se to „výjimečně“ nestihlo.
To jako po řadu let omezit provoz tramvají, aby se ta trať neopotřebovala tak rychle?
Výluka na 2 týdny se má koordinovat s něčím, co potrvá půl roku a ta větší věc (reko náměstí) se má přizpůsobit běžné údržbě tram tratí?
Předpovězte na řadu roků dopředu provozní opotřebení, abyste se termínově trefil, když ani nevíte, jaká vozidla tam budou za tu řadu roků jezdit. A neumožněte změnu, protože vozidla jsou vázaná na rekonstrukci výhybek, která se musí trefit do přestavby náměstí.
PS: Dva týdny na takovou křižovatku je docela dobrý čas.
Vozovna se nejmenuje Veleslavín, ale Vokovice
Nicméně leží již ve Veleslavíně, takže taková chyba to není (přesnější by ovšem bylo ji nazvat veleslavínskou vozovnou, když se tak nejmenuje). Ještě horší to má strašnické depo metra, jemuž už úplně nesmyslně říkáme Hostivař.
Rekl bych, ze nejhorsi je Nadr. Liben, je ve Vysocanech a jeste na krizovatce staleti nazyvane Harfa…
To je jako že Vazební věznice Praha Pankrác leží v Nuslích. Ale dovedete si představit že bychom chtěli tu chybu napravit, když to jméno máme za ta léta zažité?
Tak Aero Vodochody je vlastně v Odoleně Vodě, mělo by se okamžitě přejmenovat.
A při krátkodobých výlukách je možné, aby byl ostrov bez vozovny.
Na pár dnů běžně tramvaje spí an konečných. A na delší dobu už byla i výluka, kdy se nutná údržba prováděla provizorně na konečné Sídliště Barrandov.
Děkuji za informaci, ale v tuto chvíli jsem o ostrovním provozu nic nepsal
Ok, to nebylo vám, jako spíše doplnění nepřesností článku.