Dopravní podniky obnovují po covidu provoz. Spoje se budou vracet postupně

Tramvaj DPO typu VarioLFR.E na zastávce Václava Jiříkovského. Foto: Jan MeichsnerTramvaj DPO typu VarioLFR.E na zastávce Václava Jiříkovského. Foto: Jan Meichsner

S ustupující pandemií covidu-19 se část českých a slovenských dopravních podniků chystá na návrat k obvyklému provozu. Postupného návratu do normálu se dočkají cestující například v Ostravě, Hradci Králové nebo Bratislavě.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Aaabbb

Praha bohužel nic… přitom ta odpolední špička v tramvajích či autobusech už je často znát, že ty intervaly jsou delší…

Miloš

Až zruší ty náhubky,tak tím lidi možná začnou trochu zase jezdit,ale o už bude léto a lidé vytáhnou kola.Také ceny za jízdné jsou hodně vysoké.

Aaabbb

Já vlastně za celý covid nepochopil až takový odpor některých lidí vůči těm jak Vy říkáte náhubkům. Představte si, že jsou lidé, kteří v tom musí třeba i celý den pracovat. Ale že to pro někoho je faktor, zdali jet či nejet MHD, to prostě osobně nechápu. Vlastně jsem si na to za ty dva roky poměrně zvykl a už to ani nevnímám jako něco divného.

Šejdr

Ti, co v respirátorech nebo obličejových maskách pracují, nikdy nepoužívají superlevné asijské výrobky sporné kvality. Když si nasadíte respirátor od 3M, tak po vytvarování přesně drží tvar a velice dobře se přesně něj dýchá. Bílý hadr noname značky se deformuje (zkuste si všímat, kolik lidí má pod nosem respirátor zlomený) a dýchat se přes něj pořádně nedá.

jva

Když se to správně podá, jdou věci nevídané. OL – v 1. vlně C19 se mimo snížení kapacity tramvají (omezení souprav) sešktal špičkový interval bus páteřních linek z 10 na 12 minut. Trvá v tichosti i nadále, ale škrt v pahýlu linky 3 (kvůli výluce v centru jezdí jen v úseku Trnkova – nám. Hrdinů, přičemž Trnkovu posílily 2 „kloubové“ bus linky jedoucí rovněž na NH) je dopravní průšvih roku. Ušetřila se jedna souprava. A k tomu v ranní špičce a sedle 1 bus na NAD přes centrum (čímž se výrazně zhoršila návaznost na tramvaje, ale to nikdo neřeší –… Číst vice »

Stan

1) zvyšují počet spojů
2) zdražují jízdenky
3) klesá počet cestujících
4) snižují počet spojů

Miloš

Až zruší náhubky a zlevní jízdné,tak se možná cestující vrátí do MHD

Kubrt

Na zlevňování jízdného není a nebude prostor, dlouho. Vliv naopak bude mít rostoucí cena paliv a všeho, což část chudších lidí přesune z aut do VHD.

Miloš

nebo na chodníky a na kola

Paolo

Jizdne vzhledem na aktualni rust cen, ktery se s vysokou pravdepodobnosti ( i diky Adolfovi Putlerovi) zvysi driv nebo pozdeji bude muset jit nahoru… tohle je spise scifi…. nahubky souhlas..

Miloš

náhubky od 13.3. ruší nebo,už zase ne,když je nouzový stav?

MaT

Tak ten nouzový stav je ale kvůli něčemu úplně jinému, než je COVID-19, ne?

Frantík

To ano, ale schválit můžou prakticky cokoli, ne?

PvvS

Respirátory zůstanou povinné v MHD, ve zdravotnických zařízeních a zařízeních sociálních služeb.

Miloš

tam to tím nikdo jezdit nebude s náhubkem

Aaabbb

Je mi líto to takhle říct, ale jste mimo.

Miky

Při minimálně 10% inflaci, stagnaci hospodářeství a obřímu dluhu veřejných financí zlevňovat? A ty náhubky, to není potřeba rušit, vždyť poslušné ovečky to budou nosit už napořád a rády, jen aby páníčům udělaly radost.