Dopravní podnik v Hradci Králové zrušil soutěž na autobusy, i když přišly tři nabídky

Nová vozidla MHD Hradec Králové. Autor: DPMHKNová vozidla MHD Hradec Králové. Autor: DPMHK

Dopravní podnik města Hradce Králové (DPMHK) musí znovu hledat výrobce, který mu letos a příští rok dodá deset nízkopodlažních autobusů.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
noerf

Tak za MKPK Transport stojí jistý pan Šmejkal, zajímavé je, že firma, která je zapsaná čtyři roky v obchodním rejstříku, tak nemá v rejstříku uvedenu ani jednu účetní uzávěrku. A takovou firmu někdo bere vážně?

noerf

V Hradci Králové je poslední dobou SOR velmi úspěšný. Takže je to překvapivé. Možná by mohla redakce zjistit, kdo za MKPK Transport cílově stojí.

noerf

Proč se pane redaktore bere vážně firma (MKPK Transport), která nedodržuje zákony ČR (chybějící účetní uzávěrka v obchodním rejstříku od založení společnosti, tedy 4 roky)?

Jan Sova

Pravděpodobně se bude jednat o podobný model, jako funguje při realizaci zakázek u staveb a jiných projektů…. Nastrčený bílý koník, zařehtá přesně podle toho, kdo mu dal ovsa (čti účelová firma nebo sdružení plní zadání neodkrytého autora). Obdobně fungují rovněž ekologické připomínky k řízení u staveb apod.

Gogo

Zajímalo by mne co získá Busline shozením této soutěže, pro DPHK žádné výkony nemá a ani o žádné nepřijde, nebo si myslí že DPHK místo nových autobusů objedná výkony u nich? Vždyť DPHK se nezapojil ani do Ireda.
V tom Ústí se to dá pochopit, tam by Busline o kšeft opravdu přišel ale tady?

kuba77

V Hradci je sice SOR úspěšný, ale jen u elektřinou poháněných vozů. Naftové autobusy byly vždy Karosa/Irisbus/Iveco, kromě dvou SORů B7.5 kdysi dávno.

Johnny Gomezz

Že by nakonec vyhrál podle ceny někdo jiný než bylo původně domluveno???