Dopravní podnik v Hradci Králové zrušil soutěž na autobusy, i když přišly tři nabídky
Nová vozidla MHD Hradec Králové. Autor: DPMHK
Dopravní podnik města Hradce Králové (DPMHK) musí znovu hledat výrobce, který mu letos a příští rok dodá deset nízkopodlažních autobusů.
Tak za MKPK Transport stojí jistý pan Šmejkal, zajímavé je, že firma, která je zapsaná čtyři roky v obchodním rejstříku, tak nemá v rejstříku uvedenu ani jednu účetní uzávěrku. A takovou firmu někdo bere vážně?
V Hradci Králové je poslední dobou SOR velmi úspěšný. Takže je to překvapivé. Možná by mohla redakce zjistit, kdo za MKPK Transport cílově stojí.
Viz předchozí text o zrušené soutěži v Ústeckém kraji. Stopy vedou k Busline…
Proč se pane redaktore bere vážně firma (MKPK Transport), která nedodržuje zákony ČR (chybějící účetní uzávěrka v obchodním rejstříku od založení společnosti, tedy 4 roky)?
Vzhledem k tomu, že už úspěšně shodila tři soutěže ÚOHS, tak zjevně ano
Pravděpodobně se bude jednat o podobný model, jako funguje při realizaci zakázek u staveb a jiných projektů…. Nastrčený bílý koník, zařehtá přesně podle toho, kdo mu dal ovsa (čti účelová firma nebo sdružení plní zadání neodkrytého autora). Obdobně fungují rovněž ekologické připomínky k řízení u staveb apod.
Zajímalo by mne co získá Busline shozením této soutěže, pro DPHK žádné výkony nemá a ani o žádné nepřijde, nebo si myslí že DPHK místo nových autobusů objedná výkony u nich? Vždyť DPHK se nezapojil ani do Ireda.
V tom Ústí se to dá pochopit, tam by Busline o kšeft opravdu přišel ale tady?
Těžko říct. Každopádně obecně existují také firmy, které soutěže cíleně napadají a pak vydírají zadavatele, že stížnost stáhnou výměnou za fakturaci konzultačních služeb. Například.
V Hradci je sice SOR úspěšný, ale jen u elektřinou poháněných vozů. Naftové autobusy byly vždy Karosa/Irisbus/Iveco, kromě dvou SORů B7.5 kdysi dávno.
Že by nakonec vyhrál podle ceny někdo jiný než bylo původně domluveno???