Dopravci ruší lety do Tel Avivu, letadla Smartwings a ČSA kvůli konfliktu divertovala na Kypr
Boeing 737-800. Foto: Smartwings
Ráno odletělo z Prahy do Tel Avivu letadlo El Al, ostatní lety jsou zrušeny či zpožděny.
Ráno odletělo z Prahy do Tel Avivu letadlo El Al, ostatní lety jsou zrušeny či zpožděny.
Největší „divert“ jserm včera zaznamenal u letu UA 954 SFO-TLV, kdy se letadlo vrátilo zpět do SFO po 6,5 hodinách letu:
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/n2747u#3256008f
A sledujíc FR24 jsem byl dost překvapen, kolik letů mají Arkia a Israir během šábesu…
Tohle musí být pro ČSA jako noční můra. Když už se zdálo, že budou ok po skoro bankrotu , covidu a válce UA x RU , kdy udalo letadla do TLV , přijde zase tohle 🤯
Tak pořád jde jen o část letů. Obvykle mají společnosti dělenou linku. Například Praha – Paříž reálně sice obslouží letadlo Air France, ale je to společná linka Air France a ČSA.
casto spolu takhle aliancni spolecnosti sice spolupracuji, to ale neni v soucasnosti pripad prg-cdg a csa a afr
CSA tam funguje zcela soliterne, s air france tam vubec nespolupracuji. nelze koupit ani navazne lety z CDG s CSA na legu PRG-CDG, a nejde ani udelat zakladni roundtrip AF tam / OK zpatky (a naopak).
Nevím, jak to je přesně. Vím ale, že třeba dokud se létalo do Ruska, tak sice létalo ČSA, ale částečně to administroval i Aeroflot. Samozřejmě, je to už dost let.
tak nerikal bych tomu “administroval” aeroflot.
aerolinky, kdyz shledaji ze je to pro ne vyhodne (nebo je to treba soucasti dohod mezi danymi dvema staty jako povinnost, pokud se jedna o zeme v ramci kterych nefunguje open skies) spoluoracuji a mohou mit vypublikovane spolecne tarify umoznujici kombinaci letu obou dopravcu, okoreneny i o codesharing.
Chytat za slovo Vám jde dobře…
k prvnimu odstavci – samozrejme spolu mohou spolupracovat i nealiancni aerolinky resp aerolinky, kdy kazda z nich jen v jine alianci
Tak a teď si ještě zjistěte někde, proč AF stáhlo své kódy z OK operovaných letů do CDG, aktuálně již pouze jednoho letu opoerovaného ČSA.
je mi to tak nejak uplne sumak.
Tak nerikej nesmysly
Ten důvod by mě docela zajímal. Můžete to trochu rozvést?
Absolutní komplexní produktová nesourodost, kvalia, a to včetně letadla, rozdělení compartment C/Y, handlingu na CDG, tad. atd.
Stavět obchodní model na tom, že někam svoje letadla udávám, nemá s fungováním jakožto klasická letecká společnost nic společného…
Samozřejmě, ale znáte to s tím tonoucím….😉
Jenže v té souvislosti jsem nikde neviděl, že by byl specifikován druh zázraku, který očekávají od příchodu A220…
Pronajem ke Swiss
A tím dostojí prohlášení bratrů Šimáněho a Vika o zabezpečování dopravní obslužnosti ČR a její občanů.
O cz tady vubec nejde … hlavne vo prachy
Takových společností,jejichž obchodní model je stavěný na pronájmu svých letadel jiným dopravcům, po světě je…
Asi nejznámější z nich:
https://en.wikipedia.org/wiki/Republic_Airways