Dopady koronaviru na letectví: Lufthansa uzemnila pětinu flotily
Airbus A340-300 odlétající z Frankfurtu. Foto: Lufthansa
Epidemie koronaviru začíná mít velké dopady na byznys leteckých společností a některé může brzy přivést na hranici krachu. Pád některých
V podstatě tato zdravotní krize funguje stejně jako ekonomická a má pro nás spoustu, snižuje ceny letenek i ropy, čímž oslabuje OPEC a Rusko, sníží emise, omezí dopady nedostatku pracovníků atd.
Sice nam to zabije rodice, ale oslabi to Rusko a to s vyplati!
Sám dole píšete že je to jen hysterie tak jaké najednou zabíjení rodičů. Jste nějak přecitlivělý na zmínku o Rusku.
Byste mluvil jinak kdyby to zasáhlo někoho z vaší rodiny. Ale na to jsme si už v českých diskuzích zvykli, že přední experti na epidemie, kterých má ČR několik stovek tisíc. Naštěstí z nich budou za chvíli reprezentační trenéři hokeje a posléze ti fotbaloví.
Jakej je rozdil mezi koronavirem chycenym na italsky sjezdovce a v prazskym metru? Na tribune v NMNM nebo na porade v praci?
V míře rizika a nezbytnosti jeho podstoupení. Přítomnost na poradě je ve většině případů důležitější než na biatlonu.
Já teda smrt nikomu nepřeji, ale umírání na kornavir je na této planetě zcela zanedbatelné v celkových číslech. 26x méně než na chřipku. A denně zemře na následky kouření násobek lidí než na COVID-19 od začátku výskytu. A co teprve rakovina. Je dobře, že se dělají opatření proti epidemickému růstu, ale v populaci skutečně jde o hysterii a nadhodnocování malého rizika (a podhodnocování jiných velkých rizik).
Podle flightradaru to zatím nevypadá, že by se nebe nějak viditelně pročistilo od letadel.