Domažlická trať je po odstranění následků nehody znovu průjezdná
Odstraňování trosek vlaků po srážce na domažlické trati. Pramen: Správa železnic
Těžký jeřáb při odklízení poškozených vlaků sám uvízl na louce a musel být vyproštěn tankem drážních hasičů.
TOLIK NEHOD NA ŽELEZNIZNICI ZA PŮSOBENÍ HAVLÍČKA. Na západ od nás za obdobných situacích ministří dopravy podávají demisi.
Pěkný macek. Na těžkou práci pořádné nářadi a zkušené lidi. Pak to jde ráz na ráz. Dobrá práce.
PS: Kde je úderka? Železniční vozidla má přece zvedat železniční jeřáb.
Jeden zničili ve Vnorovech a ten druhý skončil ve šrotu po akci v Brtníkách, další už asi nezbyl.
Ten rychlík co měl ve stanici zastavit vjížděl odbočkou nebo rovně plnou traťovou rychlostí?
Ten rychlík vjížděl do výhybny Radonice.
Nerozuměl jste mi! Měl jet sníženou rychlostí přes vyhybky do stanice nebo to měl rovně? kdyby ho dispečer vzal do stanice odbočkou a místo 50 km/h vletěl do odbočky 80 km/h tak by mu to včas došlo.
Na takoveto nesmyslne nazory jste mel tady byt pred dvema dny.
měl to prý rovně
Jeřáb Švestka splnil úkol, sbalil si svých pět švestek a odjel 🙂
U tak těžkých jeřábů se nepočítá s tím, že by se jezdilo někam mimo zpevněné cesty, takže to má poháněné 3-4 nápravy ze 7. Tak tomu stačí plivnout pod kola a už to hrabe, obzvlášť když jsou tam nerovnosti a ty hnací kola se odlehčí.
Poháněná je 1,3,5,6.
Jednou jsem viděl pěti nápravovou plošinu a ta měla poháněnou jen jednu napravu.
To je expres…2x uvrat Regensburg, Schwandorf……
EC Albert Einstein 166/167 měl úvrať ve Schwandorfu, Regensburgu, Mnichově, Lindau, Zürichu – pak pokračovala souprava jako IC do Interlakenu Ost s úvratí v Bernu.
Při zpáteční cestě tedy navíc úvrať v Bernu.
Škoda, že už nejezdí, byl to legendární spoj.
Zkuste kouknout kolik ICE ma v Nemecku uvrate … Frankfurt, Lipsko apod.
ICE jsou jsou obousměrné, takže není třeba o tom filozofovat.
pohled na tu harmoniku co zůstala na louce musí být pro cestující povznášející….
Takže ke škodám po nehodě se přidala louka, kterou s tím jeřábem, tankem a vagonem rozprasili tak, že na ní nebude dva roky co sekat a bude potřeba obnova. Doufám, že to sprzel dobrovolně zaplatí.
„Ochranné pásmo dráhy“ je 60 metrů od osy krajní koleje.
Sice nevím, jak je to přesně formulováno v zákoně o drahách, ale dá se předpokládat, že majitel louky v tomto ochranném pásmu musí počítat s tim, že mu ji může rozjezdit nějaký jeřáb, či tank…
No to ani omylem, ochranné pásmo nemá žádný vliv na odpovědnost za škodu.
V případě mimořádné situace za účelem záchrany lidských životů se souhlas neřeší … nicméně vlastník má nárok na uvedení pozemku do původního stavu … a má pochopitelně nárok na náhradu škody …
No ve chvíli, kdy tam byl ten jeřáb, už nešlo o životy, ale jen o majetek a uvolnění trati. Na druhou stranu si moc neumím představit, že by je majitel/nájemce pozemku na tu louku nepustil, odstranit to bylo potřeba. Škody by měli samozřejmě uhradit, to je bez diskuse.
Jo Greto, někdy přeháníš
Takový starosti bych chtěl mít…
Řešíš hovna
Ne, řeším peníze.
A jsk ny to melo byt tedy správně, aby nyly bsichni spokojeni?
A nebude vzniklou škodu náhodou platit viník? Čili ČD. Škody na louce jsou v souvislosti s nehodou a škody způsobené pomalejším vyprošťováním by byli výrazně vyšší.
Ono to nebude tak jednoduché, oficiálně bude viníkem asi společnost Die Länderbahn, byť v mašině byl český strojvedoucí.
Dopravce byl ČD byť některá vozidla ve vlaku byla dopravce z Německa.
Když narazíte s autem z pújčovny, není viníkem půjčovna.
V podstatě je, protože škodu zaplatí pojišťovna z povinného ručení, které platí půjčovna.
ČD, není to spíše samotný strojvedoucí?
A když už se nic napadnutelného nenajde, tak se budeme rozčilovat alespoň preventivně, že?
Kdybyste milá Gréto reagovala na zničenou – nezrekultivovanou louku o dva měsíce později, tak neřeknu ani Fň.
Určitě nebudou mít problém to zaplatit. Ve srovnání s nesjízdnou tratí je to pakatel. Pravděpodobně i to čekání jeřábu na vyprošťovací tank stálo jenom na jeho nájmu víc.
To nám chcete trvrdit, že zorané, zabránované a oseté polé celé dva roky neobroste. Že se obilí seje dva roky předem, jetelina také tak. A že když osejí v parku trávu, tak dva roky nic neroste.
Vážně??