Dokončení obchvatu Mělníka se blíží, končí omezení na I/9

Stavba obchvatu Mělníka. Foto: ŘSDStavba obchvatu Mělníka. Foto: ŘSD

Město po dokončení stavby chystá opravu Lesní ulice.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Směrem od Liběchova k dolnímu kruháči to chtělo udělat bypass jako je dole směrem od mostu do města. Přijel jsem tam seshora trochu rychlejc a zrovna to tam někdo švihnul dál po kruháči. Musel jsem pěkně hamtnout na brzdu, přede mnou ještě jedno auto, prostě do budoucna zdroj nehod.

Petr Horňan

K tomu se nedá ani vyjadřovat. Průběh stavby, objížďky, do toho ještě jiné omezení ve městě a jeho okolí, prostě Mělník jede. Kdo to řídí se neví. Kamióny bloudí denodenně po městě, pač Mělník se hecnul a 12t nemá kam. I když potřebuje. Nikoho to nezajímá, tak ja jako místní jezdící z přístavu denně 50km navíc…
Čas ukáže, že tento obchvat, neobchvat spíš bude ku škodě, viz Na Českou Lípu, to budou kolonky.

Petr z Prahy

Tento obchvat je spíše provizorium. Až se dostaví obchvaty obcí na I/16 (má v plánu ŘSD), tak na I/16 narostou intenzity od D6 k Mladé Boleslavi. Silnice bude často 2+1 pruhy, obchvaty obcí a jedinným problematickým bodem bude průjezd Mělníka. Dá se to vyřešit jižní obchvatem Mělníka, ale tam by se musela vybudovat 2,5 km dlouhá estakáda.

nextcz

Tomuhle říkat obchvat chce dost odvahy. To nejhorší stejně zůstává a to křižovatka u velkých závor na Kokořínské.

Poudy

Jediný obchvat který by měl smysl by byla Dálnice D9 začínající na DO někde u Přezletic, vedoucí východně okolo Neratovic a Mělníka. Ideálně pokračovat až do České Lípy (samozřejmě v respektu k CHKO). Mimo realitu? No v současné době ano ale smysl by to dávalo už jen kvůli tomu jak tragické spojení s Prahou oblast Českolipská má. Je to tam vidět na každém rohu….

Karel Vašák

Presne tak 👍
Realita je takove ze z Prahy 6 do Rumburka v patek jezdime pres Slany Usti Decin ☹️

Jiří Šrámek

Souhlas. Bydlím v Krásné Lípě a do Prahy většina lidí z okolí jezdí zajížďkou přes Č.L., Ml. Boleslav a D10, protože je to rychlejší. Někdo dokonce ještě delší, ale i tak lepší trasou přes Žitavu, Hrádek n. N., Liberec a M.B.

Kamil Novotný

A my sedneme v Holešovicích na R, přestup v Děčíně je hrana/hrana během 3 minut a za 3 hodiny jsme v Rumburku. A nemusíme se stresovat dopravou.

rozinka

Pokud vám ČD neujedou s přípojem a ještě většina lidí nebydlí v Holešovicích na nádraží. A taky je tonpraktické na tahání velkých nákupů.

MaT

A ty velké nákupy taháte z Rumburka do Prahy, nebo z Prahy do Rumburka?

Jarda

to je pravda, českolipsko ma fakt napytel spojení a to i po železnici… Není tu nic přímého, ani ta silnice 1. třídy není dostačující a jde přes moc obcí.

Koro

Tam se dálnice nikdy nevyplatí. Možná tak za Mělník od D8, pěkná jednička dál bohatě stačí.

Dachs

Přímo po devítce jezdí skoro 10-17 tis. aut / den. Víkendové „špičky“ už jsou taky zajímavé (nepříjemné). Není to vůbec bezpečná komunikace vlastně až po ČL. D8 je na třípruh, anebo na odlehčení 🙂 Via I/16+D8 jede asi 5 tis. aut denně. To si přičtěme. V Mělníku se kříží dvě vytížené jedničky. Místo obchvatu se tam buduje průchvat. Neuralgický bod Kokořínská x Nádražní x přejezd bude zřejmě řešen až jako poslední. Za Mělníkem dále po devítce (5 tis. / den) je problematické trasování tranzitní spojnice skrze CHKO. Intenzity okolo ČL si říkají o kapacitnější komunikaci jednoznačně. Dále je evidentní, že… Číst vice »

Petr z Prahy

Je tam CHKO, smysluplným řešením je zkapactitnění I/38 Mladá Boleslav – Česká Lípa pro spojení s Prahou. Pro Mělník pak zkapactinění I/16 Nová Ves – Mělník a přidání pruhu na I/9 Zdiby – Mělník. Zkapactiněním myslím přidání dalších pruhů.

Facepalm

By mě docela zajímalo, jak jakože prorvat D9 Kokořínskem „s respektem k CHKO“. TIm krajem vedou se zeveru na jih přesně dvě možné trasy – údolí Liběchovky nebo Kokořínský důl, jinak je tam krajina neskutečně členitá a žádný jiný možný „koridor“ tam prostě není. Proto dokonce ani komunisty nenapadlo malovat tamtudy dálnici. Respekt k CHKO by znamenal něco ve smyslu tunel Vehlovice – Dubá, (což je ekonomicky samozřejmě naprostý nesmysl, a to v jakékoli realitě), neboť povrchový vedení je tam s „respektem k CHKO“ v přímém a neřešitelném rozporu. To dává trochu větší smysl patřičně upravit I/38 z Boleslavi a… Číst vice »

Jiří Kocurek

Snad jedině přes Doksy, kousek východně od Mšena a směrem na Větřušici. Ale jen v půlprofilu, jako takovou lepší jedničku. Ale bylo by to samý most a patřičně drahé.

Mnohem lepší je varianta s úpravou I/38 a I/15

Honza

Myšlenka hezká, ale je to utopie.
Jsem z Neratovic a tak úsek I/9 Praha – Mělník znám.
Ranní kolony do Phy a odpolední zpět, to je masakr. Nárůst dopravy za posledních 15 let odhaduji na 400%, všechny obce kolem se satelitně rozrůstají a a dřív, nebo později tento úsek začne kolabovat.
Až jednou stavebně bouchnou i Neratovice, které jsou dosud na úrovni chcíplpes, tak to bude teprve fičák.

ZdendaP

Při vší úctě k České Lípě: Vážně je žádoucí, aby vedla do každého zapadákova dálnice? Tím víc za cenu likvidace CHKO? O kolik by byla trasa hypotetické D9 kratší než cesta přes I/38 + D10? 10 – 15 kilometrů? Nějakých max 20 minut? Skutečně se kvůli tomu vyplatí stavět 80 km dálnice do 30 tisícového města?

Náklady by byly obrovské, naopak přínosy mizivé. To nemůže mít šanci na úspěch.