Doba obchvatová. Středočeský kraj „zahájil“ stavbu obchvatu Benátek nad Jizerou. Povede kolem D10
Zahájení prací na stavbě obchvatu Benátek nad Jizerou. Foto: FB Karla Bendla
Kamiony z průmyslové zóny nebudu muset po dokončení přes město.
Volby se blíží, tak se teď bude hodně zahajovat (i když není vybrán zhotovitel) i otvírat (i když není dokončeno).
Vzpomínám třeba na „slavnou“ cyklostezku pod Vítkovem, která se „otevírala“ týden před volbami, ale to reálné otevření trvalo skoro rok.
ale musí stavět rychle než dojdou prachy
Ad Doba obchvatová: Pokud u těch obchvatů nezakážeme nevhodnou výstavbu, budeme za 20 – 30 let tam, kde jsme teď, tj. tranzitní doprava bude místňáky zase „obtěžovat“ a ti budou „na revanš“ tlačit na omezení rychlosti. Kdo tomu nevěří, ať se projede po I/12 „okolo“ Úval, a to je jen jeden příklad z mnoha.
Okoli Prahy a vetsich mest je takovy specificky. Nekam na venkov se nikdo moc stehovat nebude. Mensi mesta vymiraji a budou vymirat.
když nechtějí obchvaty, tak bych jim nic nestavěl a stěžovat si mužou jít na lampárnu.
16.9. 7:57
Obchvat je řešení následků, nikoli příčiny.
Z jiného pohledu jde o převádění (především nákladní-ůdajně 50%!!!) dopravy na koleje v reálu.
Budou volby, musí se „zahajovat“ co to jde 😀
Nicméně tahle stavba rozhodně bude užitečná, nic proti ní. Jen je vtipný ten spěch…
O ten obchvat se vedení města snaží už mnoho let, až nyní se podařilo vykoupit pozemky. S podmínkou že se nejdříve sklidí úroda na poli…
Takže ta poznámka o vtipnosti spěchu je trochu mimo…
Tohle je dobře vymyšleno. Kamiony nebudou muset konečně lízat město samotné a od těžké nákladní dopravy to bude úleva jak pro obyvatele tak pro silnice. Jo více takových projektů.
Najednou pastevní rezervace u Milovic není překážkou, když jde o „rozvoj“ pomocí silnic a ne o zlepšení železnice (jejíž vlečku z druhé strany Benátek si mimochodem odřízli a továrnu uprostřed města také zavážejí kamiony)?
Nezlobte se ale to je hloupost. Do pastevní rezervace to vůbec nezasahuje, je to od ní v nejbližším bodě asi 2 km. Tam kde to bude, tam je klasické pole.
Vlečka byla do Benátek v době, kdy byl v Benátkách cukrovar a vozila se tam řepa. Ta fabrika tam už není, a vedle do Carba jede jeden dva kamiony denně. Na rozdíl od fronty kamionů mířících do průmyslové zóny mimo město, do které však kamiony musely přes sídliště.
Takove „detaily“ fandove zeleznice neresi. Silnice a nakladaky jsou zle, koleje a vlacky jsou hodne a basta!
To nic, on František nic jinýho neumí, tak ty vlečky cpe všude. I kdyby tam v životě žádná nebyla.
Ukničený František. Jeho příspěvky jsou pro mne z velké části nepřínosné.
Carbo vlečku používalo ještě zhruba v polovině 90tych.
Podívejte se napřed na mapu, prosím.