Do velké plavební komory Hořín se dnes po roce vracejí lodě

Ředitelství vodních cest (ŘVC) dnes po roční odstávce znovu pustilo lodní provoz do velké plavební komory Hořín, která leží u

Zpět na článek
3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin V.

„Podjezdnou výšku sedm metrů zajistí ŘVC na celé vodní cestě mezi Prahou a Mělníkem“ A platí to i o Miřejovících?
Až naloží zmíněný štěrkopísek, tak budou snad i záběry z kamery při proplouvání velkou komorou. https://www.endless-live.cz/obelix/

realista

„Podjezdnou výšku sedm metrů zajistí ŘVC na celé vodní cestě mezi Prahou a Mělníkem, když vyměnilo či vymění celkem deset mostů. Některé budou zdvižné, z toho jeden železniční (Lužec nad Vltavou).“
A k čemu to v praxi bude? Je už (nebo aspoň skutečně reálně v historicky dohledné době bude) pro takto vybavenou vodní cestu potřebující plavidla upravena celá vodní cesta až minimálně do Drážďan? Jinak totiž valný smysl pro takové nákladné práce (a jistě nejen já) rozhodně nevidím: tak velké lodě by nezaplnili ani návštěvníci mělnického vinobraní, a to ani kdyby víno i burčák tekly proudem i na nich.

Flinta

Už dnes jezdí turistické lodě z Německa do Prahy, a nejsou to zrovna levné zájezdy.