Do vedení ztrátové AWT se vrátil polský manažer, Kostelník skončil
Nákladní vlak společnosti AWT s návěsy LKW Walter mezi terminály Herne a Paskov u Hladkých Životic. Foto: Tomáš Kuchta.
Jen půl roku vydržel v čele druhého největšího železničního nákladního dopravce v zemi David Kostelník. Od 7. listopadu ho v
Pro redakci: Opravte si štítky, je to David Kostelník, nikoli David Kostelský.
Díky za upozornění, opraveno.
Škoda pro AWT. Davida Kostelníka jsem si velmi vážil pro jeho fundovanost. Obávám se, že současné hospodářské výsledky jsou výsledkem „práce“ PKPC, protože před jejich vstupem nebylo AWT zdaleka v takovém rozkladu, jako je dnes…
Asi tak nějak…. 🙂
Tak proto se panu Kostelníkovi do rozjezdu systému jednotlivých vozových zásilek vůbec nechtělo… Okruh soukromých dopravců působících na síti SŽDC se tím citelně zužuje a asi skutečně nezbyde nic jiného, než se smířit s tím, že zisky z podnikání půjdou do zahraničí, a přitáhnout cizího investora/dopravce, který „zalepí“ díru na trhu, kterou státem ovládaná společnost ČD Cargo není ochotna zacelit. Škoda, že stát potenciální zájemce o využití těchto netušených podnikatelských příležitostí aktivně brání tím, že pod tlakem sdružení automobilových nákladnídch dopravců cílevědomě odstraňuje místa pro nakládku/vykládku do/z železničních vagónů a dále odmítá „tlačit“ na vedení SŽDC, aby lepším řízením provozu,… Číst vice »