Do vedení Leo Express se vrací Petr Köhler

Peter Köhler. Foto: Leo ExpressPeter Köhler. Foto: Leo Express

Köhler se vrací na stejný post, z kterého před více než dvěma lety odešel.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mašinka1

Španělé mají tímto licenci na provoz ve statčku, který možná někdy bude jezdit rychle. Proto taky brzda ošklivých černých rakví.

Informovaný

Myslím si, že Španělé mají skvělé plány s Lejnošem. Likvidace firmy formou českého tunelování jistě bude nejziskovější plán.

Tonda Sehnal

Super, plány by byly.
Teď ještě tu techniku pro jejich realizaci 😃😃

David

Mají ty tramvaje…

Jarda V.

Tramvaje jsou jen půjčené.

Vtvt

Flirty jsou majetkem leasingovky (zpětný leasing).

A Linty jsou půjčené na dlouhodobý pronájem.

Anelim

Nevěřim tomu, že by Španělové do toho nalili moc peněz…

Kubrt

Ehm, takže si LeoExpress koupili proto, aby měli v portfoliu stagnujícího minidopravce, který jim nic moc nevydělá a nepřinese? To asi ne, že, nejspíš budou chtít vydělávat, a to se v tomto případě bez investice neobejde.

noerf

Investice budou v závislosti na tom, jak bude Leo epress úspěšný v soutěžích.
Jinak pro nové majitele to může být výhodné z několika důvodů, LE má licenci v ČR, SK, PL, D takže tam může jít do soutěží na dopravce a odebírat techniku od CAF, aby výrobce získal reference ve střední evropě, jednak šanci vstoupit v německu na nedotovaný trh dálkové dopravy, který má růstový potenciál.

Vtvt

LEO už v Německu působil/?působí. Prostřednictvím dceřinné Locomore a skrze spolupráci s FLIXTrain.

Locomore je nyní v insolvenci.

Peeetr

Pro Španěly to příliš moc nebude, pro LEO víc než kdy měli, tak budou moci brzy přestat trapasit s těmi „tramvajemi“.

Jiří Kocurek

A teď si vemte, že taková železniční velmoc jako Švýcarsko ty „tramvaje“ považuje za vlaky. Narozdíl od Regiomouse…