Do vedení Leo Express se vrací Petr Köhler
Peter Köhler. Foto: Leo Express
Köhler se vrací na stejný post, z kterého před více než dvěma lety odešel.
Köhler se vrací na stejný post, z kterého před více než dvěma lety odešel.
Španělé mají tímto licenci na provoz ve statčku, který možná někdy bude jezdit rychle. Proto taky brzda ošklivých černých rakví.
Myslím si, že Španělé mají skvělé plány s Lejnošem. Likvidace firmy formou českého tunelování jistě bude nejziskovější plán.
Super, plány by byly.
Teď ještě tu techniku pro jejich realizaci 😃😃
Mají ty tramvaje…
Tramvaje jsou jen půjčené.
Flirty jsou majetkem leasingovky (zpětný leasing).
A Linty jsou půjčené na dlouhodobý pronájem.
Nevěřim tomu, že by Španělové do toho nalili moc peněz…
Ehm, takže si LeoExpress koupili proto, aby měli v portfoliu stagnujícího minidopravce, který jim nic moc nevydělá a nepřinese? To asi ne, že, nejspíš budou chtít vydělávat, a to se v tomto případě bez investice neobejde.
Investice budou v závislosti na tom, jak bude Leo epress úspěšný v soutěžích.
Jinak pro nové majitele to může být výhodné z několika důvodů, LE má licenci v ČR, SK, PL, D takže tam může jít do soutěží na dopravce a odebírat techniku od CAF, aby výrobce získal reference ve střední evropě, jednak šanci vstoupit v německu na nedotovaný trh dálkové dopravy, který má růstový potenciál.
LEO už v Německu působil/?působí. Prostřednictvím dceřinné Locomore a skrze spolupráci s FLIXTrain.
Locomore je nyní v insolvenci.
Pro Španěly to příliš moc nebude, pro LEO víc než kdy měli, tak budou moci brzy přestat trapasit s těmi „tramvajemi“.
A teď si vemte, že taková železniční velmoc jako Švýcarsko ty „tramvaje“ považuje za vlaky. Narozdíl od Regiomouse…