Do vedení Českých drah míří další manažer slovenských ZSSK
Vectrony ČD v depu ve Vršovicích. Autor: České dráhy
Současný místopředseda představenstva slovenských železnic ZSSK Patrik Horný se má stát od 1. června novým členem představenstva Českých drah zodpovědným
Tak doufám, že to dopracujeme na stejnou úroveň jako ZSSK, která je příšerná! Ve vlaku pracuji a upřime začíná to byt horší a horší a to na linkách, které jezdí do zahraničí.
vela štastia na zssk to doviedol do krachu
Ony snad ZSSK krachují? Já bych to tak rozhodně neviděl …
Zase Slovák, přijde mi, že ve vedení velkých firem (a to státních i soukromých) snad nikdo jiný než Slováci není. Kde jsou všichni Češi, mne neříkejte, že jsou horší než Slováci.
Boze, to v CR nemame poradne manazery, ze je sem musite tahat ze Slovenska a jeste k tomu ze ZSSK?
Ano máme, například Žaludu, který by současný ansámbl strčil do kapsy.
Bohužel retardní individuum, niemand a netáhlo Zdeněk Žák v pozici ministra dopravy jakési dočasné vlády měl potřebu Žaludu odvolat.
Tak teď máme to nejlepší ze ZSSK, což je talent pool, který jen tak někoho nenapadne…
To jako deseti miliónový národ nedokáže vyprodukovat schopné lidi?
Asi je nedokáže zaplatit.
Mmch ta poznámka o národním dopravci je hodně blbá. Pominu-li to, že osobně jsem tenhle dodatek k názvu ČD nějak sám nepřijal, tak to kdo jakou tam má národnost, je snad jedno, ať je to ve vrcholových funkcí, nebo fírů a vlakvedoucích.
Vstoupit Deseti milionový národ vyprodukoval i Babiše…
Pardon, nírodností Slovák, studoval v Ženevě, francouzsky možná umí líp než československy. A tak slovenský národ je i se započtením rodáků v cizině, Kanada USA atd, a odečtení Maďarů asi šestimilionový..
Tak to je teda kauf. 🙂
Je nutné i skrz manažery přetahovat do ČD šílené poměry na ZSSK? Vždyť ČD jsou oproti ZSSK zcela funkční a prozákaznicky nastavenou firmou…
Tak prozákaznicky orientovaná je i ZSSK.Na Slovensku čakajú vlaky na prípoje aj 45 min,kým u ČD dispečeri cestujúcim zlikvidujú prípoje s tvrdením,že krajské úrady vyžadujú dodržanie čakacích dob.A pán manažér Horný nie je klon šéfa ZSSK F.Hlubockého ale má vlastný rozum,tak sa može realizovať 🙂
Ani sa necudujem krajom, ze trvaju na dodrziavani cakacich dob. Na ten meskajuci vlak mozu naviazane dalsie vlaky, autobusy. Tie tiez maju cakat 45 minut ? K tomu prozakaznickemu pripstupu. Pokial takmer kazdy den caka R6xx rychlik, co je tak 400 a viac ludi v Ziline na ostravke rychliky, pri ktorych ked isli na cas sa vyhlasoval statny sviatok a z toho ostravskeho rychlika Vam prestupi 10-20 ludi, tak to je „prozakaznicky pristup“. Samozrejme, to meskanie sa prenasa na dalsie vlaky, ktore tiez potom cakaju na tu zmeskanu R6xx a nastava stav, ze na vlak sa neda spolahnut. Osobna skusenost… Číst vice »