Do vedení Českých drah míří další manažer slovenských ZSSK

Vectrony ČD v depu ve Vršovicích. Autor: České dráhyVectrony ČD v depu ve Vršovicích. Autor: České dráhy

Současný místopředseda představenstva slovenských železnic ZSSK Patrik Horný se má stát od 1. června novým členem představenstva Českých drah zodpovědným

Zpět na článek
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miki

Tak doufám, že to dopracujeme na stejnou úroveň jako ZSSK, která je příšerná! Ve vlaku pracuji a upřime začíná to byt horší a horší a to na linkách, které jezdí do zahraničí.

peknos

vela štastia na zssk to doviedol do krachu

železničář v důchodu

Ony snad ZSSK krachují? Já bych to tak rozhodně neviděl …

Lektor

Zase Slovák, přijde mi, že ve vedení velkých firem (a to státních i soukromých) snad nikdo jiný než Slováci není. Kde jsou všichni Češi, mne neříkejte, že jsou horší než Slováci.

PetrB

Boze, to v CR nemame poradne manazery, ze je sem musite tahat ze Slovenska a jeste k tomu ze ZSSK?

Michal

Ano máme, například Žaludu, který by současný ansámbl strčil do kapsy.

Bohužel retardní individuum, niemand a netáhlo Zdeněk Žák v pozici ministra dopravy jakési dočasné vlády měl potřebu Žaludu odvolat.

Tak teď máme to nejlepší ze ZSSK, což je talent pool, který jen tak někoho nenapadne…

Hodně štěstí

To jako deseti miliónový národ nedokáže vyprodukovat schopné lidi?

Zapa

Asi je nedokáže zaplatit.

Mmch ta poznámka o národním dopravci je hodně blbá. Pominu-li to, že osobně jsem tenhle dodatek k názvu ČD nějak sám nepřijal, tak to kdo jakou tam má národnost, je snad jedno, ať je to ve vrcholových funkcí, nebo fírů a vlakvedoucích.

Petr Novotný

Vstoupit Deseti milionový národ vyprodukoval i Babiše…

ketchup1970

Pardon, nírodností Slovák, studoval v Ženevě, francouzsky možná umí líp než československy. A tak slovenský národ je i se započtením rodáků v cizině, Kanada USA atd, a odečtení Maďarů asi šestimilionový..

Tronda

Tak to je teda kauf. 🙂

Bram

Je nutné i skrz manažery přetahovat do ČD šílené poměry na ZSSK? Vždyť ČD jsou oproti ZSSK zcela funkční a prozákaznicky nastavenou firmou…

Telematika

Tak prozákaznicky orientovaná je i ZSSK.Na Slovensku čakajú vlaky na prípoje aj 45 min,kým u ČD dispečeri cestujúcim zlikvidujú prípoje s tvrdením,že krajské úrady vyžadujú dodržanie čakacích dob.A pán manažér Horný nie je klon šéfa ZSSK F.Hlubockého ale má vlastný rozum,tak sa može realizovať 🙂

asdfrb

Ani sa necudujem krajom, ze trvaju na dodrziavani cakacich dob. Na ten meskajuci vlak mozu naviazane dalsie vlaky, autobusy. Tie tiez maju cakat 45 minut ? K tomu prozakaznickemu pripstupu. Pokial takmer kazdy den caka R6xx rychlik, co je tak 400 a viac ludi v Ziline na ostravke rychliky, pri ktorych ked isli na cas sa vyhlasoval statny sviatok a z toho ostravskeho rychlika Vam prestupi 10-20 ludi, tak to je „prozakaznicky pristup“. Samozrejme, to meskanie sa prenasa na dalsie vlaky, ktore tiez potom cakaju na tu zmeskanu R6xx a nastava stav, ze na vlak sa neda spolahnut. Osobna skusenost… Číst vice »