Do vedení drah chce přes třicet lidí, mezi nimi i předseda jejich dozorčí rady či exšéf DPP
Lokomotiva 151 u Hoštejna. Dosud na trati 270, od prosince na trati 019, případně 001. Foto: České dráhy
Přes třicet lidí se přihlásilo do výběrového řízení na post člena představenstva Českých drah. Vyplývá to z informací, které získal
Jednemi z prvnich kroku Kolare na SZDC bylo nove zarizeni kancelare (jeho), vizitky (nekolikrat se predelavaly), a podobne PR dulezitosti. A taky zvyseni platu (sobe).
To je galerie….
Dnes asi už vezmou každého!
Podle důvěryhodných zdrojů se do výběrového řízení přihlásila i paní vedoucí toalet z Masarykova nádraží v Praze. Zájmové skupiny její kandidaturu seriósně zvažují a brzy sdělí své rozhodnutí.
And the winner is… Václav Nebeský. To ale bude překvapení! 🙂
Personální politika v ČD, a.s. je naprosté šílenství. Loni v létě navolili 5 nových členů dozorčí rady. Po rezignaci Pospíšila budou z těchto pěti lidí už 4 pryč. Za rok dojde potřetí ke změně předsedy DR a podruhé ke změně předsedy představenstva. Odpovědný je za to předseda řídícího výboru Tomáš Čoček – možná by se ho někdo měl zeptat jestli se snaží ČD, a,.s. cíleně poškodit nebo jestli je jenom totálně neschopný.
Na to není třeba se ptát, protože platí, že obojí je možné, a to dokonce současně …
Nepřisuzuj záměr tomu, co lze vysvětlit neschopností [Napoleon]
Nahoře se přidělují koryta, lítají statisíce, nikdo nenese žádnou odpovědnost. Firma v rozkladu, není čím jezdit, nejsou hnací vozidla, nejsou vozy. Není koho by to pak odvezl, personální průser si odpovědní jako vinu nepřipouštějí, vlaky jezdí jenom proto, že provozní personál na sobě nechá štípat dříví a nebýt dohod o přesčasové práci, tak doprava už dávno stojí. Ale hlavně, že bude rada kompletní. Víte při práci 400 hodin přesčas ročně, několik let po sobě s opakovaným převodem dovolené, v jakém stavu ti lidé jsou? Osobně se hlavně pozastavuji nad kandidaturou Koláře, jeho zásluhou je bordel na SŽDC, ustoupil i jako… Číst vice »
Doufám, že jste se také přihlásil, abychom viděli, jak to vést lépe.
Vše , je přesně tak jak je napsáno, jedinne co nemohou posoudit je činnost toho pracovníka SŽDC. Ovšem praxe z provozu je taková že džungle na tratí vlivem SŽDC je obrovská. Jo a kandidovat nebudu.
Tak jděte do stávky, nechci aby vlak řídili lidé co jsou unavení a nevyspalí….
Jezdím jen jednu stanici Praha Vršovice – Hl. N. a zpět 🙂