Do tendru na Palačovskou spojku přišlo šest nabídek, nejlevnější je Colas
Vizualizace silnice I/35 Lešná - Palačov. Pramen: ŘSD
Dvoumiliardová stavba zlepší napojení Valašska na D1, má stavební povolení.
Dvoumiliardová stavba zlepší napojení Valašska na D1, má stavební povolení.
Tak ted ještě udelat obchvat ValMezu, Bystricky, Jablůnky a napojit na Čunkovu dálnici.
Důležitá stavba.
Valassko je systemove zanedbane jiz nekolik desetileti. Palec nahoru za tuto nad ramec positivni zpravu!
Obchvat Vsetína, kousek čtyřpruhu k Jablůnce a dál nic. Jo, štreka je vesměs opravená, rychlík už se nemusí loudat 80 km/h na rovinkách.
Verim, ze do 12-15 let ctyrpruh povede az k ValMezu kde se napoji na nove zbuduvany obchvat ValMezu. Doufejme, ze se toho dozijeme.
Zrovna u této a některých dalších staveb nechápu, proč nejsou oficiálně vedeny jako dálnice II. třídy, každopádně palec nahoru, velká vzpruha pro Valašsko👍
Problém je tato silnice je vedena jako dálnice II. třídy :DD
Pokud vím, tak je to obyčejná jednička, ne? S tím, že je jedná o SMO s vmax 110?
jako dálnice II.třídy je vedena jen trasa D48, zatímco odbočka I/35 je jak je již z názvu zřejmé jako silnice I.třídy v režimu SPMV… Odpovídá to i normové kategorii jednotlivých úseků
Jako dálnice II.třídy je vedena D48, I/35 aka Palačovská spojka bude pouze směrově dělenou 4 pruhou silnicí I.třídy označená jako Silnice pro motorová vozidla, s paušálním zákonným limitem 110 km/h, který lze zvýšit na 130 km/h. Doufám, že tam nakonec bude těch 130 km/h.
Jo aha, se omlouvám, jsem si doteď myslel že SMV = dálnice II. třídy
v poho.. dálnice II.třídy jsou bývalé Rka, tj. současné D4,6,7,10,35,46,48,52,55,56 ale i D0 což trochu nedává smysl ani s ohledem na návrhovou kategorii
I méně je více…
Tato stavba nejenže zlepší dopravu z Hranicka a Olomoucka na Meziříčí a Vsetínsko, ale také výrazně pomůže snížit dopravu přes Nový Jičín a Hodslavice protože pro vozidla z Ostravska a Frýdecko-Místecka bude Palačovská spojka rychlejší alternativou na Meziříčí a Vsetínsko.
Stejně tak si oddechnou v Hranicích.
No, já jsem trochu skeptický … jet z Hranic několik kilometrů na sever, a potom odbočit směr Palačov-Valmez, to je zajíždka cca 10km.
ps: cestu z Hranic do Valmezu znám, občas tam jezdím .. (jsem od Hranic)
Tak pro cestu Hranice – ValMez asi bude furt lepší stará cesta, ale jde hlavně o spojení z Lipníka od D1 do ValMezu ne? Teď se dost jezdí přes Hranice, nově bude jasně lepší po dalnici
Dálnice od slova dálka. Hranice-ValMez není žádná dálka, to se dá považovat za místní dopravu.
Po cestu do Olomouce už to vyjde líp.
Cesta přímo z Hranic nejlépe po stávající trase, kdo jede z větší dálky, jednoznačně Palačovska spojka. Jezdíme od Olomouce a doposud i do budoucna jinak nez Palačov nejezdime. Po napojení ( včera bylo pozdě) to bude paráda.
Určitě to budu používat pro oba směry
3x hurá, že se to tady pohne.. Tato stavba bude mít mimořádný přínos, protože stávající napojení ValMezu je zoufalé..
No jo, ale co s Valmezem? Já už svou „palčovskou spojku“ přes Hustopeče a Vysokou jezdím roky , a vždy se zaseknu ve Valmezu před kruháči…
Chce to obchvat Valmezu (I/57) ale netuším v jakém je to stavu…
tak zrovna obchvat ValMezu se neustale odsouva a odsouva, aktualne bych pocital UP cca 2029/2030.. Je to k uzoufani.
Stejný případ je i v
Novém Jičíně v dopravní špičce katastrofa. Jak tomu pomoci? Ideálem je veřejná doprava, která u nás bohužel nefunguje tak že by oslovila řidiče k přestupu na VD. Líbilo by se mně kdyby ubylo ze silnic min. 50 procent aut jak osobních tak i nákladních. Ale tohle u nás je bohužel neřešitelný problém.
Předpokládám, že Vy byste po této redukci patřil do těch 50 procent, která by nadále využívala své osobní auto 😉
V tomto případě do těch 50 procent, co využívat své auto nebude. Ráno ke spojům je to tristní, musím využít auto, odpoledne z práce už spoje navazují, pokud se zlepší ranní spojení zanechám auto doma.
Vztekal by se, že mu nenechali zboží pod pultem, když ho přivezli jen půlku.
Myslíte? Soudíte podle sebe?
Výborně, takže postele od Jelínka a okna od TWW si vezme šofér náklaďáku do batohu a pojede autobusem.
Chytáte mě za slovo, řada podniků by mohla využívat železničních vleček k přepravě po železnici především pro transport do jiných končin země/světa. Jasné že z Valmezu třeba do Bystřičky či Luhačovic se využije kamionová doprava. Cílíme především na automobilovou osobní dopravu a omezení tranzitující dopravy přes naše území.
Proč bych to měl zajišťovat já? Na to máme jiné chytré hlavy…
a primárně odvede tranzit přes dědiny ze stávající silnice Hranice-VM.