Do Škody Auto se vrací Martin Jahn, v představenstvu bude poprvé žena
Sériová výroba modelu Enyaq iV. Foto: Škoda Auto
Jahn se do představenstva vrací po 13 letech, Wojnar v automobilce končí.
Jahn se do představenstva vrací po 13 letech, Wojnar v automobilce končí.
KAŽDÝ ŘÍDÍCÍ ČLÁNEK BY SI MĚL ALESPON 14 DNÍ VYZKOUŠET PRÁCI U PÁSU,ABY BYL V OBRAZE.
Ty si taky dobrej článek. Vypni si capslock.
KAŽDÝ PRACOVNÍK U PÁSU SE MŮŽE STÁT ŘÍDÍCÍM ČLÁNKEM, CHCE TO UČIT SE, ZNÁT JAZYKY A MÍT ŠTĚSTÍ 🙂
A to štěstí bych vyjadříl tímto. Být hodně servilní a léz tam kam ani slunce nesvití.
Pevne verim, ze pani je tam pro sve pracovni schopnosti. Nikoliv pro to, ze je zena.
To si pište, je to žralokyně, jejímž úkolem je zvýšit produktivitu práce, tedy vyhodit většinu z těch cca 15tis.lidskych zdrojů, které nabral Wojnar.
Mno jo no. A co ma Skodovka, potazmo Volkswagen delat, kdyz je ideologicky rozhodnuto o zaniku automobiloveho prumyslu v Evrope a presunu do Ciny (tzv. Green Deal)? Je to podnik, ne charita.
Gigafactory se nově staví právě v Berlíně, takže vaše tvrzení značně kulhá. A je pochopitelné, že kdo chce významněji prodávat v Číně, musí tam i vyrábět, to je přirozené a logické.
Jo a proto se Musk nedavno chlibil prvnimi lodemi nalozenymi jeho auty vyrobenymi v Cine a plujicim do Evropy.
Jelikož Gigafactory Berlín je teprve ve výstavbě, je aktuální dovoz z Číny opět logický a pochopitelný.
Samozřejmě, protože EU si dělá co chce, za nevěřícného přihlížení zástupců dvou největších zemí – Německa a Francie, které také nemají žádné automobilky, natož se státní účastí a i kdyby některé měli, určitě budou tak neschopné v lobbingu, aby alespoň základně hájili svá práva. Oh, wait…
Mno a proc tedy de facto zakazuje EU vyrobu aut?
Proste socialisti. Snazi se ozebracit stredni tridu, aby meli dostatek nesvobodnych otroku, kterym lze lehce vladnout. A s prumyslem v Cine si piste, ze jsme jen otroci. Nic vic.
Pokud tomuto opravdu věříte, tak doporučuji vyhledat odbornou pomoc. Zcela vážně.
Vzhled může mýlit, ale na té fotce vypadá paní Gräf jako že kdo s ní nebude souhlasit, toho sežere zaživa.
A článek jste četl?
Cetl. A proto to pisu. Cetl jste muj prispevek?
Jste mimo Juro, úkolem automobilek není vyrábět auta, ale vydělávat peníze a to jde u elektromobilů lépe, protože mají větší marže. Úkolem nového vedení Škoda Auto je katovat kosty a udržet tržby, aby VW Group měl co rozdělit.
Nejen vydělávat peníze výrobou, ale i dávat lidem práci a tím i výdělek !!! A to zatím ŠA v pohodě plní. Pokud pan JURA je chovancem v Kosmonosích tak se jeho příspěvkům nedivím.
Proč doufáte? Máte akcie Škody nebo VW? Pokud ne, tak je vám do toho… nic.