Do Škody Auto se vrací Martin Jahn, v představenstvu bude poprvé žena

Sériová výroba modelu Enyaq iV. Foto: Škoda AutoSériová výroba modelu Enyaq iV. Foto: Škoda Auto

Jahn se do představenstva vrací po 13 letech, Wojnar v automobilce končí.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ros

KAŽDÝ ŘÍDÍCÍ ČLÁNEK BY SI MĚL ALESPON 14 DNÍ VYZKOUŠET PRÁCI U PÁSU,ABY BYL V OBRAZE.

David

Ty si taky dobrej článek. Vypni si capslock.

GPGP

KAŽDÝ PRACOVNÍK U PÁSU SE MŮŽE STÁT ŘÍDÍCÍM ČLÁNKEM, CHCE TO UČIT SE, ZNÁT JAZYKY A MÍT ŠTĚSTÍ 🙂

RHood

A to štěstí bych vyjadříl tímto. Být hodně servilní a léz tam kam ani slunce nesvití.

jura

Pevne verim, ze pani je tam pro sve pracovni schopnosti. Nikoliv pro to, ze je zena.

Greta

To si pište, je to žralokyně, jejímž úkolem je zvýšit produktivitu práce, tedy vyhodit většinu z těch cca 15tis.lidskych zdrojů, které nabral Wojnar.

jura

Mno jo no. A co ma Skodovka, potazmo Volkswagen delat, kdyz je ideologicky rozhodnuto o zaniku automobiloveho prumyslu v Evrope a presunu do Ciny (tzv. Green Deal)? Je to podnik, ne charita.

Kalina

Gigafactory se nově staví právě v Berlíně, takže vaše tvrzení značně kulhá. A je pochopitelné, že kdo chce významněji prodávat v Číně, musí tam i vyrábět, to je přirozené a logické.

jura

Jo a proto se Musk nedavno chlibil prvnimi lodemi nalozenymi jeho auty vyrobenymi v Cine a plujicim do Evropy.

Kalina

Jelikož Gigafactory Berlín je teprve ve výstavbě, je aktuální dovoz z Číny opět logický a pochopitelný.

J.D.

Samozřejmě, protože EU si dělá co chce, za nevěřícného přihlížení zástupců dvou největších zemí – Německa a Francie, které také nemají žádné automobilky, natož se státní účastí a i kdyby některé měli, určitě budou tak neschopné v lobbingu, aby alespoň základně hájili svá práva. Oh, wait…

jura

Mno a proc tedy de facto zakazuje EU vyrobu aut?
Proste socialisti. Snazi se ozebracit stredni tridu, aby meli dostatek nesvobodnych otroku, kterym lze lehce vladnout. A s prumyslem v Cine si piste, ze jsme jen otroci. Nic vic.

J.D.

Pokud tomuto opravdu věříte, tak doporučuji vyhledat odbornou pomoc. Zcela vážně.

Milan

Vzhled může mýlit, ale na té fotce vypadá paní Gräf jako že kdo s ní nebude souhlasit, toho sežere zaživa.

Herold

A článek jste četl?

jura

Cetl. A proto to pisu. Cetl jste muj prispevek?

Greta

Jste mimo Juro, úkolem automobilek není vyrábět auta, ale vydělávat peníze a to jde u elektromobilů lépe, protože mají větší marže. Úkolem nového vedení Škoda Auto je katovat kosty a udržet tržby, aby VW Group měl co rozdělit.

stanik

Nejen vydělávat peníze výrobou, ale i dávat lidem práci a tím i výdělek !!! A to zatím ŠA v pohodě plní. Pokud pan JURA je chovancem v Kosmonosích tak se jeho příspěvkům nedivím.

David

Proč doufáte? Máte akcie Škody nebo VW? Pokud ne, tak je vám do toho… nic.