Do Prahy začaly létat největší aerolinky světa, letiště doufá v celoroční linku
První přílet American Airlines AA52 Filadelfia - Praha, foto: Zdopravy.cz/Josef Petrák
Praha má od dnešního dne druhé přímé spojení se Spojenými státy americkými. Největší letecká společnost na světě American Airlines dnes
Musím říct,že v poslední době mají celkem fajn spojení do USA polské aerolinky LOT,kde cenově je to velmi zajímavé a pokud trefíte i fajn posádku,tak je ten let v 787 příjemný. Naposledy KTW-WAW-LAX za 12k v economy a ve finále to bylo hodně muziky za málo peněz
Ta linka je hlavně pro byznys cestující, kterým to platí firma.
Pro turisty je to zbytečně drahé, Filadelfie není extra turisticky atraktivní destinací a když už tam někdo potřebuje, tak se tam dostane snadno busem z NY, kam se dá letět za méně než polovinu.
To platí i pro přestupy.
Ale houbeles. Nicky zase perli.
Ta linka sama o sobe je trosku drazsi, nicmene je cilena hlavne jako feeder na dalsi destinace v usa .
Treba sfo, las a rada dalsich destinaci na zapadnim pobrezi jsou s vyuzitim teto linky za stejne penize, jako konkurence ve skyteamu nebo star aliance.
Tak to určitě. Tato linka je pro lety do velkých měst na západním pobřeží nesmyslně drahá. Tam se dá dostat z Prahy s jedním přestupem v Evropě za mnohem zajímavější peníze a časově to vyjde stejně.
Konkurovat může možná do menších měst, kam se dá dostat s jedním přestupem ve Filadelfii a kam nejsou z Evropy přímé lety.
Ušetří se čas, ale zase to stojí o dost více.
A co na to travel servis?
Fakt se na ty ceny aspon podivejte 🙂
Co do toho pletete Travel service?
Najděte si cenu na libovolný termín do velkých měst na západní pobřeží s touto aerolinkou a já najdu výrazně levnější alternativu se stejným počtem přestupů.
Narazim na vase hlasky jako “pozice travel servisu” v kosicich a izraeli … kterymi ukazujete, jak se v oboru (ne)orientujete.
Jinak asi neumite cist – netvrdim ze je nejlevnejsi, a ani ti nebylo umysl. Pouze jsem konstatoval, ze zatimco linka samotna je draha, tak navazne lety jsou uz velmi levne (phl – sfo cca 2 tis) a tim se vyssi cena vyrovna, a ceny na zapadni pobrzi (jine jsem nehledal, neb zapadnimpobrezi je aktualni pro mou malickost) nakonec vychazi srovnatelne, jako u konkurence.
Já nalétám cca 50 tis km ročně a troufám si říci, že se v cenách orientuji.
Na západní pobřeží USA z Prahy létám kolem 12 tis (economy, RT, 2 přestupy).
Narážky si nechte a raději porovnejte cenu vy experte, dostanete se pod 20 tis?
Prečo sa baviť hneď o západnom pobreží? Táto linka dokáže byť cenovo hodne zaujímavá pre destinácie na juhu alebo midwest – Denver, Dallas, Houston, Phoenix… Pár táto linka skutočne funguje ako feeder za dobrú cenu.
Nicky: v tom je ale kouzlo letecke dopravy. Odjakziva plati, ze let s vice prestupy je vzdy levnejsi, nez let s mene prestupy. S to je i vas pripad – vy letite s dvema prestupy za 12 , nekdo sinrad priplati za mene prestupu.
Se sky teamem (af/kl/dl) jsou lety na zapadni pobrezi za 21-24 tisic s nakupem 3 mesice predem, s touhle linkou za 23 – 25 na stejne terminy. Tudiz je to spojeni konkurenceschopne.
Ps: to vase zapadni ponrezi za 12 bych chtel videt… tipuju to na mokre sny …
Jaké turisty? I v článku se píše, že 60% cestujících tvoří Američani letící do ČR 🙂 AA určitě nepočítá s tím, že tu linku jim budou živit Češi 😉
No bezva. Jsem zrovna v NY přes Londýn, kde mi tyto ajrolinky ztratily jeden kufr. Dneska je to už 96 hodin, co ho hledají a … nenacházejí.
Nám ho před lety ztratila (a našla) Alitalia, matce vloni KLM (a vrátili ho poškozený, byť ji pak zaplatili úplně nový)… to si nevyberete :))
Já u AA sbírám míle, takže jsem rád 🙂
Kufr vetsinou neztraci aerolinky (ty jsou v tom nevinne), ale handlingova spolecnost na danem letisti.
Resp. Ani ne tak handlingova spolecnost, ale těridirna toho daneho letiste.