Do Liberce míří další ojeté autobusy. Kloubové karosy chce podnik pro výluky tramvají
Karosa B941 ve vozově libereckého dopravního podniku. Foto: DPMLJ
Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou (DPMLJ) pořizuje do své flotily další použité autobusy. Od Dopravního podniku hl.
Jane,
nemáte info o tom, jak v DPMLJ šlapou loni dovezené Mercedesy? Jestli to byla výhra nebo se spíš opakovaně opravují?
Zatím jsem neslyšel stížnosti a i jako občasný cestující si nemohu stěžovat.
Považoval jsem zdropravy za celkem fajn médium, nicméně tenhle článek psal opravdu neznalec.
DPMLJ si koupil B941E. Řada B941 dojezdily v pražském provozu již minulý rok.
Cestující je potkávali vyjímečně? Tyto autobusy pořád a stále v provozu jezdí. Pokud si stoupnete na Kobylisy, či Letňany téměř vždy alespoň na jednu narazíte. Například 6285 jsem ještě v pátek jel.
100 papírů? Cena ze země snů, reálná cena bude asi o malinko níže…
Viz odkaz na registr smluv. Tam je přesně cena i typ vozu. V textu není nic o tom, kde tyto autobusy nyní v Praze jezdí, píšu o tom, že budou nasazovány v LIberci spíše výjimečně kvůli výlukám.
Ano takže logika radši opíšu tupě chybu než zjistit informace… tleskám
Jedná se o typ B941E.1964 (viz https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakce=autobus&iddopravce=46&vyrobce=Karosa&ntyp=B941&typ=B941E.1964)
Argumentovat registrem smluv, kde je označení nepřesné je ubohé a omlouvání vaší lenosti.
Narážka byla na výši ceny, v obálkovce se autobusy prodávají za cca poloviční cenu.
Dle dostupných informaci z Liberce by karosy měli jezdit výluku (už takhle je Liberecký výprava tak tak, takže se přes prázdniny B941E určitě svezeme.
Rozhodně je pro mě důležitější informace z oficiálního zdroje, než domněnky o „obálkovce“. Jak jistě víte, každá smlouva DPP musí být v registru smluv, tak jistě v něm najdete ty příklady, že se prodávají za poloviční cenu.
takže přední náprava tuhá a přední podlaha snížená o 10 čísel. Převodovku to má voith nebo zf?
Tak z Prahy do Liberce po dálnici?
To je opravdu „profesionální“. Konstrukční rychlost cca 70 km/hod. Zákon 361/2000 Sb. můžeme hodit do koše. Paragraf 35 zde asi neplatí.
měli vyjímku, stejnak na tachograf.
to musí mít tachograf (nebo výjimku) i bez lidí?
Paráda, nejen že MHD v Liberci je zpožděná, autobusy špinavé, s novým jízdním řádem kapacitně těžce nedostačují (vždycky je nával), ještě budeme jezdit 20 let starými vraky.
Ale máme hokejisty a těm můžete fandit. Poděkujte pánům z ODS. Ta hala s logem lichváře něco stála a ty peníze někde chybí:-)
Ještě jste zapomněl na dvě fotbalová mužstva a mistrovství světa v klasickém lyžování 😉 (Kdo vlastně zaplatil ten dluh; Neumannová těžko)
Jaká dvě fotbalová mužstva? Čutálisti stáli městskou kasu podstatně méně, než nepřímo hokejisté. MS šlo že státních dotací.
Liberec a Jablonec – DP je také společný. Ohledně MS dík za info.
0,3%, to je fakt společný podnik 😀
Problém bude spíš v již bývalém spojenectví s jelenem a jeho kumpany. To má dle mého mnohem větší dopad na Dpmlj
Z pozice cestujícího ty autobusy v Praze fungovaly dobře, o žádný vraky se nejednalo
Náhodou tyhle kloubové Karosy jsou nejlepší autobusy, které jezdí. Ty nový šmejdy na plyn, který s dotacemi nakupují v Brně a nevyjedou sebemenší kopec rychleji než 10km/h – to jsou pravý šunty!
Sice jsou 20 let staré,ale pořád(pomineme-li nizkopodlaznost) o mnoho lepsi,nez SORky
Taky se mi v nich jezdí nejlíp. I přes svoje stáří mají díky vysokopodlaze pohodlné tlumení, v Soru máte při pořádné díře pocit, že vám praskne celý člověk 😀
V podstatě lze říct, že si DPMLJ buduje takové muzeum veřejné dopravy 🙂
Ak chcú niečim nahradiť T2R, tak môžu z Bratislavy kúpiť Karosy B741 CNG.
Ale pobavilo mě, jak mají na novém Ivecu reklamu „Vem si klíče od Mercedesu a pojď rozhýbat Liberec“ 😂 Já nevím, ale asi bych raději ty klíče od Iveca.