Do Liberce míří další ojeté autobusy. Kloubové karosy chce podnik pro výluky tramvají

Karosa B941 ve vozově libereckého dopravního podniku. Foto: DPMLJKarosa B941 ve vozově libereckého dopravního podniku. Foto: DPMLJ

Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou (DPMLJ) pořizuje do své flotily další použité autobusy. Od Dopravního podniku hl.

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Jane,
nemáte info o tom, jak v DPMLJ šlapou loni dovezené Mercedesy? Jestli to byla výhra nebo se spíš opakovaně opravují?

Markus

Považoval jsem zdropravy za celkem fajn médium, nicméně tenhle článek psal opravdu neznalec.

DPMLJ si koupil B941E. Řada B941 dojezdily v pražském provozu již minulý rok.

Cestující je potkávali vyjímečně? Tyto autobusy pořád a stále v provozu jezdí. Pokud si stoupnete na Kobylisy, či Letňany téměř vždy alespoň na jednu narazíte. Například 6285 jsem ještě v pátek jel.

100 papírů? Cena ze země snů, reálná cena bude asi o malinko níže…

Marek

Ano takže logika radši opíšu tupě chybu než zjistit informace… tleskám

Jedná se o typ B941E.1964 (viz https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakce=autobus&iddopravce=46&vyrobce=Karosa&ntyp=B941&typ=B941E.1964)
Argumentovat registrem smluv, kde je označení nepřesné je ubohé a omlouvání vaší lenosti.

Narážka byla na výši ceny, v obálkovce se autobusy prodávají za cca poloviční cenu.

Dle dostupných informaci z Liberce by karosy měli jezdit výluku (už takhle je Liberecký výprava tak tak, takže se přes prázdniny B941E určitě svezeme.

petr.r

takže přední náprava tuhá a přední podlaha snížená o 10 čísel. Převodovku to má voith nebo zf?

Karel

Tak z Prahy do Liberce po dálnici?
To je opravdu „profesionální“. Konstrukční rychlost cca 70 km/hod. Zákon 361/2000 Sb. můžeme hodit do koše. Paragraf 35 zde asi neplatí.

petr.r

měli vyjímku, stejnak na tachograf.

AAA

to musí mít tachograf (nebo výjimku) i bez lidí?

Cestující LBC MHD

Paráda, nejen že MHD v Liberci je zpožděná, autobusy špinavé, s novým jízdním řádem kapacitně těžce nedostačují (vždycky je nával), ještě budeme jezdit 20 let starými vraky.

Michal

Ještě jste zapomněl na dvě fotbalová mužstva a mistrovství světa v klasickém lyžování 😉 (Kdo vlastně zaplatil ten dluh; Neumannová těžko)

Michal

Liberec a Jablonec – DP je také společný. Ohledně MS dík za info.

Jarek

Problém bude spíš v již bývalém spojenectví s jelenem a jeho kumpany. To má dle mého mnohem větší dopad na Dpmlj

Filip

Z pozice cestujícího ty autobusy v Praze fungovaly dobře, o žádný vraky se nejednalo

Adam

Náhodou tyhle kloubové Karosy jsou nejlepší autobusy, které jezdí. Ty nový šmejdy na plyn, který s dotacemi nakupují v Brně a nevyjedou sebemenší kopec rychleji než 10km/h – to jsou pravý šunty!

Petr

Sice jsou 20 let staré,ale pořád(pomineme-li nizkopodlaznost) o mnoho lepsi,nez SORky

Poudy

Taky se mi v nich jezdí nejlíp. I přes svoje stáří mají díky vysokopodlaze pohodlné tlumení, v Soru máte při pořádné díře pocit, že vám praskne celý člověk 😀

Pražák

V podstatě lze říct, že si DPMLJ buduje takové muzeum veřejné dopravy 🙂

dopravopat

Ak chcú niečim nahradiť T2R, tak môžu z Bratislavy kúpiť Karosy B741 CNG.

Yellowhammer

Ale pobavilo mě, jak mají na novém Ivecu reklamu „Vem si klíče od Mercedesu a pojď rozhýbat Liberec“ 😂 Já nevím, ale asi bych raději ty klíče od Iveca.