Do Košic se vrátil LOT, obnovenou linku už stihl využít i prezident Estonska
Letadlo polské letecké společnosti LOT v Košicích. Zdroj: Letisko Košice
Letový řád myslí i na švédské investory, Volvo totiž právě u Košic připravuje výstavbu závodu na výrobu elektromobilů.
Zajímavé je, jak o Košice je mezi aerolinkami zájem a o Brno vůbec. Austrian tam létá 2x denně a Ostrava se musela doprosit a zadotovat u LOTu.
Predpokladám, že v prípade Austrianu rozhoduje aj politika, keďže dve tretiny akcií košického letiska vlastní viedenské. A z Košíc do Budapešti je to predsa len ďalej ako z Brna do Viedne
Austrianu je vlastník letiste naprosto ukradený. Nebudou létat někam, kde se jim to nevyplatí.
(ale vazne – proč by se Austrian měl rozhodovat podle toho, kdo vlastní letiště? Austrian nemá ve vídenskem letisti zadny majetkovy podíl, takze to, kdo vlastní letiste v kosicich je jim uplne sumafuk).
Na tom není nic zajímavého. V okolí košic nic není (nejblížší „větší“ letitě je Budapest, kde to taky není žádná výhra, a cesta autem 2,5 hodiny).
U Brna je ve stejné dojezdové době Praha, a pak je tam samozřejmě vídeň – s dojezdovou vzdáleností kolem 1,5 hodiny,a docela silná bratislava která je podobně daleko. A zejména ta viden má hodne velký luxovací potenciál.
Však on už vám to místní knowitall AirTraveller jistě vysvětlí.
Podle pána na handlingu v brně, budou mít teď v brně přes léto úplně narváno a že prý aní nevědí kam ty lidi budou dávat. Prý že toho budou mít hodně tak se uvidí
Už se těším na výkřiky, že prezident Estonska měl jet z Warszawi do Košic vlakem, ŽSSK a hromada polských dopravců, které by musel použít je totiž ukázkou moderního a ekologického cestování.
V minulosti pro toto spojení byly oblíbené rychlíky Karpaty a bezejmený R, lidově zvaný Katastrofa, už podle názvu všichni poznáme, že kvalita se pozná. Zase by se pan prezident mohl projet přes hranici na mašině, na které cestující jezdili, když sousední železnice odmítla převzít zbytek soupravy, který na čáru dojel a další vlak už nejel.
Jestli se cestující z rychlíku vešli do lokomotivy, tak je vcelku jasné, že ten rychlík skončil. A jestliže byl veden v takovém stavu, že ho sousední správa odmítala převzít a poslední zbyky cestujících čekalo tohle, tak je taky jasné proč ten rychlík skončil.
A nepovažoval bych v tom případě jízdu na lokomotivě za přestupek, ale za odvracení nebezpečí ohrožení zdraví, to má přednost i v zákoně.