Pokud vím, tak do Pávova budou jezdit až po výstavbě nové tratě v Bedřichově. Ale měli by je využít na prodloužené lince C ke Kauflandu, kam sice trolej vede, ale bez baterie se tam neotočí.
Anonymas
4 let
To je hezké, ale jak to, že na největším českém serveru o dopravě není ani zmínka o konci trolejbusů v Moskvě?
No, Moskva leží v Evropě a článek o konci ještě donedávna největší sítě trolejbusů by byl hodnotnější než, že nějaká aerolinka na druhé straně planety zaparkovala svoje letadélko do pouště.
Jakub
4 let
Moc pěkné trolejbusy. Já jenom doufám že Jihlava nenakoupí těch 6 trolejbusů od firmy Bogdan.
Netušíte a čom hovoríte prípadne predsudky ťažko povedať.Bogdan a Elektron maju veľmi kvalitné produkty z dôrazom i na detaily a KVZ detto.Nebyť predsudkov a toho,že nie sú k EU zatiaľ významné pridružený už dávno by radikálne vypaľovali rybník EU hráčom.
Vy máte nějaké zkušenosti s trolejbusy ze Škodovky? Ty první 3 co máme v Jihlavě jsou jedním slovem zmetky. Od nefunkčních pomocných pohonů, přes nefunkční klimatizaci a dveře, až po velké vibrace na jednom voze. Ten půjde co nevidět na reklamaci. Takto si výrobek této ceny skutečně nepředstavuji. Celkem chápu, že se Škodovka obává konkurence.
Jakub: jel jsem v něm a není co jim vytknout, stejně tak běloruskýmu Belkommunmašu. Obojí naprosto v pohodě. A zrovna tady u těch pro Jihlavu bych díky té karoserii od Soru moc nejásal.
Pokud vím, tak do Pávova budou jezdit až po výstavbě nové tratě v Bedřichově. Ale měli by je využít na prodloužené lince C ke Kauflandu, kam sice trolej vede, ale bez baterie se tam neotočí.
To je hezké, ale jak to, že na největším českém serveru o dopravě není ani zmínka o konci trolejbusů v Moskvě?
pro zájemce je o tom zajímavý článek v odkazu níže…
Konec jedné éry. Moskva po 87 letech ukončila provoz trolejbusů
zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/moskva-trolejbusy-mestska-hromadna-doprava-konec-provozu.A200826_144702_zahranicni_aha
Tak něco napiš, pokud máš originální informace, analýzu, názor. Jinak nemá smysl jen opakovat neco, co vyšlo jinde.
V tom případě smazat tento članek, protože včera vyšel jinde
https://jihlavsky.denik.cz/zpravy_region/trolejbusy-na-baterie-uz-jsou-v-jihlave-dokazi-jezdit-i-bez-troleji-20200828.html
tak psat o kazde zmene trolejbusu v asii by asi nebylo zvladnutelny. Predpokladam, ze o dulezitych zpravach z vychodu nas uvedomi Zeman s Ovcackem…
No, Moskva leží v Evropě a článek o konci ještě donedávna největší sítě trolejbusů by byl hodnotnější než, že nějaká aerolinka na druhé straně planety zaparkovala svoje letadélko do pouště.
Moc pěkné trolejbusy. Já jenom doufám že Jihlava nenakoupí těch 6 trolejbusů od firmy Bogdan.
A já zas, že jo. Schadewerk potřebuje konkurenci.
No ale asi úplně ne konkurenci formou ukrajinských rozklepaných popelnic…
Tys už ty trolejbusy viděl, potažmo se jimi vezl?
Netušíte a čom hovoríte prípadne predsudky ťažko povedať.Bogdan a Elektron maju veľmi kvalitné produkty z dôrazom i na detaily a KVZ detto.Nebyť predsudkov a toho,že nie sú k EU zatiaľ významné pridružený už dávno by radikálne vypaľovali rybník EU hráčom.
A ona škodovka dodává lepší vozy ?
Rozklepané popelnice? To nejsou desítky let staré Ziu.
Vy máte nějaké zkušenosti s trolejbusy ze Škodovky? Ty první 3 co máme v Jihlavě jsou jedním slovem zmetky. Od nefunkčních pomocných pohonů, přes nefunkční klimatizaci a dveře, až po velké vibrace na jednom voze. Ten půjde co nevidět na reklamaci. Takto si výrobek této ceny skutečně nepředstavuji. Celkem chápu, že se Škodovka obává konkurence.
Jakub: jel jsem v něm a není co jim vytknout, stejně tak běloruskýmu Belkommunmašu. Obojí naprosto v pohodě. A zrovna tady u těch pro Jihlavu bych díky té karoserii od Soru moc nejásal.