Do Francie míří dalších sedm trolejbusů s výzbrojí od Škoda Electric
Nový trolejbus pro St. Ettiene. Pramen: Škoda Electric
Trolejbusy jsou vybaveny baterií a mohou část trasy ujet bez trolejí.
Trolejbusy jsou vybaveny baterií a mohou část trasy ujet bez trolejí.
Jen tak pro zajímavost. Tyto trolejbusy s výzbroji Škoda berou Frantíci jako Polské. To, že mají škodováckou výzbroj nevědí a ani je to nezajímá.
Ve Francii chybí česká iniciativní hospodářsko-politická aktivita. Mám tam mnoho přátel a věnoval jsem hodně času tomu abych jim přiblížil věci, které máme společné a taky co z věci které znají má český ev.československý původ. Tak za sebe muzu prohlásit že tak 20 Frantiku ví co je to Śkoda. Jak v automobilech tak energetice a i v dalších oborech . Zároveň víme ,
kolik jich už je pohřbeno .
A proč by to také mělo někoho zajímat ?
Je to kompletní vůz a nikoho asi zajímat nebude, že je výzbroj z Česka
a autorádio z Holandska………….
karosérie bez motoru a elektrovýzbroje je nepojízná karosérie nebo- li k ničemu. Možná tahat poskými konmi. Podvozek je Neoplan, karosérie solaris a solaris je v držení španělských bank a obchodníků. Elektro motory, zařízení, atd neumí a nezná polak vyrobit. Proto to musí udělat naše firma. Škoda -Plzen používá i karosérie jiných výrobců .
je to označeno na každém vozu, jak v předu, tak i vzadu. Bohužel se při prodeji stává velice často, že označení ŠKODA a další identifikace jsou odstraněny v polské firmě . Karosérii dodá firma solaris. Podvozek je Neoplán, většinový vlastník akcií solarisu jsou dnes španelské banky a španělští obchodníci. Když ŠKODA osadí trolejbus elektrozařízením a opět předá polakům, tak oni označení sundají a výrobek vyvezou.
No, je to tak trchu „polská vyčůranost“. Alo to patří, nic ve zlém, k jejich nátuře.
Nejsou k dispozici údaje o kapacitě baterií a dojezdu?
6 burtiku 1,5 V nebo jedna devitivoltovka
Souhlas a tuším že výrobce je Bateria Slaný……………