Do Francie míří dalších sedm trolejbusů s výzbrojí od Škoda Electric
Trolejbusy jsou vybaveny baterií a mohou část trasy ujet bez trolejí.
Dopravní podnik ve francouzském městě St. Etienne obdrží sedm nových trolejbusů, na jejichž výrobě se podílí plzeňská Škoda Electric. Česká firma zajišťuje v Plzni kompletní elektrovýzbroj a finální montáž, karosérie dodává polský Solaris. Trolejbusy by měly začít jezdit v běžném provozu od začátku nového roku.
Jde už o druhou sérii dodávek z Plzně pro toto francouzské město. Loni bylo expedováno premiérových deset vozidel, letos zmíněných sedm a v příštím roce zakázku zakončí dodávka posledních šesti trolejbusů.
„Dopravce je s vozidly s naší elektrovýzbrojí velmi spokojen, oceňuje zejména vysokou spolehlivost v provozu a kvalitní provozní parametry, jako je výkon a spotřeba energie. I díky tomu si nyní nad rámec původního kontraktu objednal další vozidlo navíc. Celkem tak do Francie zamíří 23 nových trolejbusů,“ uvedl obchodní manažer Škody Electric Pavel Kuch.
Do Francie míří dvanáctimetrové trolejbusy. Jsou vybaveny mimo jiné klimatizací a kamerovým systémem. Jde o takzvané parciální trolejbusy, které jsou vybaveny baterií a mohou část trasy ujet bez trolejí. Trolejbusy s autonomním pojezdem zamířily z Plzně před časem i do francouzského Limoges.