Do Chorvatska vyjede i Leo Express. Autobusem přes jižní Čechy. Linky obnovuje i FlixBus
Autobus Leo Expressu. Pramen: Leo Express
Chorvatsko se stalo v poslední době pro české dopravce lákadlem. Zavedení zájezdové linky k Jadranu oznámil po RegioJetu i Leo
Každému dle chuti, ale když se tam dá přijet vleže za 800+200, proč se trápit ve stejně drahém busu?
No a kdyby ten mamlas Leoš ,měl vlak a ne stejnosměrnou tramvaj se kterou může akorát tak do řiti ,tak mohl konkurovat žlutému a otevřít vlakovou linku do Splitu .No je otázka jak by HŽ protáhla ten vlak v úseku Zagreb-Split ,kde se jezdí jak za krále klacka,ale Jadran se tam taky protáhnul a ve Splitu je vše levnější než na severu drahá Rijeka.Jinak vlakem přes noc dobrý ,ale do blbé destinace a autobusem déle jak 5 hodin katastrofa ,dále nechápu proč nestačí přímé vlakové spojení Wien-Zagreb s přípojem na noční vlak do Splitu.Nebo prostě přidat přímé vozy (lůžka) Praha… Číst vice »
No že by Rijeka byla nějak zásadně dražší než třeba Zadar nebo Split jsem si opravdu zatím nevšiml.
Idos spoje nezná, licence neexistuje. Zastávka České Budějovice, U Výstaviště oficiálně neexistuje, ¨V Kaplici je taky široký pojem, kde autobus zastaví a v Táboře, tak tam je uvedeno jen Čerpací stanice. JE TO ČERNÁ LINKA. LEOŠ se pohybuje ne na hraně, ale tvrdě za hranou zákona.
Kaplici tipují u benzinky, tuším že aktuálně je to MOL, bývalá to Shellka na hlavním tahu, tam „zastavují“ všechny výletní autobusy. Z vlastní zkušenosti se nespoléhejte na informační tabule na nadrazi, probíhá tam jakási ticha válka dopravců nebo někdo neumí aktualizovat odjezd podle jízdního řádu.
Jde o to, že na první pohled to vydávají za linku. Ale linka to není, a pokud to není linky, ale smluvní doprava, pak by to nemělo mít ani jízdní řád, neexistuje zde slovo jízdenka, slovo spoj a o prodeji na palubě ani nemluvě – ten neexistuje. Pravda, ve článku se o prodeji na palubě nemluví. Nicméně vše nasvědčuje tomu, že LE udělal veřejně to, co dělá poměrně hodně dopravců (např,. GUMDROP) pravidelně, po stejné trase a ve stejných časech pendlují ČR/HR a obchází tím zákony.
Autobusem do Chorvatska snad jedině za trest.
Mínusy od zástupců Česmad nepočítám.
To uz je asi zbytecny ne, kdyz tam jede zluty vlak i zluty bus
Jaký smysl má vyjíždět tak brzo? To aby si člověk vzal půl dne dovolenou. Navíc v pátek odpoledne je z Prahy cesta na jih samá kolona. V 5:00 ráno mne v Zadaru stejně nikdo neubytuje. Mohli vyjet o 3-4 hodiny později.
Pamatuju spoje Tourbusu, co z Prahy/Ostravy směr Makarská vyjížděly v poledne. Fakt netuším, v čem je problém vyjet nejdřív ve čtyři. Jako makat do šesti a pak vyrazit na dovolenou, to byl vždycky můj sen.
Včem je problém – kolony z Prahy a příliš brzký příjezd. Cestovky běžně jezdí v 19 nebo 20 z Prahy.
A ty cestovky staví i jinde? To jaksi celou cestu zdrží.
Kdože to chtěl přímý spoj, který se nebude zdržovat zastavováním na Moravě? Prosím, nastupte si!
Na kolika Kč začíná cena jízdenek Flixbus?
http://www.portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L790140_200701_267982.pdf
Pro zajímavost, jak přituhuje v relaci Třebíč – Jihlava – Humpolec – Praha
Tak pan Řezanina holt celé prázdniny nebude jezdit a odpadne jeden pár autobusů denně. Na provozu na D1 se to sotva projeví.
No a z Třebíče do Prahy vlakem? Inu ani Masaryk, ani Hitler, ani Komunisti tu VRT Praha Brno nepostavili. Pravda, naplánovali železniční tunel na Jadran. Bez obsluhy Moravy.
Kocurek: On od září naopak jezdit začne.