Ty jejich RS jsou hodně nepohodlné, protože se tam snažili nacpat co nejvíce sedadel (jsou po třech). U DLB mají cca 72 míst, u Agilis na stejném prostoru skoro 100.
Jj, úplně to „smrdí“ tím, že požadavek objednatele v tom soutěžním roce 2011 byl „100+ sedadel“ a Agilis to vyhrál s RS1 díky nacpání do režimu 3 + 2 a navíc sklopným sedačkám všude možné (mj. na vnější stěně WC-buňky).
Je to tak, sedačky jsou hodně nahuštěné a odpadkové koše jsou jen u dveří. Navíc s tím jezdí 3,5 hodiny dlouhou linku z Bad Steben přes Marktredwitz do Coburgu a po 5 minutách zase zpět, tudíž se nám stalo že WC bylo už plné a smůla.
Nemá, protože německé vlaky v Německu jsou skutečně lepší jak komfortem, tak rychlostí i vybavením interieru. Ano, jezdívají plné, ale je tam dost místa na kočárky, na kola, i na lidi. Takový přestup z EC v Dresden Neustadt na regionálku do Cottbus je vlastně upgradem. V expresu je jeden oddíl pro kola i kočárky na konci, beznadějně narvaný už od Prahy, ve vlaku plná kupé, stojí se v uličkách. Ze schodů pak přestoupím do nízkopodlažní jednotky, která má pod dveřma praktický vysouvací díl, se kterým je nájezd z nástupiště do vlaku bez námahy.
Taky tam mohla jezdit 810+010, bylo by to stejné. U nich by to navíc byla nová řada a všichni víme, že stáří vozidla se počítá podle vzniku řady. Teda až na některé věci, u kterých se stáří počítá podle vnizku prototypu, jedno která řada to je – meřit jedním metrem je nešotoušské!
Kéž by něco takového fungovalo i mezi Saskem a Českem!
Bude možné spoje pokrýt stávající flotilou RS1 Agilisu, nebo pod tohoto dopravce přejde část RS1 odjinud (třeba od končících Oberpfalzbahn)?
Nechci být hnidopich, ale vzhledem k tomu, že dopravcem na našem území budou České dráhy, tak k nám tady nový dopravce nemíří.
Do Čech míří … ale zůstane na hranicích …
další autobusy na kolejích )))
a co tam chcete. Brejlovce a táhne za sebou 2x Ba nebo Be?
Osobně bych tam dal pendolino. Možná radši rovnou 2.
Pane Karfík, vy nás zásobujete…
Kdepak, cokoli menšího (mladšího) než pára a rybáky je špatně.
nevim, pojedu raději autem a otevřu si okénko
Ne 810 tam opravdu nebudou.
Ty jejich RS jsou hodně nepohodlné, protože se tam snažili nacpat co nejvíce sedadel (jsou po třech). U DLB mají cca 72 míst, u Agilis na stejném prostoru skoro 100.
Myslíš, že když jede víc jak 72 lidí, tak těch 28 co si nepohodlně sedne, místo aby stálo, to vidí taky tak?
Když jede aspoň jeden (sedící) člověk, musí sedět na užší sedačce, tedy s méně pohodlím.
PS: a sedadel mají 101
Jj, úplně to „smrdí“ tím, že požadavek objednatele v tom soutěžním roce 2011 byl „100+ sedadel“ a Agilis to vyhrál s RS1 díky nacpání do režimu 3 + 2 a navíc sklopným sedačkám všude možné (mj. na vnější stěně WC-buňky).
Berte to pozitivně. Taky mohli mít 3 sklopné sedačky uvnitř WC buňky 🙂
Tak je úspěch, že tam WC buňka vůbec je, v Německu jezdí i RS1 zcela bez záchodu.
Je to tak, sedačky jsou hodně nahuštěné a odpadkové koše jsou jen u dveří. Navíc s tím jezdí 3,5 hodiny dlouhou linku z Bad Steben přes Marktredwitz do Coburgu a po 5 minutách zase zpět, tudíž se nám stalo že WC bylo už plné a smůla.
Hlavne diky sedackam vsude je minimum.mista pro kocarky a kola. S temito pavouky jezdim opravdu nerad.
Nenadávat, je to německé, tudíž lepší.
Na českém území pomlouvat oprávněně lze, tam jsou dopravce ČD.
Iluze o tom, že „německé = lepší“ snad v dnešní době už velká část lidí nemá.
Nemá, protože německé vlaky v Německu jsou skutečně lepší jak komfortem, tak rychlostí i vybavením interieru. Ano, jezdívají plné, ale je tam dost místa na kočárky, na kola, i na lidi. Takový přestup z EC v Dresden Neustadt na regionálku do Cottbus je vlastně upgradem. V expresu je jeden oddíl pro kola i kočárky na konci, beznadějně narvaný už od Prahy, ve vlaku plná kupé, stojí se v uličkách. Ze schodů pak přestoupím do nízkopodlažní jednotky, která má pod dveřma praktický vysouvací díl, se kterým je nájezd z nástupiště do vlaku bez námahy.
Taky tam mohla jezdit 810+010, bylo by to stejné. U nich by to navíc byla nová řada a všichni víme, že stáří vozidla se počítá podle vzniku řady. Teda až na některé věci, u kterých se stáří počítá podle vnizku prototypu, jedno která řada to je – meřit jedním metrem je nešotoušské!