Jen odhaduju, ale skoro určitě to bude znamenat že i mezi podvozky je nízkopodlažní ulička, ovšem sedačky budou umístěné na podestách („styl moderní šalina“). Naštěstí vlak je o něco „výš“ takže nevznikají takové himaláje jako u šaliny…
Radim
10 měsíců
Vypadá to tak nějak „divně“, ale na design to nejezdí, takže … Ok 🙂
CFR by skôr mali riešiť náhradu motorákov Malaxa, ktoré sú ešte z tridsiatych rokov minulého storočia…
Absence polepu tomu dává fakt zvláštní nádech.
„jsou vícesystémové“ Opravdu? K čemu by ARF objednávalo vícesystémové jednotky pro vnitrostátní provoz, když v Rumunsku je jednotný systém 25 kV.
Nejsou vícesystémové (souhlasím s Vámi, nedávalo by to totiž smysl). Jsou jednosystémové – někde jinde jsem se o tom dočetl.
Nedorazily nové jednotky, ale jedna jednotka.
Co znamená to „plně nízkopodlažní“ uvedené v článku, když to má zjevně podlahy i nad podvozky? Jakože výše umístěné nejsou žádné sedačky pro pasažéry?
Jen odhaduju, ale skoro určitě to bude znamenat že i mezi podvozky je nízkopodlažní ulička, ovšem sedačky budou umístěné na podestách („styl moderní šalina“). Naštěstí vlak je o něco „výš“ takže nevznikají takové himaláje jako u šaliny…
Vypadá to tak nějak „divně“, ale na design to nejezdí, takže … Ok 🙂
Tohle není finální podoba, bude na tom polep.
Finální podobu najdete na fotce zde: https://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=1988
Čistě subjektivně mi to přijde, jak žabotlam po faceliftu.
Chce to tedy hodně fantazie, ale je zjevné, že je pro vás jejích desing nadčasový.
Dresing?
Dressing! 🙂
je to hnus.
To se mě nezdá.
Na titulní fotce to fakt vypadá takový „roztlemený“.
Ten dojem ale dělá ochranná šedivá fólie, na kterou je připevněný kabel z tažného vozidla, vedený do okna jednotky na pracovišti strojvedoucího.
https://stiri.ams1.vultrobjects.com/primul_tren_electric_alstom_coradia_stream_a_ajuns_in_gara_de_nord_si_intra_in_teste_video_af343d1a3c.webp