cargo

Do čela ztrátového letiště chce jedenáct zájemců, výběr proběhne do konce roku

Letiště Pardubice. Autor: Letiště PardubiceLetiště Pardubice. Autor: Letiště Pardubice

Stávající ředitelka pardubického letiště má odejít do konce roku.

Zpět na článek
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jindra

Chtěl jsem, ale nakonec do toho nepůjdu. Za pravou výzvu považuji rozlétání Budějovic. 😀

alian

„Nízkonákladoví přepravci by měli opravu létat nejdříve na regionální letiště a poté, až by naplnili jejich kapacitu, bych je teprve pouštěla do Prahy! .- ta paní je zcela pomýlená, už vidím, jak PRG bude jen tak směřovat low cost dopravce do PED. Takové úvahy nemá smysl ani dále komentovat, včetně jejího úletu se stepní Kalugou, kterou samozřejmě žádný dopravce nikdy létat nebude….ještě jednoho takového supermanagera a můžou si v PED otevřít v terminálu leda tak sklad brambor.

Alfon Prajzak

Před 50 lety měli linky ČSA do NY,Havana,Jajarta = dálkové,pak střední východ – Damašek,Baghdad,Teheran, také Kahira,Casablanca,Bamako a hodně v Evropě.
Ostrava denně 4 spoje s Prahou atd.
Za ztrátu 66 mil.Kč v Pardubicích – osobní úhrada,neboť ani ten největší blázen nemůže myslet,že na Pardubicích vydělá.

Alfon Prajzak

Může mi někdo říctmjak může i v normální době fungovat letičtě v Pardubicích ??? Ani náhodou.

Petr

No, ještěže máme jenom 14 krajů. Představte si, že bychom jich měli třeba 25. To by bylo mezinárodní letiště co 50 kilometrů…

Anonymus

Tad cítím šanci pro lidi z oboru, kteří do teď v nejvyšším managementu nefigurovali anebo jen v pozadí. Takovýhle adept uspěje.

Jakub W

vám to letiště ale leží v žaludku. které letiště v čr ted je v zisku? a než tam ta paní přišla, kolik měly zisk Pardubice? vůbec se jí nechci zastávat ale v tomhle jste velice zaujatí.

Hřebík v patě

Poněkud se mýlíte. Pravděpodobně by si té paní nikdo nevšímal, jenže ona chtěla žrát z eráru a ještě při tom mlaskat!

Jiří Kocurek

To by se tam jistá osoba nesměla chovat tak, jak se chovala, tedy jako nenažraný bafuňář.

chris

…v Praze se o ní na letišti budou rvát….:):) a kdyby jí nevyšla Praha, nepochybně tuto paní, nositelku ocenění zlatých vavřínů (nesmyslně pofiderní soutěž) a přihlašovatelku na Podnikatel roku 2020 ihned vezmou kdekoliv na letištích :):) K tomu v plné palbě Laurin Klement a samozřejmě za každiou, i nelétající linku, pěkně bonusy.

Ivan

Zapomněl jste ještě dodat vítězku soutěže Manažerka roku😁.

alian

Tak namísto hledání dopravců se neustále nominovala na jakékoliv ceny, takže se ztrácí přehled na co všechno se hlásila.. Všiml jsem si, i Manažerkou roku 2019 se stala – to jí nestačilo a tak se nominovala znova i pro rok 2020 a nepochybně se bude hlásit dál a dál….prostě samolibá tetka z Prahy.

Jakub W

tak mám aktuálně 23 mínusů, děkuji 🙂 položil jsem dvě otázky a odpověď stejně nedostal.

chris

Za doby bývalého a letitého ředitele ing. Andrlíka, který postavil letiště na nohy, bylo v rekordu 180.000 odbavených cestujících a to neměli žádnou novou halu, ale odbavení bylo v bývalé jídelně AČR…příchod té paní znamenal propad a ztrátu všech smysluplných spojení, které již nikdy neobnovila, namísto toho neustále blábolila o jí překonaných problémech, které by samozřejmě nikdo jiný nepřekonal a nechala se nominovat na všemožné manažerské ceny. Asi tak. Nyní je letiště kdesi v ….

Apex

Tak když se řekne A), mělo by se řící i B)… ano, historicky dosahovalo letiště velkých objemů a výnosů, ale bylo to dáno jen a pouze klientelou, tj. chartery z Ruska, které nemohly do PRG a obrovskou poptávkou po ČR z Ruska, kterou vzhledem k mezivládním dohodám nebylo možné pokrýt na pravidelných linkách. To byla jedinečná a neopakovatelná situace a hlavně, ani za Andrlíka letiště jiná pravidelná spojení nemělo (i chartery byly provozovány v trošku jiném módu, což bylo dáno tehdejší situací na trhu). Když pak přišla ukrajinská krize, propad rublu a hlavně povolení létat více do PRG, jak formou… Číst vice »

Joe

Ano letiště za pana Andrlíka bylo v rekordu a to i bez terminálu, pravda. Ale je potřeba nezapomínat na fakt, že celou dobu těžilo z ruské klientely. Dokud fungovala společnost Transaero, tak to šlapalo. Jenže pak přišel Krym, počet letů začal klesat byť se stále držel ještě slušně. Pak přišlo rozvolnění smlouvy o dopravcích mezi ČR a Ruskem, a Transaero ihned přešlo do Prahy se svojí moskevskou linkou, v Pce zůstal jen Petrohrad, potom TSO zkrachovalo a provoz přestal úplně. Teprve po 2 letech přišel Ryan a to už tam Andrlík dávno nebyl a mezitím ještě fungoval pan Červinka. Paní… Číst vice »

alian

Ani jedna linka do Ruska nebyla obnovena za několik let a to v Rusku je spousta low cost dopravců….a Ukrajina? Sliby, plány, opět velká slova nositelky zlatých vavřínů i všechmožných ocenění co se dá v nenasytnosti nasbírat. Lži o vyjímečnosti sjednávání linek, jak se ukázalo a psalo. V tandemu s Juchelkou manažerský ideál. Jen ten výsledek naprosto žalostný, letiště zeje prázdnotou, šílený propad dolů i před Covid. Ale to je jedno, erár to zaplatil, tak co, že?

Apex

Ono zavádět linky, zejména na takové letiště, je trošku složitější. Vše je o poptávce. To, že nebyla obnovena poptávka z Ruska, je výsledkem toho, že i původní poptávka byla do PRG. Takže když ta se naplnila, nebyl a není důvod, proč létat do PED. Když nejsou cestující, nikdo linku neotevře. Problém je v tom, že tohle si nikdo nechtěl přiznat…

Ana

Tam je úplně jedno kdo to povede, pořád budou muset platit aby tam vůbec někdo létal…

Milan

Myslím, že důležitým kritériem bude i to, aby to uchazeči správně politicky myslelo.

avijan

To se zřejmě předpokládá, jak vidím z nastavených podmínek…

Růža

Velký zájem o následný zlatý padák.