Do Bratislavy dorazily další kloubové autobusy od Otokaru

Další várka nových autobusů Otokar Kent C 18,75 pro Bratislavu. Foto: DPBDalší várka nových autobusů Otokar Kent C 18,75 pro Bratislavu. Foto: DPB

Nové autobusy dopravce zařazuje na nejvytíženější linky.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Matěj Indra

Škoda že ty nové mají tak ošklivou bílou barvu na čelní straně. Ty původní červené byly mnohem hezčí.

Cary

To jsou pouze fólie

Poudy

Už sem si je letos vyzkoušel a autobusy jsou to krásné, design sedaček je totožný s novým pid, tudíž uvnitř nebude moc rozdílů mezi Prahou a Bratislavou, snad jen piktogramy, logo a pár detailů.

Co se mi na Bratislavské MHD momentálně líbí nejvíce je téměř (můj dojem) stoprocentní proklimatizovanost. I u starých Citelisů na odpis. To je v těžkém kontrastu s Prahou nebo Brnem a i přes o něco málo teplejší bratislavské klima je to pro tyto dva vaše dopravní podniky značná ostuda.

Poudy

*naše samozřejmě 🙂

Alex

Staré citelisy klímu nemajú. Je síce namontovaná klíma pre vodiča, ale tá už je dlhé roky nefunkčná. Takisto aj u mnohých soriek je klíma len estetická ozdoba.

Samo

Klimatizovaných je síce dosť vozidiel a skutočne sa v BA klíma začala objednávať výrazne skôr ako v Prahe/Brne, ale žiaľ ešte potrebujeme dopravcu čo ju aj bude normálne používať.

V DPB je mantra že kým je *vonku* pod 25 stupňov, má byť klíma vypnutá. To že vo voze je vtedy už výrazne cez 30 je irelevantné. Paradoxne je tak tepelná pohoda vo vozidlách MHD BA lepšia v auguste ako v máji.

Alex

Na druhú stranu, ak je vodič aspoň trochu príčetný tak ju zapne aj pod 25 stupňov. Len je otázne koľko takých je.

Mates

A k tomu ešte príde 62ks pomsty z Libcháv v podobe NS12.

Delarosa

este viac, zatial 63 …sutaz je vsak na 80

Mates

Viem, ale objednaných zatiaľ bolo tých 63ks. Vyššie som urobil preklep.

PvvS

Aby to ve výsledku nebyly lepší vozy, jak ti turci..

Paolo

Otokar je v těžké pohodě,nejezdí jen v Bratislavě Škoda Temza je odpad…nejdříve se jí zbavil původní vlastník Dulnazar, pak působili sami také nic moc a pak pod Škoda.

Pája

No ty kráso, tak to vám fakt nezávidím.

VojtaDrevik

Autobusy jsou to dobré a nechápu co vám všem na nich vadí…jediné co dokážu pochopit by byl design coz uplne nevim jestli je to duvod k tomu je tu úplně znehodnocovat

Pája

Jel jste v tom někdy přes tramvajové koleje a nebo aspoň kostky?

Cary

Rekl bych ze design a uz to ze je to SOR je ten duvod. Mne design SORu mnohem vice sedi na ty jejich trolejbusy (at uz TNS nebo 32tr), ty autobusy nejsou spatne a uz vubec ne vlastnostmi, ale zkratka co se tyce designu tak upresnostnuji jine vyrobce

Paolo

Pomsty ani ne,jezdím s tímhle typem jako cestující denne.Prostor ok ,klima také Jediné ten dizajn ala akvárko je Mal fail ale zas je to vcelku slušná destrukční zóna která ochrání u bouračky řidiče